Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 24 maart 2020 om 15:53
In het kader van de privacy zou ik weghalen dat de partner Goverd heet

Verder wat een kutjochies
Wel aangifte gedaan?
dinsdag 24 maart 2020 om 15:57
Jawel maar ze kunnen er niks mee. Geen getuigen, man black out, heeft niet veel details. Behalve de verwondingen.Ab_Normaal schreef: ↑24-03-2020 15:53In het kader van de privacy zou ik weghalen dat de partner Goverd heet
Wel aangifte gedaan?
Geen bijzonderheden
dinsdag 24 maart 2020 om 15:57
Ab_Normaal schreef: ↑24-03-2020 15:53In het kader van de privacy zou ik weghalen dat de partner Goverd heet
Geen bijzonderheden
dinsdag 24 maart 2020 om 15:59
Sorry. Zelfs normaal vloeken lukt niet meer..... ik hoop dat er beelden zijn. Volgens mij wordt er harder gestraft ook nu.Ab_Normaal schreef: ↑24-03-2020 15:53In het kader van de privacy zou ik weghalen dat de partner Goverd heet
Wel aangifte gedaan?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
dinsdag 24 maart 2020 om 16:00
Wat ontzettend rot zeg!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
dinsdag 24 maart 2020 om 16:01
Geen beelden voor zover ik weet.tanteslankie schreef: ↑24-03-2020 15:59Sorry. Zelfs normaal vloeken lukt niet meer..... ik hoop dat er beelden zijn. Volgens mij wordt er harder gestraft ook nu.
Geen bijzonderheden
dinsdag 24 maart 2020 om 17:22
TO zegt anders zelf dat het een onderzoek is. Hebben jullie mijn stafjes daarover wel gelezen? (Ik weet het antwoord al: nee)ModeratorViva schreef: ↑24-03-2020 17:15Beste SombraOnline,
Naar ons idee was dit geen schoolopdracht maar de sfeer draaide wel nogal om in dit topic. Daarom hebben wij besloten het te sluiten.
Vriendelijke groet,
Moderator Viva
viewtopic.php?f=10008&t=459383&p=311483 ... #p31148363
¡Apagando las luces!

dinsdag 24 maart 2020 om 18:45
Absoluut niet. Dit was helemaal echt.Ab_Normaal schreef: ↑24-03-2020 18:37To zei wel meer. Maar dit was echt geen schoolonderzoek, maar draaikonten om zich er op een of andere manier uit te lullen
Geen bijzonderheden

dinsdag 24 maart 2020 om 19:58
Zazamaenade schreef: ↑24-03-2020 19:27Het is eerder gevraagd maar er is nog niets aan gedaan: op de Corona-pijler zijn alle topics 'grijs' (alsof je de laatste reacties hebt gelezen) als je op 1 topic hebt bijgelezen. Erg onduidelijk.
Kan dat hersteld worden?
Dat is op alle pijlers. Echt heel lastig inderdaad. Het lijkt of je alles gelezen hebt.

dinsdag 24 maart 2020 om 21:15
Joh, ik overwoog gisteren zelfs kortstondig nog maar eens een baby zo verschrikkelijk verveel ik me.
dinsdag 24 maart 2020 om 21:19
Aaaahhh toe!!!???!!!Betty_Slocombe schreef: ↑24-03-2020 21:15Joh, ik overwoog gisteren zelfs kortstondig nog maar eens een baby zo verschrikkelijk verveel ik me.
Een Bettientje...?

Ik kom wel oppassen!
En als dat niet mag bouw ik wel een knienhok voor je.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

dinsdag 24 maart 2020 om 21:20

dinsdag 24 maart 2020 om 21:22
Ik heb me gisteren laten bezwangeren door een asielzoeker. Hoe kun je je lockdown nou nuttiger besteden dan met het groeien van je eigen mens! En zoooo schattig zo'n bruin baby'tje met krulletjes! Ik kan niet wachten om de foto's op FB te zetten, denk aan alle likes.Betty_Slocombe schreef: ↑24-03-2020 21:15Joh, ik overwoog gisteren zelfs kortstondig nog maar eens een baby zo verschrikkelijk verveel ik me.