Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
tanteslankie schreef:
24-03-2020 15:48
Goverd.... Yas!! Ik schrik me dood! Wat vreselijk.
In het kader van de privacy zou ik weghalen dat de partner Goverd heet :-)

Verder wat een kutjochies
Wel aangifte gedaan?
Ab_Normaal schreef:
24-03-2020 15:53

Wel aangifte gedaan?
Jawel maar ze kunnen er niks mee. Geen getuigen, man black out, heeft niet veel details. Behalve de verwondingen.
Geen bijzonderheden
Ab_Normaal schreef:
🤣🤣🤣🤣
Geen bijzonderheden
Ab_Normaal schreef:

Wel aangifte gedaan?
Sorry. Zelfs normaal vloeken lukt niet meer..... ik hoop dat er beelden zijn. Volgens mij wordt er harder gestraft ook nu.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
yasmijn schreef:
24-03-2020 15:57
Jawel maar ze kunnen er niks mee. Geen getuigen, man black out, heeft niet veel details. Behalve de verwondingen.
Wat ontzettend rot zeg!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
tanteslankie schreef:
24-03-2020 15:59
Sorry. Zelfs normaal vloeken lukt niet meer..... ik hoop dat er beelden zijn. Volgens mij wordt er harder gestraft ook nu.
Geen beelden voor zover ik weet.
Geen bijzonderheden
Misschien briefjes in de deur doen bij buren, of iemand wat gezien/gehoord heeft? Of is politie huis aan huis geweest?
Later is nu
Wat een aso’s Yasmijn. Sterkte voor jullie!
Jeetje! Sterkte voor jou en je man yasmijn.
ModeratorViva schreef:
24-03-2020 17:15
Beste SombraOnline,

Naar ons idee was dit geen schoolopdracht maar de sfeer draaide wel nogal om in dit topic. Daarom hebben wij besloten het te sluiten.

Vriendelijke groet,
Moderator Viva
TO zegt anders zelf dat het een onderzoek is. Hebben jullie mijn stafjes daarover wel gelezen? (Ik weet het antwoord al: nee)

viewtopic.php?f=10008&t=459383&p=311483 ... #p31148363
¡Apagando las luces!
Heftig Yas, sterkte.
To zei wel meer. Maar dit was echt geen schoolonderzoek, maar draaikonten om zich er op een of andere manier uit te lullen
Ab_Normaal schreef:
24-03-2020 18:37
To zei wel meer. Maar dit was echt geen schoolonderzoek, maar draaikonten om zich er op een of andere manier uit te lullen
Absoluut niet. Dit was helemaal echt.
Geen bijzonderheden
Thanks.

Geen idee, Dreamer.
Geen bijzonderheden
Cordon blue, gebakken aardappeltjes en bundeltjes haricots vert met spekplakjes bijeen gehouden.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
24-03-2020 11:49
Het gaat goed met hem, hoor. Maar hij ziet er niet uit. Ik noem hem Scarface.
Morgen haalt de huisarts de hechtingen eruit.

Hij houdt hier vast een flink litteken aan over.

o_o . Niet normaal zeg! :@
Sterkte voor jullie.
Sterkte voor je man, Yasmijn.

Wat een hufterig gedrag.
Djiez Yas, wat erg.
Zazamaenade schreef:
24-03-2020 19:27
Het is eerder gevraagd maar er is nog niets aan gedaan: op de Corona-pijler zijn alle topics 'grijs' (alsof je de laatste reacties hebt gelezen) als je op 1 topic hebt bijgelezen. Erg onduidelijk.
Kan dat hersteld worden?

Dat is op alle pijlers. Echt heel lastig inderdaad. Het lijkt of je alles gelezen hebt.
Errm een familielid van mij heeft spontaan een pup gekocht met het oog op een evt lockdown, zodat diens kind ook iets heeft om mee te spelen, en omdat ze nou toch voorlopig allemaal thuis zitten. Ik ben blij voor ze maar ook sceptisch.
Als ze dat al een tijd van plan waren is nu best een goede tijd natuurlijk. Maar goed, ik weet niks van honden verder ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
T0mmy_gun schreef:
24-03-2020 21:03
Errm een familielid van mij heeft spontaan een pup gekocht met het oog op een evt lockdown, zodat diens kind ook iets heeft om mee te spelen, en omdat ze nou toch voorlopig allemaal thuis zitten. Ik ben blij voor ze maar ook sceptisch.
Joh, ik overwoog gisteren zelfs kortstondig nog maar eens een baby zo verschrikkelijk verveel ik me.
Betty_Slocombe schreef:
24-03-2020 21:15
Joh, ik overwoog gisteren zelfs kortstondig nog maar eens een baby zo verschrikkelijk verveel ik me.
Aaaahhh toe!!!???!!!
Een Bettientje...?

:flirting:

Ik kom wel oppassen!
En als dat niet mag bouw ik wel een knienhok voor je.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
24-03-2020 21:19
Aaaahhh toe!!!???!!!
Een Bettientje...?

:flirting:

Ik kom wel oppassen!
En als dat niet mag bouw ik wel een knienhok voor je.
Ja, mooi, een hok voor een knien. Een Vlaamse reus lijkt me wel wat, daar zit ook nog wat vlees aan, mocht het echt nodig zijn.
Betty_Slocombe schreef:
24-03-2020 21:15
Ik heb me gisteren laten bezwangeren door een asielzoeker. Hoe kun je je lockdown nou nuttiger besteden dan met het groeien van je eigen mens! En zoooo schattig zo'n bruin baby'tje met krulletjes! Ik kan niet wachten om de foto's op FB te zetten, denk aan alle likes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven