Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

oeh, bereid je maar voor... Ik heb international Media & Entertainment Management gedaan, lijkt redelijk op jouw studie dus... Maar kan echt geen baan vinden

Vanochtend afwijzing nummer zoveel... Wéér niet genoeg ervaring. Weinig werk voor starters...
Hè balen Linn, heb je al op Monsterboard gekeken? Daar heeft vriend ook n poos op gestaan en de aanbiedingen stroomden binnen!

Ik moet opschieten, moet nog ff voor 2 uurtjes naar een vergadering op t werk en dan weer een paar dagen vrij! YES! Tref t wel met t weer steeds!

Fijne middag dames, tot later!
demn!!..

sja dan maar in de horeca blijven tot ik iets vind.. moet wel mn huur kunnen betalen.. maar shit man!!

echt een kut tijd om een starter te zijn! maar ja zolang ik maar een diploma heb :S
Janae- jep, daar sta ik ook al sinds november ingeschreven... Niks...! Het is echt een vervelende tijd / branch combinatie nu ja...

Voordeel voor jou, m0nkie, is dat er wel meer in die regio te vinden is dan in mijn regio; ik woon in Eindhoven. Solliciteer ook in de randstad hoor, daar niet van, maar toch...

Och erme Linn toch! Was t zo errug? Kind toch!

Grappig die plaatjes!

Over plaatjes gesproken: Die hiernaast van Barbie in her old age gezien?
About Snjo... Hoezo dan 'terug uit het noorden'?[/quote]

Even voor de duidelijkheid; Ik was van 't weekend naar het noorden van IJsland geweest om een vriend te bezoeken, zelf woon ik in het zuiden van IJsland (45 min vliegen). Vandaar.
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Linndaatje schreef op 20 april 2009 @ 13:07:

Janae- jep, daar sta ik ook al sinds november ingeschreven... Niks...! Het is echt een vervelende tijd / branch combinatie nu ja...

Voordeel voor jou, m0nkie, is dat er wel meer in die regio te vinden is dan in mijn regio; ik woon in Eindhoven. Solliciteer ook in de randstad hoor, daar niet van, maar toch...Eens in de 2 tot 3 weken moet je je cv op Monsterboard verversen, dan komt je cv weer als "nieuwe" cv op Monsterdboard te staan. Het werkte bij mij vorig jaar echt. Overigens werd ik vandaag nog een keer gebeld voor een andere baan. Ik heb vriendelijk bedankt voor de interesse, want ik zit net pas bij deze nieuwe werkgever.
Is de ladies room gesloten vanavond?????

HALLO

HALLLLOOOO
Snjókorn falla, á allt og alla
*staat met haar handen tussen haar benen omdat ze zo nodig moet, maar de plee is gesloten blijkbaar*

*rent gauw naar het herentoilet*
quote:applegate schreef op 20 april 2009 @ 20:40:

[...]

Eens in de 2 tot 3 weken moet je je cv op Monsterboard verversen, dan komt je cv weer als "nieuwe" cv op Monsterdboard te staan. Het werkte bij mij vorig jaar echt. Overigens werd ik vandaag nog een keer gebeld voor een andere baan. Ik heb vriendelijk bedankt voor de interesse, want ik zit net pas bij deze nieuwe werkgever.

Dat is een goede tip! Thanks!!! Ga ik wat mee doen

Goede morgen iedereen! Bakkie koffie? Suiker en melk?
Goeie Morugu iedereen ! Nou ik heb een hoop terug te lezen. Sorry Ladies, maar ik was de laatste dagen effe busy met zoveel dingen dat de Ladies Room er even bij in schoot. Nou ik zal effe snel de schade inhalen dan maar. Wat leuk Lintje dat je er zo vroeg al bent ! En wat een service, koffie en thee ! Nou doe voor mij maar effe koffie dan, beetje meluk en 1 klontje, MERCI !
Zo ik heb ondertussen even bijgelezen. Allereerst herzlich willkommen, bienvenue, welcome, oftewel hartelijk welkom hier Munkie een Mootje ! Kom er gezellig bij zou ik zeggen, hoe meer zielen, hoe meer vreugd !

Zeg Lintje en Munkie jullie moeten samen een clubje oprichten hoor ! Kunnen jullie lekker tips uitwisselen ? Zeg ik dacht nog effe ergens aan, over CV's gesproken. Munkie jij wilt de communication & Media wereld in, heb je wel eens geprobeerd een CV op Powerpoint te doen ? Dat kan geinig zijn en dan ben je er tenminste zeker van dat er naar gekeken wordt. In de Media wereld houden ze toch wel van een originele kijk en wat ze vooral zoeken zijn mensen met ideeën volgens mij ....

quote:applegate schreef op 19 april 2009 @ 11:48:

Toen ik gisterenavond thuis kwam, had mijn vriend alle was gewassen en gestreken, de schat. Hoe noem je dat ook alweer?

Zeg Applegate, hoe doe jij dat ? Ik heb die vent van mij nog steeds niet kunnen africhten. ..... Hopeloos ......... Als je een tip hebt, graag .........

@ Appelgate

Ik heb net mijn CV geüpdate, maar moet je deze ook opnieuw oploaden voordat ie bovenaan komt te staan? Of is alleen de update daarvoor ook goed?

@Zenna

Hahaha, MANNEN!!! De mijne doet erg zijn best, maar het zit mannen gewoon niet in het bloed denk ik

Je hebt trouwens gelijk met originele methodes zoeken... Dat kan wel als je digitaal solliciteert, maar via sites als Monsterboard kan dat natuurlijk niet. Maar wel een leuk idee! Zat sowieso al te denken om een flash website als portfolio te gaan maken, maar dat gaat me geld en tijd kosten
Good morning! Net terug van de dokter dus ik ren ff! * rent naar de wc die het kennelijk weer doet, trekt door, wast handen en zucht van opluchting*

O Mén dat lucht ff op! Ik moest niet alleen voor mijn irritante hoest naar de dokter maar ook inwendig onderzoek! Nou hoef niemand te vertellen dat t geen pretje is! Ook al heb ik een vrouwelijke huisarts! Heb nu een antibioticakuur en codeïne en neusspray gekregen. Hopelijk werkt dat. Was niks met mijn longen aan de hand dus dat scheelt alweer.

Ha weer iemand die de wc ontdekt heeft! Welkom bij de Ladies room Mootje. Och heden, was ie dicht gisteren? ZENNA! Waarom was ie dicht? Foei! Shame on you!
@ Linn, ik heb ook zo'n exemplaar als Applegate's vriend rondlopen hoor! Die helpt ook mee hier. Zeker nu ik 's nachts wakker lig van mijn eigen gehoest, ook al ben ik overdag vrij, zegt ie dat ik lekker uit moet rusten en dat hij wel 's avonds ea doet. Lief he...

(maar misschien wel omdat als ie t niet doet ik dit doe: ) wahahahaha nee hoor, GRAPJE! nee echt!
hahaha daar ben ik ook goed in maar bedoel eigenlijk ook niet dat mijn vriendje niks doet hoor. hij probeert het en doet echt wel wat maar is wat dat betreft gewoon niet zo alert.

Hij is ook wel een stuk drukker dan ik: geneeskunde studie (hij is dyslectisch dus doet er nóg langer over al die moeilijke dingen te leren) en heeft een bijbaan, en sport... Ik werk 4 dagen en sport. Plus hij moet 2-3 uur per dag reizen (als ie naar school moet) en ik max 15 minuten, haha.
Och gos die mannen hebben t ook maar zwaar te verduren met ons he! Soms zitten we ze zo achter de vodden! Nou ja, hadden die moeders ze maar beter moeten afleveren hoor! hihihihi!

Haha, ik kom net dit tegen:

Typisch gevalletje schoonloeder! De mijne is juist een schat! Gelukkig!
Nou Ladies leuk hoor dat jullie een lekker gesprek hebben over mannen ......... Ik denk alleen dat we dan voorlopig nog niet zijn uitgepraat .... Oh jeetje, mannen, breek me de bek niet open ........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven