Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

Ik wist niet dat er de dag van de aarde was. Ik ga met de trein naar mijn werk. Ik neem dan altijd mijn vouwfiets mee.
Hi ladies!

Ik blijf 't een gezellige boel vinden hier, dus als jullie het niet erg vinden, dan pen (lees: typ) ik afentoe gewoon mee!

Janae: ik zit hier nog niet zo lang op het forum, maar aan de middenzijde staat een topic "Forum mededelingen", daar had ik al gelezen dat het forum wegens onderhoud vanochtend efkes uit de lucht zou zijn. Ik hou dit nauwlettend in de gaten; ben dit niet van andere fora gewend en vind 't erg prettig, zeg maar!

Applegate, gisteren "Samantha who" nog gekeken? Was 't weer een leuke aflevering?

Oh, zal ik me ook efkes voorstellen? Ben een Brabo van 41 jaar oud en leef samen met m'n man en een schat van een bruine labrador genaamd Luna. Welkom Indonees!

Enneh... Jeroen van Koningsbrugge vinnik sowieso grappig... alleen al omdat ie uit Braboland komt, net als ik

Ehm... speciale bijdrage voor Earth day...? Nou nee, vandaag niet. Heb 1x mijn auto gebruikt om onze Luna te laten zwemmen met dat lekkere weer, maar da's dan ook 5 km van mijn huis vandaan, dus een beetje ver lopen. Dan hangt ze altijd zo lekker met haar koppie buiten het raam, zodat ik minimaal 2x per rit altijd lachers zie, zo van "Hey, kijk die hond daar!" Hahaha, en da's dan ONZE hond *grin*

*heeft al 5 jaar geen "last" meer van schoonmoeders...*
"Ik ben een Brabo van 41 jaar oud"... Ehm... sinds vorig jaar tel ik weer terug uit, dus eigenlijk ben ik 39 en word eind dit jaar 38!!!

P.S. Janae, hoe spreek je jouw (nick?)name uit? Ik praat in m'n gedachten steeds over "Zjenee"...?
Hoooi dames!

Sjees, wat was het druk hier gisteren! En weer nieuwe mensen; leukkk! Welkom :-D

Ben gisteren wezen shoppen dus heb het echt moeten ophouden. Gelukkig ben ik wel goed geslaagd; jurkje, leggings, ondergoed, oorbellen... Maar nog steeds niet de gympen en een boekje over Berlijn, waar ik eigenlijk voor ging...
Goedemorgen!!!

Ik ben goed voor de Aarde, ik ga altijd met de fiets. Maar dat komt omdat ik geen rijbewijs heb.

Gisteravond had ik filmavond met vriendinnen maar uiteindelijk zaten we veel te veel te kletsen. Bijna geen film gezien, alleen het filmje wat na de aftiteling komt van de derde film van Pirates of the Carribean. Had dat stukje nog nooit gezien en volgens mn vriendinnen zag Orlando er zeer knap uit dan, maar dat vond ik wel meevallen.

Vanmiddag ga ik in de tuin werken van mn schoonzusje, ik heb trouwens een hele lieve schoonmoeder, maar ik moest wel erg lachen om de plaatjes.
Dat klinkt gezellig en herkenbaar, hahaha. Wel leuk dat je dit soort avondjes toch nog inplant ondanks je drukke leven als mama

Ik merk dat het er steeds meer bij in schiet naarmate vrienden en vriendinnen ouder worden. Blijft zo wel een kleiner groepje over die ook juist veel contact met vrienden wil blijven houden, zegt toch wat over de vriendschap, vind je niet?
Mootje, leuk een labrador, we hebben sinds 2 maanden ook een labrador uit het asiel gehaald, een blonde, ze heet Sunny.

Verder hebben we nog een poes, koe, kip en gans.
Linndaatje, we proberen toch zeker 1 keer in maand zoiets te doen. Ik ben helaas al vier jaar de enige moeder in de vriendinnengroep en andere vriendinnen van me zijn ook nog niet moeder. Maar inderdaad je bent niet alleen moeder he. Als je kinderen hebt kun je evengoed met vriendinnen afspreken. Volgende maand gaan we uiteten en daarna Jillz drinken, dat moet blijkbaar erg lekker zijn.
Labradors zijn zo mooi...

Indonees- zijn veel van je vriendinnen ongeveer dezelfde leeftijd als jij? Mijn vrienden zijn meestal iets ouder dan ik (ik ben 25, meeste van mijn vrienden 26-27), maar bij mij heeft ook nog niemand kids... Ken wel steeds meer mensen (nichtje, zusje van vriendin, oud klasgenootjes) die wel kids hebben, maar van mijn vrienden nog niemand.
Nou Mootje ik ben hier ook een nieuwkomer en ik denk dat velen die hier op de Ladies' komen nog niet zo lang op 't Viva forum komen, toch ?

Ach ja Janae dat grapje over mijn schoonmoeder, nou fijn dat je 't leuk vond, maar het valt nogal mee hoor met schoonmoe. Alleen heb ik soms het idee dat manlief nog steeds door een onzichtbare navelstreng met z'n moeder is verbonden ... Hebben jullie dat ook ?

Kan iemand even een keukenmesje aangeven ?

Linndaatje, de meesten zijn net zo oud als ik ja, 27. Ik was er gewoon vroeg bij

Mijn man heeft ook zo'n onzichtbare navelstreng ja, maar ik heb er geen last van, heb zoms zelfs het gevoel dat ik ook zo'n navelstreng bij mijn schoonmoeder heb gekweekt. Ik denk dat we er minstens 3 keer per week wel te vinden zijn
Dat met die navelstreng heb ik niet zo. Soms heb k zelfs het idee dat schoonmams mij meer benadert dan vriendlief ik antwoord steller / vaker, dat zal wel meespelen.

Gaan jullie ook een koniginnedag avatar maken of niet? zie de meest mooie creaties al op het forum!
Ik ben gisteren heel slecht met de auto naar het werk gegaan (net 1 km) maar dat kwam omdat ik daarna boodschappen wilde gaan doen (en dat heb ik ook gedaan) en het oud papier weg wilde gooien.

Vandaag lekker een vrije dag, denk dat ik vandaag nog wel een keertje langs kom.

Hier vast wat lekkers. . .

Snjókorn falla, á allt og alla
Heleu ladies. Ben ik weer!

@ Mootje, ik denk eigenlijk dat je t uitspreekt als DJenee is Keltisch/ Iers zeg maar dus ook een beetje met die tongval!

@ Linn, een koninginnedag avatar? Doen er dat meer dan? Hm, weet nog niet eigenlijk. Heb ik nog niet over nagedacht. Hou wel van avatar veranderingen maar deze is wel leuk vond ik.. Kan kijken of ik r een kroontje op kan zetten? hihihi!
http://www.viva.nl/2009/04/21/avatar-verkiezing-oranje/

Het is een wedstrijd van Viva, doen ze wel vaker.
Thanks Linn, ik heb mijn best gedaan, meer kon ik er niet van bakken! Hoop dat ie er mee door kan!
Vlug nog even aangepast... pff wat een gedoe! Zit ik nu al een uur op! Nou eerst ff wat drinken krijg er een droge strot van!
Ziet er leuk uit, lekker speels
Ik vraag me nou iets af ineens... Als WA dadelijk koning wordt, wordt het dan ook Koningdag ipv Koninginnedag? Kunnen we weer alle spellingcontroles aan gaan passen!!

PS. En het klinkt echt niet!
Thanks Linn...

Koningendag? of Koning-en Koninginnedag? Want hij én Maxima worden Koning en Koningin tenslotte. Ook beetje lang...

Als hij maar niet zo lang hoeft te wachten als zijn collega Charles... Och erme! die zal zijn beurt wel aan m voorbij zien gaan! T zal je moeder wezen...
Het is niet druk hier, kan ik even rustig gaan zitten.
Het is alweer bijna weekeinde. Ik wist niet dat je zo mooi kon zingen, Snjokorn. Doe je nog mee aan een IJslandse talentenjacht?

Deze jongen van 12 deed afgelopen week mee met British Got Talent:

You Tube
Werd helaas niet ingeloot voor IDOL (ja, hebben ze hier ook).
Ik maak ook nog maar even de WC schoon hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven