Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quattro-stagioni schreef:
26-03-2020 10:44
Inderdaad. De ware aard komt wel erg boven bij veel mensen.

Gelukkig heb ik alleen leuke mensen op mijn social media. De zeikerds heb ik eraf gekeild. Erg prettig, moet ik zeggen!
Ik heb over het algemeen ook leuke (of in ieder geval verdraaglijke) mensen in mijn vriendenlijst. Maar ik ben ook lid van een stel groepen, en daar loopt me toch een gajes rond af en toe. Ze zijn wel handig als ik een keer zin heb om ruzie te maken.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
26-03-2020 11:32
Ik heb over het algemeen ook leuke (of in ieder geval verdraaglijke) mensen in mijn vriendenlijst. Maar ik ben ook lid van een stel groepen, en daar loopt me toch een gajes rond af en toe. Ze zijn wel handig als ik een keer zin heb om ruzie te maken.

Oh daar heb ik het forum voor ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady*Voldemort schreef:
26-03-2020 09:39
Als er één ding is wat ik maar weer eens bevestigd heb gezien door dat coronagedoe is dat veel mensen chronische zeikerts zijn.

Het beangstigende voor mij is dat we blijkbaar omringd zijn door mensen die niet de vaardigheden hebben om dingen te snappen. Het Kamerdebat is bezig en als ik zie wat mensen daar voor commentaar op leveren, dan vraag ik me serieus af hoe deze mensen normaal gesproken functioneren. Ik vind dat ronduit schokkend.
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
26-03-2020 12:10
Het beangstigende voor mij is dat we blijkbaar omringd zijn door mensen die niet de vaardigheden hebben om dingen te snappen. Het Kamerdebat is bezig en als ik zie wat mensen daar voor commentaar op leveren, dan vraag ik me serieus af hoe deze mensen normaal gesproken functioneren. Ik vind dat ronduit schokkend.
Je hebt nooit een rondje actueel gedaan hier?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
26-03-2020 09:55
wat heeft het voor zin om die pijler te sluiten? Dan verplaatst het zich alleen maar over de rest van het forum
Ja dat is waar.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
26-03-2020 11:32
Ik heb over het algemeen ook leuke (of in ieder geval verdraaglijke) mensen in mijn vriendenlijst. Maar ik ben ook lid van een stel groepen, en daar loopt me toch een gajes rond af en toe. Ze zijn wel handig als ik een keer zin heb om ruzie te maken.
ik vind het wel vermakelijk in de groep waar wij allebei in zitten. Net het vivaforum met eens in de zoveel weken een topic over dat er zoveel mensen niet lief zijn :nut:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nouschi schreef:
26-03-2020 12:25
Je hebt nooit een rondje actueel gedaan hier?

Ik ben zelfs redelijk actief geweest op Actueel. Ik heb het echt over complottheorieën als denken dat het coronavirus wordt overgedragen door 5G. Of de vele mensen die gewoon niet begrijpen (=niet in staat zijn om te begrijpen) hoe de meest basale dingen in dit land in elkaar zitten of tot nu toe geregeld zijn geweest, maar wel het hoogste woord hebben.
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
26-03-2020 12:29
Ik ben zelfs redelijk actief geweest op Actueel. Ik heb het echt over complottheorieën als denken dat het coronavirus wordt overgedragen door 5G. Of de vele mensen die gewoon niet begrijpen (=niet in staat zijn om te begrijpen) hoe de meest basale dingen in dit land in elkaar zitten of tot nu toe geregeld zijn geweest, maar wel het hoogste woord hebben.
Precies zoals actueel hier dus :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Poppy_del_Rio schreef:
26-03-2020 12:29
Ik ben zelfs redelijk actief geweest op Actueel. Ik heb het echt over complottheorieën als denken dat het coronavirus wordt overgedragen door 5G. Of de vele mensen die gewoon niet begrijpen (=niet in staat zijn om te begrijpen) hoe de meest basale dingen in dit land in elkaar zitten of tot nu toe geregeld zijn geweest, maar wel het hoogste woord hebben.
Ik zie ook van die dingen voorbij komen. Dat overheden vaccins ontwikkelen die juist bedoeld zijn om honderdduizenden mensen te vermoorden, bijvoorbeeld. Maar van die persoon verbaast het me niet, die lijkt alles te geloven, zolang het maar niet klopt.
Ik heb er wel een paar uit mijn lijst gegooid, ruimt lekker op.
Maud*de*Braose schreef:
26-03-2020 13:24
Ik zie ook van die dingen voorbij komen. Dat overheden vaccins ontwikkelen die juist bedoeld zijn om honderdduizenden mensen te vermoorden, bijvoorbeeld. Maar van die persoon verbaast het me niet, die lijkt alles te geloven, zolang het maar niet klopt.
Ik heb er wel een paar uit mijn lijst gegooid, ruimt lekker op.

Dit zijn gelukkig geen mensen in mijn eigen vriendenlijst. Daar houdt het wel op bij “politici zijn onbetrouwbaar”.

Maar ik keek even naar de comments bij de NOS-livestream op Facebook. Dat had ik echt beter niet kunnen doen O_O
Poppy_del_Rio schreef:
26-03-2020 13:31
Dit zijn gelukkig geen mensen in mijn eigen vriendenlijst. Daar houdt het wel op bij “politici zijn onbetrouwbaar”.

Maar ik keek even naar de comments bij de NOS-livestream op Facebook. Dat had ik echt beter niet kunnen doen O_O
Ik schrik daar ook wel eens van. In het verleden kon je bij Trouw ook reageren op artikelen. Wat daar regelmatig geschreven werd.......echt niet te filmen. En dat is dan een kwaliteitskrant voor mensen die (vaak) gelovig zijn. Anoniem laten veel mensen toch wel hun masker vallen.
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
26-03-2020 12:10
Het beangstigende voor mij is dat we blijkbaar omringd zijn door mensen die niet de vaardigheden hebben om dingen te snappen. Het Kamerdebat is bezig en als ik zie wat mensen daar voor commentaar op leveren, dan vraag ik me serieus af hoe deze mensen normaal gesproken functioneren. Ik vind dat ronduit schokkend.
En ook die mensen hebben stemrecht.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
26-03-2020 13:24
Ik zie ook van die dingen voorbij komen. Dat overheden vaccins ontwikkelen die juist bedoeld zijn om honderdduizenden mensen te vermoorden, bijvoorbeeld. Maar van die persoon verbaast het me niet, die lijkt alles te geloven, zolang het maar niet klopt.
Ik heb er wel een paar uit mijn lijst gegooid, ruimt lekker op.
Daar zijn mijn oom en tante (86 & 85 jaar) ook van overtuigd. En het achterliggende idee is dat dit is gedaan omdat we het met z'n allen te goed hebben en daar niet genoeg waardering voor hebben.
Ik ben de discussie maar niet aangegaan.
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Verkeerde topic.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
takkentrol schreef:
26-03-2020 13:39
Daar zijn mijn oom en tante (86 & 85 jaar) ook van overtuigd. En het achterliggende idee is dat dit is gedaan omdat we het met z'n allen te goed hebben en daar niet genoeg waardering voor hebben.
Ik ben de discussie maar niet aangegaan.
Hoe komen mensen daarbij vraag ik me af?
Alle reacties Link kopieren
takkentrol schreef:
26-03-2020 13:39
Daar zijn mijn oom en tante (86 & 85 jaar) ook van overtuigd. En het achterliggende idee is dat dit is gedaan omdat we het met z'n allen te goed hebben en daar niet genoeg waardering voor hebben.
Ik ben de discussie maar niet aangegaan.
En hoe verklaren ze dan de volledige inzet van heel het land (en de hele wereld) om nu de ouderen en zwakkeren te 'redden' van dit virus. Anders hadden ze gewoon dit virus z'n gang kunnen laten gaan. Opgelost.
Life is short. Eat dessert first.
Solomio schreef:
26-03-2020 13:37
En ook die mensen hebben stemrecht.
Ja, ook mensen die daar dingen schrijven als “aar de komt niks wer een niuwe ramp in wording” hebben stemrecht :cry:
rosanna08 schreef:
26-03-2020 12:28
ik vind het wel vermakelijk in de groep waar wij allebei in zitten. Net het vivaforum met eens in de zoveel weken een topic over dat er zoveel mensen niet lief zijn :nut:
Bedoel je Meukvrij Met Monique?

Daar ben ik uit gekickt :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
26-03-2020 13:53
Bedoel je Meukvrij Met Monique?

Daar ben ik uit gekickt :rofl:
neeee! Heeft nog lang geduurd :rofl:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
26-03-2020 14:22
neeee! Heeft nog lang geduurd :rofl:
Langer dan mijn lidmaatschap van de antivaxx groep inderdaad. Dat feest heeft nog geen week geduurd :proud:

Mijn dochter is nog wel lid van Meukvrij, dus gelukkig word ik wel op de hoogte gehouden van vreselijke voedselfoto's en verongelijkte huilbuien van de groepsbeheerder.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
26-03-2020 13:37
En ook die mensen hebben stemrecht.
Heel griezelig.
Al een account? Log dan hier in.
Poppy_del_Rio schreef:
26-03-2020 13:45
Ja, ook mensen die daar dingen schrijven als “aar de komt niks wer een niuwe ramp in wording” hebben stemrecht :cry:
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
26-03-2020 13:45
Ja, ook mensen die daar dingen schrijven als “aar de komt niks wer een niuwe ramp in wording” hebben stemrecht :cry:
Ik neem aan dat je dit letterlijk gecopy-peest O_O hebt?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
26-03-2020 14:45
Ik neem aan dat je dit letterlijk gecopy-peest O_O hebt?

Ja :cry:
Alle reacties Link kopieren
Nu tijdens deze crisis loopt het forum steeds voller met kwezels.

En Solo ga ik in elkaar meppen :swear:

🤣
Al een account? Log dan hier in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven