Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Odense* schreef:
25-03-2020 23:08
Heeft bij jou het muisje nog een staartje gekregen?
D.w.z. heeft degene-die-niet-genoemd-mag-worden iets laten weten?
Nee.
Heb mij wel verbaasd, dat zo snel en vrijwel unaniem iedereen het er over eens was wie de vader zou kunnen zijn.
Ik baal dat ik niet wat zorgvuldiger ben geweest en dat het zo snel spaak liep. :facepalm:
Het topic had echt heel leuk kunnen worden, zeker in deze opgesloten tijden is dat wel een goeie afleiding.

Overigens staat het topic er nu nog. Daar ben ik dan wel verbaasd over. Ook niet op slot.
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
Wat een slaapverwekkend gezaag en gezanik op dat eindexamentopic.
Alle reacties Link kopieren
Na overleg met de CM en het modteam is er besloten de actueelpijler niet op te heffen lees ik net op het Modtopic. Ik ben hier totaal niet verrast over.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lady*Voldemort schreef:
26-03-2020 09:25
Wat een slaapverwekkend gezaag en gezanik op dat eindexamentopic.
Nou, sorry hoor.
Maar ja, ik pleeg dus fraude en mijn schoolexamencijfers zijn waardeloos. En dat vindt iemand, dus is dat zo.
Als er één ding is wat ik maar weer eens bevestigd heb gezien door dat coronagedoe is dat veel mensen chronische zeikerts zijn.

Mensen die 24/7 in een topic gaan zitten zeiken over waardeloze schoolexamens en nog waardelozer leerkrachten.

Mensen die werkelijk alles wat ze op facebook tegenkomen afkammen, omdat ze met zichzelf hebben afgesproken dat facebook nou eenmaal Stom is maar ze gaan er wel elke dag kijken anders hebben ze niks te zeiken.

Mensen die de hele dag in de stad rondlopen op jacht naar verboden samenscholingen en hun bevindingen (met precieze aanduidingen van plaats, tijd, aantal en etnische oriëntatie van de samenscholers) luidkeels delen op ieder sociaal medium dat ze maar vinden kunnen.

Gatverdamme.
Alle reacties Link kopieren
Wat jij zegt, LV.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Nou, inderdaad. Wat kunnen mensen zeiken. Ik heb gewerkt bij een soort klachtentelefoon, heb me echt zo verbaasd toen. Niet alleen dat ze ergens over klagen, maar ook dat ze binnen een uur weer bellen, als er niemand langs geweest is want "er zou iemand komen" (en dat gaat over openbare ruimte, niet over lekke waterleidingen binnenshuis ofzo)
Later is nu
Niemand deugt, behalve zijzelf. Dat is dan toch weer een groot en prettig toeval.
Alle reacties Link kopieren
charlottew88 schreef:
26-03-2020 09:31
Na overleg met de CM en het modteam is er besloten de actueelpijler niet op te heffen lees ik net op het Modtopic. Ik ben hier totaal niet verrast over.
wat heeft het voor zin om die pijler te sluiten? Dan verplaatst het zich alleen maar over de rest van het forum
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
26-03-2020 09:55
wat heeft het voor zin om die pijler te sluiten? Dan verplaatst het zich alleen maar over de rest van het forum

Inderdaad. En als er nou ook écht strenger gemodereerd wordt daar is het toch een vooruitgang.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
26-03-2020 09:39
Als er één ding is wat ik maar weer eens bevestigd heb gezien door dat coronagedoe is dat veel mensen chronische zeikerts zijn.

Mensen die 24/7 in een topic gaan zitten zeiken over waardeloze schoolexamens en nog waardelozer leerkrachten.

Mensen die werkelijk alles wat ze op facebook tegenkomen afkammen, omdat ze met zichzelf hebben afgesproken dat facebook nou eenmaal Stom is maar ze gaan er wel elke dag kijken anders hebben ze niks te zeiken.

Mensen die de hele dag in de stad rondlopen op jacht naar verboden samenscholingen en hun bevindingen (met precieze aanduidingen van plaats, tijd, aantal en etnische oriëntatie van de samenscholers) luidkeels delen op ieder sociaal medium dat ze maar vinden kunnen.

Gatverdamme.
Mee eens.

Dat betekent dus dat ik het ook weer met Yas eens ben.

Gisteren deelde iemand op mijn Haarlem-FB-groep een foto van 3 mensen in een parkje die bij elkaar zitten-staan op en bij een bankje.
Foto is van echt heel ver genomen, dus je ziet nauwelijks iets.
En er werd enorm afgegeven op die 3 mensen, want geen 1,5e meter afstand en dom en weet ik wat.
Toen schreef ik: misschien zijn het wel huisgenoten van elkaar.
Heeft iemand die opmerking verwijderd. :facepalm:

Gelukkig komt de zomertijd eraan, valt ook elk jaar van alles over te zeiken.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ooh, heerlijk vingertje wijzen. Kijk dan!

Ik ga gewoon bij alle 'samenscholingen' ervan uit dat het huisgenoten zijn. Wel zo makkelijk :)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dat betekent dus dat ik het ook weer met Yas eens ben.

Het wordt nu echt heel griezelig O_O
Al een account? Log dan hier in.
yasmijn schreef:
26-03-2020 10:36
Dat betekent dus dat ik het ook weer met Yas eens ben.

Het wordt nu echt heel griezelig O_O

Dat wordt meeten :proud:
Lady*Voldemort schreef:
26-03-2020 09:39
Als er één ding is wat ik maar weer eens bevestigd heb gezien door dat coronagedoe is dat veel mensen chronische zeikerts zijn.

Mensen die 24/7 in een topic gaan zitten zeiken over waardeloze schoolexamens en nog waardelozer leerkrachten.

Mensen die werkelijk alles wat ze op facebook tegenkomen afkammen, omdat ze met zichzelf hebben afgesproken dat facebook nou eenmaal Stom is maar ze gaan er wel elke dag kijken anders hebben ze niks te zeiken.

Mensen die de hele dag in de stad rondlopen op jacht naar verboden samenscholingen en hun bevindingen (met precieze aanduidingen van plaats, tijd, aantal en etnische oriëntatie van de samenscholers) luidkeels delen op ieder sociaal medium dat ze maar vinden kunnen.

Gatverdamme.
Inderdaad. De ware aard komt wel erg boven bij veel mensen.

Gelukkig heb ik alleen leuke mensen op mijn social media. De zeikerds heb ik eraf gekeild. Erg prettig, moet ik zeggen!
Solomio schreef:
26-03-2020 10:24
Mee eens.

Dat betekent dus dat ik het ook weer met Yas eens ben.

Gisteren deelde iemand op mijn Haarlem-FB-groep een foto van 3 mensen in een parkje die bij elkaar zitten-staan op en bij een bankje.
Foto is van echt heel ver genomen, dus je ziet nauwelijks iets.
En er werd enorm afgegeven op die 3 mensen, want geen 1,5e meter afstand en dom en weet ik wat.
Toen schreef ik: misschien zijn het wel huisgenoten van elkaar.
Heeft iemand die opmerking verwijderd. :facepalm:

Gelukkig komt de zomertijd eraan, valt ook elk jaar van alles over te zeiken.
Yep. En verder kunnen ze los gaan op te vroege pepernoten. Of dat de Hema verstopeitjes verkoopt in plaats van paaseitjes.

Ik hoorde van iemand dat er bij Albert Heijn nog net geen rellen zijn uitgebroken omdat ze geen zegeltjes meer uitgeven... :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
26-03-2020 10:41
Dat wordt meeten :proud:
:rofl:
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
26-03-2020 09:32
Nou, sorry hoor.
Maar ja, ik pleeg dus fraude en mijn schoolexamencijfers zijn waardeloos. En dat vindt iemand, dus is dat zo.
Dat was al langer bekend toch? Daarom zijn er extra regels gekomen over dat je voor je CSE gemiddeld een 5,5 ofzo moet hebben. Omdat al die scholen hun schoolexamens te makkelijk maken om hun slagingspercentages op te krikken.
Common knowledge hoor.
:roll:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
26-03-2020 10:41
Dat wordt meeten :proud:
O_O
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon baalt trouwens dat het CSE niet doorgaat. Hij heeft voor Engels 1 schoolexamen verkloot en staat daardoor nu op een lousy 7. Dat wilde hij ophalen met het CSE.
Stuudje.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quattro-stagioni schreef:
26-03-2020 10:44
Inderdaad. De ware aard komt wel erg boven bij veel mensen.

Gelukkig heb ik alleen leuke mensen op mijn social media. De zeikerds heb ik eraf gekeild. Erg prettig, moet ik zeggen!

Oh ik heb nog zeikerds genoeg helaas. Gelukkig is er een ontvolgensknop.

Eentje heb ik er wel afgegooid; "Corona is de schuld van de immigranten"... doeiiiiii
AH heeft snel gehandeld met de hamsterweken trouwens. Geen hamster meer te zien in de folder en de actie heet nu gewoon 1 + 1 gratis.
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
26-03-2020 11:00
Oh ik heb nog zeikerds genoeg helaas. Gelukkig is er een ontvolgensknop.

Eentje heb ik er wel afgegooid; "Corona is de schuld van de immigranten"... doeiiiiii

Daar zou je toch eigenlijk op moeten antwoorden: de verspreiding is de schuld van vakantiegangers en mensen die via alliexpres bestellen. Ofzoiets. Dat zijn juist geen immigranten :proud:
Later is nu
Dreamer schreef:
26-03-2020 11:04
Daar zou je toch eigenlijk op moeten antwoorden: de verspreiding is de schuld van vakantiegangers en mensen die via alliexpres bestellen. Ofzoiets. Dat zijn juist geen immigranten :proud:

Nee want dan ben ik zelf de schuldige :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
26-03-2020 11:12
Nee want dan ben ik zelf de schuldige :biggrin:

Owhnee, dat kan natuurlijk niet :A:
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven