Zwanger worden vanaf maart 2020
donderdag 19 maart 2020 om 09:56
Goedemorgen,
Ik ben afgelopen zondag gestopt met het innemen van een nieuwe pil, ik had op dat moment weer moeten beginnen met een nieuwe strip. Maar we willen zwanger worden dus bij deze, geen pil meer! Heerlijk en tegelijkertijd ook direct spannend:). Wie is nog meer gestopt in maart?
Direct een vraag: we hebben gisteravond gemeenschap gehad en had daarna wat bruin/zacht roze 'afscheiding'. Vanochtend niks meer. Kan dit komen doordat mn lichaam moet afkicken vd pil?
Ik ben afgelopen zondag gestopt met het innemen van een nieuwe pil, ik had op dat moment weer moeten beginnen met een nieuwe strip. Maar we willen zwanger worden dus bij deze, geen pil meer! Heerlijk en tegelijkertijd ook direct spannend:). Wie is nog meer gestopt in maart?
Direct een vraag: we hebben gisteravond gemeenschap gehad en had daarna wat bruin/zacht roze 'afscheiding'. Vanochtend niks meer. Kan dit komen doordat mn lichaam moet afkicken vd pil?
donderdag 26 maart 2020 om 15:42
Hoi Desi86,
Wat leuk dat jullie voor een kindje willen gaan. Is het jullie eerste kindje?
Ik neem aan dat je het waarschijnlijk wel weet maar je kan het beste 4 weken voor het "beginnen zwanger te worden" beginnen met het innemen van foliumzuur (meestal neem je die samen met de laatste pilstrip). Tot aan 10 weken zwangerschap.
Als ik het zo lees is het gewoon nog wat restjes van je "onttrekkingsbloeding". Is heel normaal. Meestal ben je weer vruchtbaar zodra je uit "jezelf" voor de eerste keer een ongesteldheidsbloeding krijgt, dan heb je voor het eerst weer een eisprong gehad. Hopelijk heb je die snel
Ik neem de maand april nog de pil + foliumzuur (aankomende maandag weer beginnen) en daarna neem ik er geen eentje meer. Zou ik dus mogen aansluiten ook al loop ik een maandje achter?
Wat leuk dat jullie voor een kindje willen gaan. Is het jullie eerste kindje?
Ik neem aan dat je het waarschijnlijk wel weet maar je kan het beste 4 weken voor het "beginnen zwanger te worden" beginnen met het innemen van foliumzuur (meestal neem je die samen met de laatste pilstrip). Tot aan 10 weken zwangerschap.
Als ik het zo lees is het gewoon nog wat restjes van je "onttrekkingsbloeding". Is heel normaal. Meestal ben je weer vruchtbaar zodra je uit "jezelf" voor de eerste keer een ongesteldheidsbloeding krijgt, dan heb je voor het eerst weer een eisprong gehad. Hopelijk heb je die snel
Ik neem de maand april nog de pil + foliumzuur (aankomende maandag weer beginnen) en daarna neem ik er geen eentje meer. Zou ik dus mogen aansluiten ook al loop ik een maandje achter?
woensdag 1 april 2020 om 14:33
Ik gebruikte bij mijn eerste kindje wel ovulatietesten de eerste maand (die van de Action, werken prima). Alleen na het stoppen van de pil had ik direct mijn regelmatige cyclus van 40 dagen terug dus ben ik overgestapt op een app. Die gaf precies aan wanneer ik een eisprong zou hebben en wanneer mijn vruchtbare dagen waren. Ik was met ronde 4 zwanger.
woensdag 1 april 2020 om 17:01
ah ok! heb deze maand geen testen gebruikt en geen idee van mijn cyclus na de missed abortion begin dit jaar. Wel sex gehad en morgen is dag 28 van mijn cyclus. Ga er vanuit gewoon een menstruatie te krijgen en zo niet zal ik testen vanaf 9 april. Toch wel spannend hoor!Arielmermaid schreef: ↑01-04-2020 14:33Ik gebruikte bij mijn eerste kindje wel ovulatietesten de eerste maand (die van de Action, werken prima). Alleen na het stoppen van de pil had ik direct mijn regelmatige cyclus van 40 dagen terug dus ben ik overgestapt op een app. Die gaf precies aan wanneer ik een eisprong zou hebben en wanneer mijn vruchtbare dagen waren. Ik was met ronde 4 zwanger.