Good Luck 2
dinsdag 21 april 2009 om 13:18
Bammie, nogmaals: beterschap!!!
Mal, zo, waarschijnlijk al achter de rug. Hopelijk is het goed gegaan met de kleine man
Jinny, !
Hellie, ik probeerde je te bellen maar je neemt niet op: van harte meis!!!!
Hier minder nieuws: mijn moppie heeft een ernstige blaasontsteking en als de ab vandaag niks doet moet ze morgen misschien wel opgenomen worden . Ben me de tandjes geschrokken bij de dokter net. Mijn arme poepie!! Gelukkig ging de ab er wel in dus hopelijk slaat dat gewoon goed aan en is ze morgen een stuk beter. Ik kan wel janken....
Mal, zo, waarschijnlijk al achter de rug. Hopelijk is het goed gegaan met de kleine man
Jinny, !
Hellie, ik probeerde je te bellen maar je neemt niet op: van harte meis!!!!
Hier minder nieuws: mijn moppie heeft een ernstige blaasontsteking en als de ab vandaag niks doet moet ze morgen misschien wel opgenomen worden . Ben me de tandjes geschrokken bij de dokter net. Mijn arme poepie!! Gelukkig ging de ab er wel in dus hopelijk slaat dat gewoon goed aan en is ze morgen een stuk beter. Ik kan wel janken....
dinsdag 21 april 2009 om 13:45
Hel, gefeliciteerd met je verjaardag!
Suus, arme Julia! Ik hoop dat de ab aanslaat en dat ze niet naar het ziekenhuis hoeft morgen
Mal, ook een voor jou. Ik hoop dat Jonathan alles weer achter de rug heeft.
Max had vanmorgen z'n 'schoolreisje'. Ze gingen naar de kinderboerderij. Vanavond lekker bbq-en, zo even vlees halen dat zal wel snel gaan met dit weer.
O ja, ik heb foto's op de Hyves gezet van de tafeltent.
Suus, arme Julia! Ik hoop dat de ab aanslaat en dat ze niet naar het ziekenhuis hoeft morgen
Mal, ook een voor jou. Ik hoop dat Jonathan alles weer achter de rug heeft.
Max had vanmorgen z'n 'schoolreisje'. Ze gingen naar de kinderboerderij. Vanavond lekker bbq-en, zo even vlees halen dat zal wel snel gaan met dit weer.
O ja, ik heb foto's op de Hyves gezet van de tafeltent.
dinsdag 21 april 2009 om 13:59
Leuk hè?! Nee, ze heeft het gewoon uit d'r hoofd gedaan. Er staat wel iets op de groep, maar dat is ook meer een werkbeschrijving dan een tekening. Op zich is het redelijk makkelijk te doen geloof ik. In principe kun je de maten zo berekenen. Rood/witte is zo groot als het tafelblad, blauw/wit geblokte zo groot als de lengte van de tafel x de hoogte en de delftsblauwe zo groot als de breedte van de tafel x de hoogte.
Je bent wel zo een kapitaal aan stof kwijt hoor. Dit was iets van 60 euro en dan hebben we het heel netjes gedaan. Ik hoorde Bridge al over 100 euro aan stof.
Je bent wel zo een kapitaal aan stof kwijt hoor. Dit was iets van 60 euro en dan hebben we het heel netjes gedaan. Ik hoorde Bridge al over 100 euro aan stof.
dinsdag 21 april 2009 om 14:24
Die heb ik uitgezocht. Ik wilde echt zo'n 'Ik hou van Holland' tent zeg maar. Ik vond die van Colorique ook erg leuk met al die bloemenstofjes, maar niet voor die 2 van mij . Stoffen komen trouwens uit Compustad. De roedes van de ramen zijn gemaakt van rood appeltjes band en de deur maak je vast met blauw molentjes band.
dinsdag 21 april 2009 om 16:29
Mal, hoe is het gegaan vandaag?
Hel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Ik heb vorige week een speciaalvoorhelenitawordtveertigkaart gestuurd, ik hoop dat hij is aangekomen.Bam, hoe gaat het met je? Ben je weer wat beter?
Suze, wat akelig zo´n zware blaasontsteking. Ik duim dat de ab aanslaat!
Hel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Ik heb vorige week een speciaalvoorhelenitawordtveertigkaart gestuurd, ik hoop dat hij is aangekomen.Bam, hoe gaat het met je? Ben je weer wat beter?
Suze, wat akelig zo´n zware blaasontsteking. Ik duim dat de ab aanslaat!