Vunzige hobby van kat
zaterdag 28 maart 2020 om 10:22
Onze gecastreerde kater trekt mijn kleding uit de kast van de hangers, vist het uit de wasmand of van bed om er daarna luidkeels op te gaan stampen. Daarbij pakt hij ook een punt van de kleding met zijn bek en trekt er aan. Dit alles met een luide "MAUWAUWAUWAUWAAAAAAAW!".
Eerst deed ie het alleen met wat er op bed lag als ik bijvoorbeeld ging douchen maar nu trekt ie nog net niet de kussenslopen van bed
Hij sleept ook alles de trap af en als het licht is zoals een BH rent ie er mee door de huiskamer.
Iemand tips? Het is naast een opmerkelijke situatie ook niet zo goed voor mijn kleding
Eerst deed ie het alleen met wat er op bed lag als ik bijvoorbeeld ging douchen maar nu trekt ie nog net niet de kussenslopen van bed
Iemand tips? Het is naast een opmerkelijke situatie ook niet zo goed voor mijn kleding
zaterdag 28 maart 2020 om 10:32
Er zijn iphone snoeren die niet door te knagen zijn. Ik heb ook zo’n kat en nu dus zo’n snoer.
https://www.bol.com/nl/p/belkin-duratek ... 9693/?s2a=
mermedina wijzigde dit bericht op 28-03-2020 10:35
13.84% gewijzigd
zaterdag 28 maart 2020 om 10:32
Herkenbaar. De andere kat eet plastic. Ik kan nooit even rustig wat kleding van een webwinkel passen of dat mormel zit aan de zakken te snaaien. Ze eet ook boodschappentassen, kabels, zak van de pasta, Duplo.. er kan dus niks rondslingeren. Ruimt wel lekker op.
zaterdag 28 maart 2020 om 10:34
zaterdag 28 maart 2020 om 10:38
Ben benieuwd of het werkt
Toen ik hier nog een kat had, had die enorme behoefte midden in de nacht bed in te duiken, en mij gewoon letterlijk bed uit te jagen/duwen, door nagel en bijt aanvallen. Na een paar dagen liggen bibberen onder een fleecedekentje op de bank, bleef meneer opeens vastgekluisterd aan dat dekentje, en is die nooit meer in mn bed gesprongen.
zaterdag 28 maart 2020 om 10:44
"Hij sleept ook alles de trap af en als het licht is zoals een BH rent ie er mee door de huiskamer."
Sorry maar
Ik heb verder geen oplossing voor je, maar het klinkt toch als iets seksueels.
Mijn gecastreerde kater "masturbeert" gewoon in het openbaar, dat is nog genanter
Sorry maar
Ik heb verder geen oplossing voor je, maar het klinkt toch als iets seksueels.
Mijn gecastreerde kater "masturbeert" gewoon in het openbaar, dat is nog genanter
Nothing happens for a reason
zaterdag 28 maart 2020 om 10:47
zaterdag 28 maart 2020 om 10:48
Niemand laat hier zijn schoenen en/of tas in de kamer slingeren. Er is altijd wel een kat die denkt: “speelgoed”! Bezoek waarschuw ik ook even. Tassen in de gang. Jassen ook, die halen ze naar beneden van de plek waar ze hangen en dan gaan ze erin liggen. Uiteraard is dat verboden, maar ik zie niet altijd alles. We zijn hier heel opgeruimd, het is een automatisme geworden na zoveel jaren zoveel katten te hebben (max 5).
zaterdag 28 maart 2020 om 10:48
Bea dit geluid?
https://soundcloud.com/beeldengeluid/he ... en-van-een
https://soundcloud.com/beeldengeluid/he ... en-van-een
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 28 maart 2020 om 10:51
zaterdag 28 maart 2020 om 10:56
zaterdag 28 maart 2020 om 10:57
en plakband, haarelastiekjes, rubber bandjes om postpakketten, sommige veters...
zaterdag 28 maart 2020 om 10:59
Aha: het "Rode Kater Syndroom":
De rode kater praat regelmatig met de lezers over dingen die hem dwars zitten of die hem (en jou?) bezighouden.
Soms gaat het gesprek over het nieuws, soms over dat hij een jeweetwel-kater is.
Als je nog nooit met hem hebt gepraat over dat hij een jeweetwel-kater is, dan weet je ook niet wat jeweetwel-kater eigenlijk betekent.
Het betekent dat de Rode Kater gecastreerd is.
En dat vindt hij best vervelend, hij is er soms heel verdrietig over.
Verder is de Rode Kater ook een idealist.
Een wereldverbeteraar.
Als Loedertje bijvoorbeeld weer eens een onschuldige muis aanvalt, beschermt de Rode Kater de muis en geeft Loedertje een tik.
Maar als de muis dan roept dat hij Loedertje nog een tik moet geven, geeft de Rode Kater de muis een tik.
anoniem_185993 wijzigde dit bericht op 28-03-2020 10:59
0.05% gewijzigd
'SORRY, DE PAGINA DIE JE ZOEKT BESTAAT NIET! Kunnen we je blij maken met een andere pagina?'
zaterdag 28 maart 2020 om 10:59