Ergelijke facebookberichten deel 6

04-10-2019 10:44 2270 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Van plaatjes die het eerste product in de po van het kleine wondertje laten zien tot ellenlange slecht geschreven verhalen, die toch maar door 5% van de vrienden gedeeld worden. Wat kwam jij tegen op facebook vandaag?

Afbeelding


Een groot deel van de vorige ergernissen is hier te vinden digi/ergerlijke-facebookberichten-deel- ... #p30455537
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vraag mensen die van honden houden om mee te doen aan de uitdaging om een foto van hun hond te plaatsen. Slechts één foto, geen beschrijving. Het doel is om fb te overspoelen met positieve foto ' s van honden in plaats van negativiteit. Gelieve de tekst naar je status te kopiëren, plaats een foto van je hond en zie een paar geweldige foto ' s.
Hartelijke groeten aan iedereen. Zij zijn niet de drager van de COVID 19!!!

Gok dat de rest van de dieren wel gaan volgen :facepalm:
Ik vind echt momenteel alles beter dan alle Coronagezeik.
Kom maar op met alle honden-, katten-,
cavia-, parkieten-, en jeugdfoto's.


Alleen géén blote voetenfoto's o_o
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesinBoots schreef:
27-03-2020 17:08
Alleen géén blote voetenfoto's o_o
Kan ook wel in gang gezet worden! Je brengt me op ideeën :hihi:
Dance like nobody is watching & sing like there is nobody listening!
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesinBoots schreef:
27-03-2020 17:08
Ik vind echt momenteel alles beter dan alle Coronagezeik.
Kom maar op met alle honden-, katten-,
cavia-, parkieten-, en jeugdfoto's.


Alleen géén blote voetenfoto's o_o
Jaaa blote voeten zal ik mijn schimmel tenen er gelijk op zetten :hyper:
Blij dat ik jullie niet op FB heb :proud:


Echt hé...zodra het mooi weer wordt komen ze weer die tenen.
*ril*
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesinBoots schreef:
27-03-2020 17:08
Ik vind echt momenteel alles beter dan alle Coronagezeik.
Kom maar op met alle honden-, katten-,
cavia-, parkieten-, en jeugdfoto's.


Alleen géén blote voetenfoto's o_o
stoere vrouwen foto's kwamen ook al weer voorbij
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesinBoots schreef:
27-03-2020 17:08
Ik vind echt momenteel alles beter dan alle Coronagezeik.
Kom maar op met alle honden-, katten-,
cavia-, parkieten-, en jeugdfoto's.


Alleen géén blote voetenfoto's o_o
Ik heb iemand erop die weleens een close-up erop zet van een blaar :sick:
minnimouse schreef:
27-03-2020 18:20
Ik heb iemand erop die weleens een close-up erop zet van een blaar :sick:
Nog altijd beter dan een close-up van de inhoud van het potje waar kleindochter vlak daarvoor voor het eerst op had gepoept :sick:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben zo blij dat ik dat nog nooit tegengekomen ben :rofl:

Verder inderdaad veel uitdagingen. Ik durf niets meer te liken.
Later is nu
Dreamer schreef:
27-03-2020 20:05

Verder inderdaad veel uitdagingen. Ik durf niets meer te liken.

Gewoon lekker liken wat je wilt.
Er staat geen straf op een challenge negeren :idee:
PoesinBoots schreef:
27-03-2020 20:13
Gewoon lekker liken wat je wilt.
Er staat geen straf op een challenge negeren :idee:
pcies, ik heb ook al een aantal verzoeken genegeerd
Alle reacties Link kopieren Quote
Powervrouwen op FB! #Challengeaccepted!! 💪🏻 Dus ik doe mee!

Even iets anders dan het corona-virus.

Als ik je niet heb getagd, voel je dan niet beledigd. Want eigenlijk vind ik iedereen op zijn eigen manier een powervrouw.
Veel te vaak vinden wij vrouwen het gemakkelijker om elkaar te bekritiseren in plaats van elkaar te steunen. Laten we iets positiefs doen, met alle negativiteit die er gaande is!!🌻💁🏻‍♀️

Bij deze een foto van mezelf en xxxxc

Upload een foto van jou en tag dan meerdere mooie vrouwen om hetzelfde te doen.
Bouwen aan jezelf in plaats van jezelf af te breken ❤

Kopiëren en plakken
Ik ben gelukkig (nog) niet getagd in dat soort onzin-berichten. En mocht ik getagd worden doe ik er toch niks mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
28-03-2020 12:16
Powervrouwen op FB! #Challengeaccepted!! 💪🏻 Dus ik doe mee!

Even iets anders dan het corona-virus.

Als ik je niet heb getagd, voel je dan niet beledigd. Want eigenlijk vind ik iedereen op zijn eigen manier een powervrouw.
Veel te vaak vinden wij vrouwen het gemakkelijker om elkaar te bekritiseren in plaats van elkaar te steunen. Laten we iets positiefs doen, met alle negativiteit die er gaande is!!🌻💁🏻‍♀️

Bij deze een foto van mezelf en xxxxc

Upload een foto van jou en tag dan meerdere mooie vrouwen om hetzelfde te doen.
Bouwen aan jezelf in plaats van jezelf af te breken ❤

Kopiëren en plakken
ja niet mooi is geen powervrouw. heb even getwijfeld of ik dat onder de foto op mijn lijn zou zetten, toch maar niet gedaan, maar de volgende is de klos
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
De laatste jaren hebben me geleerd dat wanneer het onze tijd is om deze wereld te verlaten niemand het kan stoppen. We hebben één leven te leven. De materiële dingen waar we in investeren worden alleen achtergelaten om weggegooid te worden. Herinneringen zijn erg belangrijk voor mij en ik ben zo blij dat ik er zoveel heb gemaakt!!! Ik ga een "reünie van vrienden en familie" beginnen. Het idee is om te zien wie een post leest zonder foto. Als niemand mijn bericht leest, zal dit een heel kort experiment zijn; maar als je dit bericht leest, maak dan een reactie met één woord over hoe we elkaar hebben ontmoet. Daarna kopieer je dit bericht en plakt het op je muur dan laat ik ook een woordje achter bij jou. 😘

Word lastig op mijn muur plakken we wonen best ver uit elkaar :whistle:
Kwebbeltje91 schreef:
28-03-2020 12:18
Ik ben gelukkig (nog) niet getagd in dat soort onzin-berichten. En mocht ik getagd worden doe ik er toch niks mee.
Hier precies hetzelfde.

Ik vind het vooral ook opvallend dat mensen in mijn FB lijst die altijd riepen nooooooooooooooit aan dat soort onzin mee te doen nu opeens massaal toch aan al die challenge ellende gaan.

Nou ik negeer ze zelf nog steeds allemaal, Corona of geen Corona.
BigLizzie schreef:
30-03-2020 08:25
Hier precies hetzelfde.

Ik vind het vooral ook opvallend dat mensen in mijn FB lijst die altijd riepen nooooooooooooooit aan dat soort onzin mee te doen nu opeens massaal toch aan al die challenge ellende gaan.

Nou ik negeer ze zelf nog steeds allemaal, Corona of geen Corona.
Bij mij zijn het wel de mensen van wie ik het verwacht :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier ook veel berichten over als alles weer achter de rug is om dan vooral vakantie te vieren in eigen land. Nou nee hoor, vakantie vieren in eigen land daar ga ik mijn geld niet aan uit geven. Hooguit een weekend weg in Nederland maar dat zie ik ons ook eigenlijk niet doen.
vrijenblij20220 schreef:
30-03-2020 09:52
Hier ook veel berichten over als alles weer achter de rug is om dan vooral vakantie te vieren in eigen land. Nou nee hoor, vakantie vieren in eigen land daar ga ik mijn geld niet aan uit geven. Hooguit een weekend weg in Nederland maar dat zie ik ons ook eigenlijk niet doen.
Hier hetzelfde. Ik zou met een vriendin in mei op stedentrip gaan maar dat gaat dus niet door. We hebben afgesproken om te gaan boeken als alles weer rustiger is.

Ik heb mezelf wel voorgenomen om naar het strand of bos te gaan, als het weer mag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kwebbeltje91 schreef:
30-03-2020 10:01
Hier hetzelfde. Ik zou met een vriendin in mei op stedentrip gaan maar dat gaat dus niet door. We hebben afgesproken om te gaan boeken als alles weer rustiger is.

Ik heb mezelf wel voorgenomen om naar het strand of bos te gaan, als het weer mag.
Een dag naar het strand dat vinden wij ook leuk. Wij wonen redelijk dicht bij het bos maar daar komen wij nooit.
Ik denk dat het eerste wat wij gaan doen als het weeg mag is uit eten gaan en daarna naar het cafe waar wij vaak kwamen.
Kwebbeltje91 schreef:
30-03-2020 10:01
Hier hetzelfde. Ik zou met een vriendin in mei op stedentrip gaan maar dat gaat dus niet door. We hebben afgesproken om te gaan boeken als alles weer rustiger is.

Ik heb mezelf wel voorgenomen om naar het strand of bos te gaan, als het weer mag.
Dat mag gewoon
Alle reacties Link kopieren Quote
vrijenblij20220 schreef:
30-03-2020 10:16
Ik denk dat het eerste wat wij gaan doen als het weeg mag is uit eten gaan en daarna naar het cafe waar wij vaak kwamen.
Wij ook denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Verwijder voor een moment je profielfoto en zet deze kaars van hoop erop. Stuur het naar al je vrienden zodat we 24 uur lang de zelfde profielfoto hebben voor alle Corona patiënten. Dan zullen we zien hoeveel kaarsen aan het eind aangestoken zijn.
-Darkside- schreef:
30-03-2020 10:40
Dat mag gewoon

Ja dat weet ik, maar het strand is hiervandaan 1,5 uur rijden en ik vind het dan wel fijner als er strandtenten open zijn ;) Bos kan ik altijd doen, genoeg natuur hier.
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
30-03-2020 15:09
Verwijder voor een moment je profielfoto en zet deze kaars van hoop erop. Stuur het naar al je vrienden zodat we 24 uur lang de zelfde profielfoto hebben voor alle Corona patiënten. Dan zullen we zien hoeveel kaarsen aan het eind aangestoken zijn.
Ik wilde dit net posten :P

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven