Ergelijke facebookberichten deel 6

04-10-2019 10:44 2270 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Van plaatjes die het eerste product in de po van het kleine wondertje laten zien tot ellenlange slecht geschreven verhalen, die toch maar door 5% van de vrienden gedeeld worden. Wat kwam jij tegen op facebook vandaag?

Afbeelding


Een groot deel van de vorige ergernissen is hier te vinden digi/ergerlijke-facebookberichten-deel- ... #p30455537
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Boomer gaat gigantisch over de zeik over een gewonnen cadeaukaart van de Postcode loterij waarmee je vegetarische producten kan kopen. Niemand gaat mij voorschrijven wat ik eet! Nee Henk, God verhoede dat iemand je geld geeft om dingen te kopen die je toch al moest kopen, gezien jij toch ook echt niet uitsluitend op slavinken kan leven.
Alle reacties Link kopieren Quote
pepexx schreef:
12-11-2023 19:16
Deze komt ook weer voorbij.

Vergeet niet dat morgen de nieuwe Facebook regel begint (alias... nieuwe naam, META) waar ze uw foto's kunnen gebruiken. Vergeet de deadline niet het is vandaag!!! Ik sta Facebook of andere entiteiten die verbonden zijn met Facebook niet toe om mijn foto's, informatie of berichten te gebruiken uit het verleden en in de toekomst.
Met deze verklaring meld ik Facebook dat het strikt verboden is om op basis van dit profiel en/of de inhoud ervan te onthullen, te kopiëren, te verspreiden of andere maatregelen tegen mij te nemen. Schending van de privacy kan door de wet worden bestraft.
OPMERKING: Facebook is nu een publieke entiteit. Alle leden moeten zo'n nota publiceren.
Als je wilt, kun je deze versie kopiëren en plakken. Als je niet ten minste één keer een verklaring publiceert, staat dit stilzwijgend toe dat je foto's gebruikt en de informatie in profiel- en statusupdates.
NIET DELEN. Kopiëren en plakken.
Dit is hoe je dit doet:
Houd je vinger ergens in dit bericht ingedrukt en "kopiëren" zal verschijnen. Klik op "kopiëren". Ga vervolgens naar je pagina, maak een nieuw bericht en plaats je vinger ergens in het lege veld. "Plakken" zal verschijnen en klik op Plakken.
Bizar hoeveel mensen daar in trappen
Alle reacties Link kopieren Quote
amby schreef:
12-11-2023 19:34
Boomer gaat gigantisch over de zeik over een gewonnen cadeaukaart van de Postcode loterij waarmee je vegetarische producten kan kopen. Niemand gaat mij voorschrijven wat ik eet! Nee Henk, God verhoede dat iemand je geld geeft om dingen te kopen die je toch al moest kopen, gezien jij toch ook echt niet uitsluitend op slavinken kan leven.
Echt he :rofl:

Dat men niet door heeft dat je álles mag afrekenen met die kaart, behalve vlees. Je vlees moet je gewoon zelf betalen.

Nou, poeh poeh, ze douwen die vega zooi zo wel door je strot he? :lol:

:facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
12-11-2023 19:39
Bizar hoeveel mensen daar in trappen
Nou, de nieuwe fb is van de week wel ingegaan, ik kreeg er een melding van, dat ik kon kiezen tussen de betaalde of gratis (met reclame). Maar ik geloof niet dat het plaatsen van zo'n tekst daar iets tegen doet ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Irish_Wasser_Woman schreef:
12-11-2023 19:43
Dat men niet door heeft dat je álles mag afrekenen met die kaart, behalve vlees. Je vlees moet je gewoon zelf betalen.
Het is een selectie die je met de kaart kan kopen. Niet alles wat vegetarisch is. Ik weet nog dat daar vorig jaar gezeik over was. Dat mensen boos waren dat het niet alles behalve vlees was.

Het is ook geen prijs, want iedereen die meespeelt krijgt hem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Irish_Wasser_Woman schreef:
12-11-2023 19:44
Nou, de nieuwe fb is van de week wel ingegaan, ik kreeg er een melding van, dat ik kon kiezen tussen de betaalde of gratis (met reclame). Maar ik geloof niet dat het plaatsen van zo'n tekst daar iets tegen doet ;)
Betalen met gegevens of betalen met geld. Ik ben sindsdien niet op Facebook geweest. Geen idee of ik er nog ga inloggen. Ik zag de laatste tijd alleen maar reclames.

Alleen jammer van de berichten die met mijn werk te maken hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Butterfly_fly schreef:
12-11-2023 20:28
Betalen met gegevens of betalen met geld. Ik ben sindsdien niet op Facebook geweest. Geen idee of ik er nog ga inloggen. Ik zag de laatste tijd alleen maar reclames.

Alleen jammer van de berichten die met mijn werk te maken hebben.
Met geld. Dan zie je geen reclames meer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie het meer als: betalen met geld en gegevens of enkel met gegevens.

Mijn moeder zag ook zo'n vaag berichtje en wilde weten of het waar was. Niet dus. Maar wel super trots dat ze het niet blind doorzet.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
amby schreef:
12-11-2023 19:34
Boomer gaat gigantisch over de zeik over een gewonnen cadeaukaart van de Postcode loterij waarmee je vegetarische producten kan kopen. Niemand gaat mij voorschrijven wat ik eet! Nee Henk, God verhoede dat iemand je geld geeft om dingen te kopen die je toch al moest kopen, gezien jij toch ook echt niet uitsluitend op slavinken kan leven.
Plaatsvervangende schaamte dit.
Alsof de AH überhaupt verplicht is je iets te geven? Koop er wat van of geef het weg aan iemand die er wel blij mee is.
Man, man, man.

Ik eet ook vlees maar ik heb er aardappelen, boerenkool en mayonaise van gekocht. Dat had ik toch nodig en ik had een kaart gekregen van mijn ouders.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bergje65 schreef:
04-09-2023 12:48
Dit wil ik graag even nuanceren: de zure regen van ooit, was het gevolg van de uitstoot van zwaveldioxide. Er kwam een soort ontwapeningsconferentie en landen besloten hun deel te doen qua oplossing. Zo ging de hoeveelheid zwavel in olie omlaag en werden schadelijke stoffen afgevangen bij schoorstenen. Zure regen is daarmee grotendeels opgelost.
Kijk. Dit is nu nuttige informatie. Dankjewel en sorry voor mijn late reactie.
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
12-11-2023 19:39
Bizar hoeveel mensen daar in trappen
Het is gelukkig ook niet de eerste keer dat dit bericht gekopieerd en geplakt moet worden om problemen te voorkomen :roll:
Ik heb een leeftijdsgenote op facebook (categorie 27-30) die altijd een turkse man ergens vandaan tovert (ze zet altijd de turkse vlag bij deze berichten.

Allemaal iloveyou berichten. Elke keer mega kleffe selfies. En steevast na een maand of 1-2 is het uit, er komt een bericht met -blabla heeft haar status gewijzigd in vrijgezeld- en komen er depressieve suggestieve plaatjes en foto’s over hoe sterk je uit dingen komt (what doesn’t kill you makes you stronger kaliber). En dit gaat al jaren zo. En elke keer reageert haar moeder met allerlei ‘je bent zo’n sterke leuke vrouw’ achtige reactie.

Maar echt al jaren. Eigenlijk best heel sneu. Maar je zou toch denken dat het kwartje wel valt na de zoveelste die je van een all inclusive mee naar huis neemt :popcorn:

Ik heb geen idee of ze deze mannen van een all inclusive meeneemt hoor, maar ik vraag me oprecht af waar ze deze mannen vandaan haalt. Ze valt naar het schijnt echt specifiek op turkse mannen…
Ik kan niet echt zeggen dat ik me vreselijk erger maar het komt zo aandacht trekkerig over, de status berichten, alle selfies en alle verdrietige posts… ja ik erger me wel een klein beetje bij nader inzien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ambition- schreef:
15-11-2023 15:48
Ik kan niet echt zeggen dat ik me vreselijk erger maar het komt zo aandacht trekkerig over, de status berichten, alle selfies en alle verdrietige posts… ja ik erger me wel een klein beetje bij nader inzien.
Ik begrijp dat heel goed. Een post met alleen # verdrietig bijvoorbeeld. En dan moet iedereen gaan vragen wat er is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand ervaring met Nextdoor? Ik heb die app gedownload voor berichtjes uit de buurt. Nu zie ik vrij veel mannen berichtjes plaatsen bij berichten van vrouwen dat het ze leuk lijkt om iets te doen samen. En die berichten van vrouwen zijn gewoon ‘zakelijke’ berichten over bepaalde diensten die ze aanbieden.
Alle reacties Link kopieren Quote
minnimouse schreef:
31-12-2023 10:36
Iemand ervaring met Nextdoor? Ik heb die app gedownload voor berichtjes uit de buurt. Nu zie ik vrij veel mannen berichtjes plaatsen bij berichten van vrouwen dat het ze leuk lijkt om iets te doen samen. En die berichten van vrouwen zijn gewoon ‘zakelijke’ berichten over bepaalde diensten die ze aanbieden.
Hier ook die app maar kom vooral berichten tegen dag er een dier vermist is, dat ze een huishoudelijke hulp zoeken of iemand voor andere klusjes.
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
31-12-2023 12:22
Hier ook die app maar kom vooral berichten tegen dag er een dier vermist is, dat ze een huishoudelijke hulp zoeken of iemand voor andere klusjes.
Hier hetzelfde. Nooit geweten dat er zoveel katten vermist zijn elke dag...
Pas wel ook berichtjes dat mensen opgelicht zijn door zogenaamde klusjesman en een vrouw die inderdaad rare aanbieding kreeg.
Alle reacties Link kopieren Quote
xiongmao schreef:
31-12-2023 13:29
Hier hetzelfde. Nooit geweten dat er zoveel katten vermist zijn elke dag...
Pas wel ook berichtjes dat mensen opgelicht zijn door zogenaamde klusjesman en een vrouw die inderdaad rare aanbieding kreeg.
Ik verbaas mij daar ook over.
Zoveel dieren vermist.
Alle reacties Link kopieren Quote
amby schreef:
12-11-2023 19:34
Boomer gaat gigantisch over de zeik over een gewonnen cadeaukaart van de Postcode loterij waarmee je vegetarische producten kan kopen. Niemand gaat mij voorschrijven wat ik eet! Nee Henk, God verhoede dat iemand je geld geeft om dingen te kopen die je toch al moest kopen, gezien jij toch ook echt niet uitsluitend op slavinken kan leven.

Dat soort reacties heb ik ook gelezen.
Vreselijk, dat ondankbare gezeik en geklaag.
Alle reacties Link kopieren Quote
xiongmao schreef:
31-12-2023 13:29
Hier hetzelfde. Nooit geweten dat er zoveel katten vermist zijn elke dag...
Pas wel ook berichtjes dat mensen opgelicht zijn door zogenaamde klusjesman en een vrouw die inderdaad rare aanbieding kreeg.
Volgens mij zijn de meeste katten gewoon een ommetje maken, (dat iets langer duurt dan normaal), of hebben mensen die roepen dat er een eenzame kat rondzwerft niet in de gaten dat t beest 's avonds gewoon thuis is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven