Ergelijke facebookberichten deel 6

04-10-2019 10:44 2270 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Van plaatjes die het eerste product in de po van het kleine wondertje laten zien tot ellenlange slecht geschreven verhalen, die toch maar door 5% van de vrienden gedeeld worden. Wat kwam jij tegen op facebook vandaag?

Afbeelding


Een groot deel van de vorige ergernissen is hier te vinden digi/ergerlijke-facebookberichten-deel- ... #p30455537
Later is nu
derooiekater schreef:
30-03-2020 15:09
Verwijder voor een moment je profielfoto en zet deze kaars van hoop erop. Stuur het naar al je vrienden zodat we 24 uur lang de zelfde profielfoto hebben voor alle Corona patiënten. Dan zullen we zien hoeveel kaarsen aan het eind aangestoken zijn.
Hey daar is dan, de kaars!
Ik noemde hem al n week of anderhalf geleden in een post, die kaars zal ook nog wel komen,

En ja hoor..... Man man man...... Zum kotsen.
BigLizzie schreef:
30-03-2020 08:25
Hier precies hetzelfde.

Ik vind het vooral ook opvallend dat mensen in mijn FB lijst die altijd riepen nooooooooooooooit aan dat soort onzin mee te doen nu opeens massaal toch aan al die challenge ellende gaan.

Nou ik negeer ze zelf nog steeds allemaal, Corona of geen Corona.

Nou prima toch. Hebben zij lol en jij negeert het.
Ieder het zijne.
Als je humeur er maar niet onder lijdt :hihi:
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Zelf gekregen en staat op de FB van onze wijk.
Misschien heel egoistisch, maar ik doe hier dus niet aan mee..
Ik heb dan geen hulp nodig en alles gaat prima tot nu toe, maar ik hoef geen vreemden aan de deur, óók plaats ik geen groen kaartje..
Michella_1991 schreef:
02-04-2020 19:25
Afbeelding

Zelf gekregen en staat op de FB van onze wijk.
Misschien heel egoistisch, maar ik doe hier dus niet aan mee..
Ik heb dan geen hulp nodig en alles gaat prima tot nu toe, maar ik hoef geen vreemden aan de deur, óók plaats ik geen groen kaartje..

Ik zag hem net in onze buurtapp. Die hele app staat vol met berichten waarin hulp wordt aangeboden, maar hulp is nauwelijks nodig. Het lijkt wel of mensen vooral behoefte hebben om hun altruïsme te uiten.
Alle reacties Link kopieren Quote
nerdopviva schreef:
02-04-2020 20:16
Ik zag hem net in onze buurtapp. Die hele app staat vol met berichten waarin hulp wordt aangeboden, maar hulp is nauwelijks nodig. Het lijkt wel of mensen vooral behoefte hebben om hun altruïsme te uiten.

Het eerste wat ik dacht was; woon jij in deze wijk? :-P
Of is het weer zoiets landelijks..
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snap de frustratie wanneer klanten zich onbehoorlijk gedragen richting winkelpersoneel, maar wat is onderstaand stukje een aanmatigende tekst zeg...

Beste klant,
Hier een noodkreet uit de supermarkten.
U denkt dat wij iedere dag met plezier naar ons werk gaan om door U beledigd te worden, door te melden dat wij overdrijven door alle regels te hanteren die door het RIVM zijn opgedragen.
Dat U een wagentje moet nemen om de 1,5 meter te waarborgen.
Schreeuwend dat het belachelijk is dat U niet als koppel naar binnen mag, ondanks dat U al jaren in hetzelfde bed slaapt. Terwijl wij elke dag voor U hard aan het werk zijn om de vakken te vullen zodat U thuis te eten en voldoende wc papier heeft.
Achter de kassa zitten om UW boodschappen af te rekenen zodat U s avonds weer aan aan de chips en nootjes voor de tv kunt gaan zitten, terwijl er nog steeds kanjers de vakken vullen.
Denkt U dat wij geen angst hebben daar onbeschermd rond te lopen terwijl U in onze nek staat te hijgen, geen respect voor de onderlinge afstand, of zelfs zo nodig te moeten aanraken.
Denkt U dat wij het leuk vinden om onze collega's bang te zien zijn maar wel gaan werken om de vakken te vullen zodat U UW luxe leventje kunt voortzetten.
Dan nog te horen hoe belachelijk het allemaal is....
Misschien vindt U dat belachelijk!
Maar die 20 mensen die U onbewust corona geeft vinden dat absoluut NIET belachelijk.
Ik schrijf dit om U te vragen om vanavond hierover eens na te gaan denken of dat het dat allemaal waard is om met een wagentje en alleen naar binnen te gaan, en een supermarkt niet als attractie te zien.
Allemaal dingen die wij doen om UW en ONZE gezondheid te waarborgen, en ons allemaal zo gezond mogelijk door deze crisis te loodsen.

Ik ben ontzettend trots op mijn collega's in welke supermarkt ze ook mogen werken.
#waardeeronswerk
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb 1 keer mee gemaakt dat een vakkenvuller werd uitgescholden door een volwassene. Maar daar werd door omstanders hard ingegrepen en die vrouw is de winkel uitgezet zonder boodschappen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Al die hulp die geboden wordt: fijn dat het gedaan wordt hoor, maar sommige mensen willen wel erg graag gezien worden.
En het is nu ook weer niet zo dat mensen massaal hulp nodig hebben. Fijn als je even extra naar je buren of familieleden kijkt, maar ik zie overal acties. Beetje overdreven.
Ik vind eigenlijk alle FB berichten irritant tegenwoordig. Behalve die van Solo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady*Voldemort schreef:
04-04-2020 21:07
Ik vind eigenlijk alle FB berichten irritant tegenwoordig. Behalve die van Solo.
Ik heb jou en Solo niet als vriend, dus daar kan ik niet over meepraten. (zie jullie wel af en toe bij anderen reageren)

Ik zie heel vaak #blijfthuis en verder veel natuur enzo. Heerlijk. Andere dingen scroll ik overheen, denk ik.
Later is nu
Ik heb denk ik een stuk of 10 mensen op niet volgen gezet voor de komende tijd. Wat een rust.
Dreamer schreef:
04-04-2020 21:09


Ik zie heel vaak #blijfthuis en verder veel natuur enzo.
Ik ook. En heel vaak van dezelfde scribenten ook nog. Ik moet me dan echt inhouden om al die gloednieuwe natuurfotografen niet te vragen wat ze in godsnaam buiten deden.
Alle reacties Link kopieren Quote
en ja hoor, het werd hier al voorspeld. voorspelling uitgekomen, de eerste kaarsjes branden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
minnimouse schreef:
04-04-2020 21:04
Al die hulp die geboden wordt: fijn dat het gedaan wordt hoor, maar sommige mensen willen wel erg graag gezien worden.
En het is nu ook weer niet zo dat mensen massaal hulp nodig hebben. Fijn als je even extra naar je buren of familieleden kijkt, maar ik zie overal acties. Beetje overdreven.
Ik geef hulp zonder dit op Facebook te zetten of doe ik nu iets helemaal verkeerd :p:

Ik zie nu ook ineens overal kaarsen
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
04-04-2020 21:20
Ik geef hulp zonder dit op Facebook te zetten of doe ik nu iets helemaal verkeerd :p:

Ik zie nu ook ineens overal kaarsen
Ja, ik doe ook wel wat voor mensen, maar dan wil ik wel zelf kiezen wie ik wat geef.
Hier in de buurt verkoopt iemand kleine shampootjes voor de mensen in het ziekenhuis. Komt elke keer voorbij in de buurtapp, op de buurt Facebook en aan de deur. Ga weg, ik wil zelf weten aan wie ik iets geef.
Ik heb vorige week iets gegeven aan de verpleegsters van de afdeling waar mijn oma zit. Normaal kom ik daar zo'n 2 keer per week, dus ik 'ken' ze wel een beetje en ze zijn hartstikke lief. Dat vind ik dan persoonlijk leuker om te doen dan aan 'onbekenden'.
Ja, om 21.00 werden er kaarsjes gebrand. En hoe erg ik het ook vind voor de slachtoffers, ik doe er niet aan mee.
nlies schreef:
04-04-2020 21:19
en ja hoor, het werd hier al voorspeld. voorspelling uitgekomen, de eerste kaarsjes branden
Laat die mensen toch lekker kaarsjes branden.

Ik doe het ook niet, maar ik kan me er ook niet aan ergeren. Het is goed bedoeld toch.
minnimouse schreef:
04-04-2020 21:23
Ja, ik doe ook wel wat voor mensen, maar dan wil ik wel zelf kiezen wie ik wat geef.
Hier in de buurt verkoopt iemand kleine shampootjes voor de mensen in het ziekenhuis. Komt elke keer voorbij in de buurtapp, op de buurt Facebook en aan de deur. Ga weg, ik wil zelf weten aan wie ik iets geef.
Ik heb vorige week iets gegeven aan de verpleegsters van de afdeling waar mijn oma zit. Normaal kom ik daar zo'n 2 keer per week, dus ik 'ken' ze wel een beetje en ze zijn hartstikke lief. Dat vind ik dan persoonlijk leuker om te doen dan aan 'onbekenden'.
Maar je zet je goede daad wel even hier neer :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik brand ook geen kaarsje

@minnimouse ik doe boodschappen voor ouderen die niet meer naar buiten durven en bied ze mijn luisterende oor aan voor sociaal contact.
Maar ik begrens dit wel zodat ik tijd voor mijzelf hou.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady*Voldemort schreef:
04-04-2020 21:40
Maar je zet je goede daad wel even hier neer :proud:
Ja, en jij geeft me niet eens een compliment.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag zie ik deze vaak voorbij komen :


Als je meedoet, moet je ook sportief zijn!

Voor al m'n intelligente fb-vrienden, probeer hier correct antwoord op te geven. Ik daag je uit. Het antwoord alleen per messenger naar mij toe sturen.

Het is jouw beurt! Lees het raadsel. Als je antwoord verkeerd is, mag ik een van je foto ' s kiezen en je moet het samen met het raadsel plaatsen. Als je correct antwoordt, schrijf ik je naam in de reacties (met een trofeeën emoji).

Het is 7:00 uur, je slaapt en er klopt ineens iemand aan de deur. Achter de deur staan je ouders voor het ontbijt. Er is brood, melk, sap en een pot jam in je koelkast. Om antwoord te geven, wat zul je als eerst openen?

Antwoord alleen via messenger, de antwoorden in de reacties zullen verwijderd worden!Ik had het dus niet goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
o ja die is hier ook een tijd rond gegaan. En die ging al rond toen ik kind was. Maar om de een of andere reden was het antwoord als kind anders dan het antwoord nu
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
04-04-2020 21:19
en ja hoor, het werd hier al voorspeld. voorspelling uitgekomen, de eerste kaarsjes branden
Jaja ik had het al in mijn glazen bol gezien n paar weken geleden :rofl: .

Duurde niet lang. Kon ik de staatsloterij nummers ook maar zo goed voorspellen hahaha.
Zijdehoentje schreef:
04-04-2020 19:51
Ik snap de frustratie wanneer klanten zich onbehoorlijk gedragen richting winkelpersoneel, maar wat is onderstaand stukje een aanmatigende tekst zeg...

*knip*
Godsamme, nou zeg. Alsof schelden etc aan de lopende band gebeurt zeg. Ik zie juist elke keer alle klanten rustig en begripvol zijn en vriendelijk tegen de medewerkers.
Als mijn supermarkt met zo'n tekst zou komen, zou ik me echt beledigd voelen en daar niet meer komen.
En als iedereen dat nou doet kunnen de medewerkers lekker veilig thuis in de ww gaan zitten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady*Voldemort schreef:
04-04-2020 21:39
Laat die mensen toch lekker kaarsjes branden.

Ik doe het ook niet, maar ik kan me er ook niet aan ergeren. Het is goed bedoeld toch.
O ze mogen van mij hoor, en ik erger me er niet aan. maar vind de voorspelbaarheid wel grappig,. Als dit allemaal achter de rug is en we mogen weer samenkomen, komt er vast nog een stille tocht
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven