Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 30 maart 2020 om 09:41
Yep. Hopelijk is zij of hij nuchter/bijgekomen/weetikveelwat en is het een tijdje klaar nu.
Life is short. Eat dessert first.

maandag 30 maart 2020 om 09:51
Lady*Voldemort schreef: ↑30-03-2020 09:42Dat weet je niet. Misschien jagen ze er de virussen wel mee op de vlucht.
Oeh ja dat is een mogelijkheid natuurlijk. Het gemiddelde effect van zo'n liedje is natuurlijk wel vluchtgedrag.
Ik erger me ook zo aan die Kruidvatreclame. Ook een beetje op die manier gefilmd, met allemaal hardwerkende Kruidvatmedewerkers die allemaal goed hun best doen om samen met ons te strijden tegen het virus

maandag 30 maart 2020 om 10:15
Oh verschrikkelijk dat lied. Ik ben al aan mijn veertiende radio toe deze week, want elke keer als dat lied erop komt gooi ik hem reflexmatig het raam uit.AllyMcBeal schreef: ↑30-03-2020 10:10Ik hoorde van de week een lied van Alain Clark in het kader van de corona. Man man man zeikeriger kan bij niet, wat een drama.![]()

maandag 30 maart 2020 om 10:21
IkLady*Voldemort schreef: ↑30-03-2020 10:15Oh verschrikkelijk dat lied. Ik ben al aan mijn veertiende radio toe deze week, want elke keer als dat lied erop komt gooi ik hem reflexmatig het raam uit.

maandag 30 maart 2020 om 10:23
Ik heb het applaus wel gehoord, ik schrok me de tandjes.
En ik werk niet eens in de zorg.

Klap ik ff voor jou.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 30 maart 2020 om 10:28
Wat is dat “iets”.
Geen bijzonderheden
maandag 30 maart 2020 om 10:29
Ja vreselijk zeikerig lied inderdaad.AllyMcBeal schreef: ↑30-03-2020 10:10Ik hoorde van de week een lied van Alain Clark in het kader van de corona. Man man man zeikeriger kan bij niet, wat een drama.![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 30 maart 2020 om 10:32
Nee, daar begin ik dus ook niet aan.Lady*Voldemort schreef: ↑30-03-2020 10:25Ik sta iedere avond om acht uur buiten, maar niemand klapt voor ons waswijven![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 30 maart 2020 om 10:36
Die is gek.Lady*Voldemort schreef: ↑30-03-2020 10:34Dat weet bijna niemand. Deze trol komt af en toe 's nachts langs om topics te openen dat de coronacrisis is veroorzaakt door Doornroosje, of zo. Heel vermoeiend allemaal.