Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
26-03-2020 20:12
Ze is boos omdat Bridget haar feest heeft verpest. Ze is niet boos op Andrè.......
Waarschijnlijk wel want de vriendschap met Hazes is daarna bekoelt.
Maar Bridget is degene die erover door blijft gaan en Bridget is ook degene die die rechtszaak heeft aangespannen.
Het viel mij op dat de Hazes meuk, alleen nog maar foto's posten van André junior met een snapchat filter van een zonnebrilletje en hij is ook op foto's niet meer vol in zijn gezicht te zien, alleen van de zijkant.
minnimouse schreef:
26-03-2020 21:34
Waarschijnlijk wel want de vriendschap met Hazes is daarna bekoelt.
Maar Bridget is degene die erover door blijft gaan en Bridget is ook degene die die rechtszaak heeft aangespannen.
Ik vind wel dat Patty vrij neerbuigend over Bridget klinkt en André ook in dit verhaal weer goed weg komt.
Dat de vriendschap was bekoelt met André had Patty al eerder aangegeven, ze had toen ook commentaar dat André junior zo vaak op social media werd gegooid door zijn ouders.

Bridget heeft de rechtspraak aangespannen, maar was André daar niet bij om zijn vrouw te steunen. Hij deed vrolijk met de rechtszaak mee, gaf zelfs interviews .
Bij de familie Hazes - Westenberg is het stil maar dat komt omdat Monique denkt dat haar gezin weer gered is, ze zal Bridget verder wel dood zwijgen. Monique beseft niet dat ze elk moment gewoon weer ingeruild kan en zal worden voor een ander blond exemplaar.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
25-03-2020 08:51
Lezen lukt prima, alleen ben ik het niet met je eens.
Op LinkedIn kun je namelijk prima volgen dat ze succesvol is.
LinkedIn zegt toch helemaal niets over hoe succesvol iemand is ?
rascalles schreef:
27-03-2020 14:55
LinkedIn zegt toch helemaal niets over hoe succesvol iemand is ?
Maar dat zeg ik ook helemaal niet. Ik zei alleen dat ik via LinkedIn wel de successen zie die zij behaalt.
Haar boek dat bijvoorbeeld in de top 3 binnenkwam van zakelijke boeken. Omdat ze dat deelt op LinkedIn, zie ik dat dan.
Alle reacties Link kopieren
Zou Bridget elke dag iets moeten plaatsen op instagram door haar management?

Wat mij ook opvalt is dat zij volledig gekleed, gekapt en in de make-up zgn spontane foto’s op insta plaatst terwijl ze in thuis quarantaine zit.

En die ongemakkelijke boots die ze altijd aan heeft in huis...

Maar ik ga eens wat van haar kijken, de zwakste schakel trek ik niet misschien htmd?
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
29-03-2020 10:11
Zou Bridget elke dag iets moeten plaatsen op instagram door haar management?

Wat mij ook opvalt is dat zij volledig gekleed, gekapt en in de make-up zgn spontane foto’s op insta plaatst terwijl ze in thuis quarantaine zit.

En die ongemakkelijke boots die ze altijd aan heeft in huis...

Maar ik ga eens wat van haar kijken, de zwakste schakel trek ik niet misschien htmd?
Ik vraag me ook af wat haar social strategie is, en of die er is. Haar account draait volledig om haar selfies, ook als ze het over inhoudelijke onderwerpen heeft staat er weer een gekapte selfie bij. Het komt tamelijk narcistisch over. En door de beperkte reactie mogelijkheden is het vooral eenrichtingsverkeer.
Sjaantje37 schreef:
29-03-2020 10:11


Maar ik ga eens wat van haar kijken, de zwakste schakel trek ik niet misschien htmd?
HTMD doet ze goed hoor.
Flower350 schreef:
29-03-2020 14:05
HTMD doet ze goed hoor.
Worden inmiddels oude uitzendingen uit gezonden Bridget is van de buis na vier afleveringen . Geen idee waarom in de voorstukjes waren veel meer vrouwen te zien .
Yildizlar schreef:
29-03-2020 14:11
Worden inmiddels oude uitzendingen uit gezonden Bridget is van de buis na vier afleveringen . Geen idee waarom in de voorstukjes waren veel meer vrouwen te zien .
Ik zag het maar dacht dat het eenmalig was?
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
29-03-2020 14:11
Worden inmiddels oude uitzendingen uit gezonden Bridget is van de buis na vier afleveringen . Geen idee waarom in de voorstukjes waren veel meer vrouwen te zien .
Misschien door Corona? Dat er geen opnames van zijn omdat dat nu stilligt?
Dwarrel75 schreef:
30-03-2020 21:43
Misschien door Corona? Dat er geen opnames van zijn omdat dat nu stilligt?
Bij de laatste uitzending ( met Bridget ) lieten ze alvast een voorstukje zien voor de komende week.
Het leek erop dat heel het seizoen al opgenomen was, op videoland zie je ook een foto met al die vrouwen bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Flower350 schreef:
30-03-2020 22:40
Bij de laatste uitzending ( met Bridget ) lieten ze alvast een voorstukje zien voor de komende week.
Het leek erop dat heel het seizoen al opgenomen was, op videoland zie je ook een foto met al die vrouwen bij elkaar.
Oh oké, ik heb ook maar 1 aflevering gezien omdat ik Bridget niet trok. Dus eigelijk geen voorstukjes gezien.
Echt bij André op insta die opmerking van André over Monique haar “vullingen” :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
31-03-2020 11:25
Echt bij André op insta die opmerking van André over Monique haar “vullingen” :facepalm:
Ik snap echt niet wat Monique in hem ziet.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
31-03-2020 11:57
Ik snap echt niet wat Monique in hem ziet.
Ik ook niet! :sick:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Nou begrijp het ook steeds minder wat een een zak hooi is het toch
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
29-03-2020 14:11
Worden inmiddels oude uitzendingen uit gezonden Bridget is van de buis na vier afleveringen . Geen idee waarom in de voorstukjes waren veel meer vrouwen te zien .
Dit zou de afwezigheid van Bridget kunnen zijn, en waarom haar programma's even niet te ze zien zijn. (als het waar is)

https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... boulevard/
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Het valt me qua aandachtsgeilheid nog mee dat Bridget niet in het Coronalied zit.
Maar ze was waarschijnlijk niet gevraagd.
Alle reacties Link kopieren
Yasmeenah82 schreef:
31-03-2020 12:54
Dit zou de afwezigheid van Bridget kunnen zijn, en waarom haar programma's even niet te ze zien zijn. (als het waar is)

https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... boulevard/
Raar verhaal.
Die afleveringen van HTMD zijn al lang opgenomen. De 1e 3 zijn uitgezonden en staan op Videoland. Hoezo ga je de rest van de reeks dan pas in het najaar uitzenden? Zoals iemand ook al zei: op Videoland staat een foto met alle deelnemers van deze reeks; die afleveringen zijn gewoon beschikbaar. Vraag is waarom ze de rest niet gewoon uitzenden, zoals dat normaal ook gebeurt als ze een seizoen uitzenden.
Flower350 schreef:
27-03-2020 14:39
Ik vind wel dat Patty vrij neerbuigend over Bridget klinkt en André ook in dit verhaal weer goed weg komt.
Dat de vriendschap was bekoelt met André had Patty al eerder aangegeven, ze had toen ook commentaar dat André junior zo vaak op social media werd gegooid door zijn ouders.

.
Misschien heeft Patty destijds ook wel achter André aangezeten en was het een soort competitie met Bridget wie hem zou krijgen. Ver voor het huwelijk met Antoine dus en kan Patty het niet hebben dat Bridget met haar slip op haar enkels en uitgerekend op haar bruiloft heeft liggen viezelevoozen met Dreetje op het toilet.
Hij valt op oudere vrouwen en Patty heeft het tenslotte ook gedaan met Tygo die nog geboren moest worden toen zij in LUV zat en zij schelen ook een jaar of 30.

Misschien was de leeftijd van Patty toch wel de limit voor André en kan zij dat niet hebben en haalt ze daarom Bridget onderuit.

Heerlijk vermakelijk het Gooische matras. Ze douwen bij mekaar vaak tig veren in de reet, de hartjes en #alleenmaarliefde spatten van het scherm totdat er iemand zijn/haar ware gezicht laat zien. Dan komen ze modder te kort.

En Bridget vind ik gewoon sneu overkomen kijk mij eens gelukkig zijn. Me, myself and I met af en toe een sympathisch tekstje over Corona en blehhh de Melting Pot van mams met hele leuke Xenos spullen maar waar ze zelf een flinke prijskaart aan hebben gehangen.
Insta van haar moeder "kijk hoe leuk is dit (kussen van Xenos aanprijzend)....." :blabla:
Vreselijk inderdaad. Die eeuwige stroom selfies. Ik volg haar niet maar zie iedere dag op AD.nl een overzichtje van wat "de sterren" weer hebben geplaatst. En steeds weer een zelfde foto van zichzelf. Als je niks te melden heb, doe dat dan ook niet. Ik snap niet waarom we iedere keer weer dat hoofd voorbij moeten zien komen. In vergelijking met haar rivale Monique krijgt ze ook maar heel weinig likes. Het is gewoon een online populariteitspoll.

Ik ben eigenlijk al die BN'ers best wel zat aan het worden nu... Geen toevoeging in deze tijden (ook niet in andere tijden trouwens).
Alle reacties Link kopieren
Bloemkoolroosje schreef:
01-04-2020 10:45
Vreselijk inderdaad. Die eeuwige stroom selfies. Ik volg haar niet maar zie iedere dag op AD.nl een overzichtje van wat "de sterren" weer hebben geplaatst. En steeds weer een zelfde foto van zichzelf. Als je niks te melden heb, doe dat dan ook niet. Ik snap niet waarom we iedere keer weer dat hoofd voorbij moeten zien komen. In vergelijking met haar rivale Monique krijgt ze ook maar heel weinig likes. Het is gewoon een online populariteitspoll.

Ik ben eigenlijk al die BN'ers best wel zat aan het worden nu... Geen toevoeging in deze tijden (ook niet in andere tijden trouwens).
Monique heeft in de strijd om aandacht een tijger in de strijd gegooid. Bridget heeft zichzelf meezingend ergens op in de auto gefilmd.
Waar moet het heen met die BN-ers? 😂😂😂
Yildizlar schreef:
31-03-2020 11:25
Echt bij André op insta die opmerking van André over Monique haar “vullingen” :facepalm:
Ah jammer, ik kan dat niet meer terugvinden. Ging het over haar boobs?
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
01-04-2020 16:56
Ah jammer, ik kan dat niet meer terugvinden. Ging het over haar boobs?
Ja ze staan met zijn drieën op de foto met glas champagne en daaronder heeft die Hazes deze opmerking geplaatst. Hij is eigenlijk zelden aardig tegen haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven