Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
31-03-2020 11:57
Ik snap echt niet wat Monique in hem ziet.
Zonder hem is ze een nobody. Een soort Estelle Cruijff. Talentloos en aandachtsgeil.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Sjaantje37 schreef:
01-04-2020 17:54
Ja ze staan met zijn drieën op de foto met glas champagne en daaronder heeft die Hazes deze opmerking geplaatst. Hij is eigenlijk zelden aardig tegen haar.
Hij valt wel op vullingen want Bridget heeft ze ook.

Maar inderdaad, lullig.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
01-04-2020 18:58
Hij valt wel op vullingen want Bridget heeft ze ook.

Maar inderdaad, lullig.
Er ging wel een lullige steek onder water van Monique aan vooraf ‘ de tijd dat de manager nog klusjes voor hem regelde’.

Zij wrijft nu elke keer bij Hazes erin dat hij niet moet vergeten wie hem geholpen heeft, naast hem heeft gestaan en die alles geslikt heeft zodat hij niet als een doodgewone man hoeft te sterven.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
01-04-2020 07:57
Raar verhaal.
Die afleveringen van HTMD zijn al lang opgenomen. De 1e 3 zijn uitgezonden en staan op Videoland. Hoezo ga je de rest van de reeks dan pas in het najaar uitzenden? Zoals iemand ook al zei: op Videoland staat een foto met alle deelnemers van deze reeks; die afleveringen zijn gewoon beschikbaar. Vraag is waarom ze de rest niet gewoon uitzenden, zoals dat normaal ook gebeurt als ze een seizoen uitzenden.
Ik zeg er ook bij dat "als het waar is" heb geen videoland. Het interesseert me eigenlijk ook geen ene mo*r hoe of wat, ik mis d'r niet op tv!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Vriendinnen maken zich zorgen en sporen haar aan tot het zoeken van psychische hulp..
https://www.superguide.nl/nieuws/vriend ... 1585728951
GinnyJones schreef:
03-04-2020 14:12
Vriendinnen maken zich zorgen en sporen haar aan tot het zoeken van psychische hulp..
https://www.superguide.nl/nieuws/vriend ... 1585728951

Dat lijkt me een heel goed idee. Laat haar dan meteen stoppen met die eindeloze stroom van nietszeggende ego-selfies.
Echt een selfie bij de mededeling dat groep 8 de schoolkeuze te horen krijgt hoe verzint ze het .
Yildizlar schreef:
03-04-2020 14:54
Echt een selfie bij de mededeling dat groep 8 de schoolkeuze te horen krijgt hoe verzint ze het .
Ja, die zag ik ook.
Zo stom, al die selfies. Het wordt een beetje sneu zo.
Heeft ze helemaal niet nodig.
GinnyJones schreef:
03-04-2020 14:12
Vriendinnen maken zich zorgen en sporen haar aan tot het zoeken van psychische hulp..
https://www.superguide.nl/nieuws/vriend ... 1585728951
:facepalm:

Tuurlijk... Dat is natuurlijk hartstikke geregisseerd door haarzelf. Vriendinnetjes gevraagd of zij dit bericht over haar naar buiten willen brengen in de hoop dat het bijdraagt aan het sympathie-offensief?
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
03-04-2020 14:54
Echt een selfie bij de mededeling dat groep 8 de schoolkeuze te horen krijgt hoe verzint ze het .
Dit vond ik ook echt raar....dan denk ik echt bij mezelf weet zij eigenlijk nog wel wat ze aan het doen is? De eenzaamheid druipt er vanaf.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind oprecht dat ze de presentatie van HTMD echt heel sympathiek doet.
Sjaantje37 schreef:
03-04-2020 15:44
Ik vind oprecht dat ze de presentatie van HTMD echt heel sympathiek doet.
Ja, vind ik ook.

Ik vond haar eigenlijk altijd wel leuk, pittig ook.
Ze staat toch mijlenver boven die Hazes smurf vind ik.
Sjaantje37 schreef:
03-04-2020 15:44
Ik vind oprecht dat ze de presentatie van HTMD echt heel sympathiek doet.
Is van de buis gehaald
Alle reacties Link kopieren
Taralina schreef:
03-04-2020 14:16
Dat lijkt me een heel goed idee. Laat haar dan meteen stoppen met die eindeloze stroom van nietszeggende ego-selfies.
Het lijken er ook steeds meer te worden...

Die van groep 8... Omg
Ze zou per april weer op tv komen toch? Voor mij hoeft dat niet. Ik denk dat ze wel uitgerangeerd is. Dat ze in een gat is gevallen na de breuk lijkt me aannemelijk. Als je jezelf helemaal bemt verloren in een liefde is de val heel diep als het uit gaat. Ze zou mentaal sterker moeten worden, single blijven en daarna eens moeten kiezen voor iemand van haar eigen generatie.
Belachelijk dat bridget in haar instastory niet alleen de account van haar zoon maar ook die van diens vriendje en vriendinnetje vermeld.
Diverse sites:

Waar ze eerder nog wekelijks aan de desk van RTL Boulevard stond, is ze daar sinds de breuk met André Hazes niet meer te zien. Bridget Maasland vertelt wat er aan de hand is.

Hoewel ze de afgelopen tijd heel wat over zich heen heeft gekregen, is er volgens Bridget's management niks aan de hand, en verschijnt ze binnenkort gewoon weer in het programma. "Er is niks aan de hand, door het coronavirus is de planning wat geschoven."

Hoewel ze de afgelopen tijd heel wat over zich heen heeft gekregen, is er volgens Bridget's management niks aan de hand, en verschijnt ze binnenkort gewoon weer in het programma. "Er is niks aan de hand, door het coronavirus is de planning wat geschoven."




Volgens mij is Bridget al 6 weken niet te zien(19 februari werd de zwakste vervangen) en is de coronacrisis pas drie weken geleden uitgebroken.
Insta van Nathalie Hoop, de vrouw van Bridget haar ex, is veelzeggend.
Alle reacties Link kopieren
Jojanneke12 schreef:
03-04-2020 23:47
Insta van Nathalie Hoop, de vrouw van Bridget haar ex, is veelzeggend.
Hoezo?
Always look on the bright side of life
Jojanneke12 schreef:
03-04-2020 23:47
Insta van Nathalie Hoop, de vrouw van Bridget haar ex, is veelzeggend.
Behoorlijk kinderachtig. Mees kan ook alles mee lezen . Dat die ex van Bridget dat oké vindt.. ( Weet ik natuurlijk niet .)
Calypso- schreef:
04-04-2020 06:37
Behoorlijk kinderachtig. Mees kan ook alles mee lezen . Dat die ex van Bridget dat oké vindt.. ( Weet ik natuurlijk niet .)
Dat stond er ook als reactie bij
Ik zie niks geks op haar insta. Of was het een story ?
Billy_Mean schreef:
04-04-2020 08:59
Ik zie niks geks op haar insta. Of was het een story ?
THERE SHE GOES AGAIN..ANOTH SELFIE WITH THE SAME EXACT FACIAL EXPRESSION, POSE AND HEAD TILT, JUST A DIFFERENT TOP THIS TIME. NICE, CAN'T WAIT FOR THE NEXT ONE.
Gatekeeper* schreef:
04-04-2020 09:19
THERE SHE GOES AGAIN..ANOTH SELFIE WITH THE SAME EXACT FACIAL EXPRESSION, POSE AND HEAD TILT, JUST A DIFFERENT TOP THIS TIME. NICE, CAN'T WAIT FOR THE NEXT ONE.

:rofl:
Je vóelt de enorme ergernis naar Bridget toe, wat ik volledig kan begrijpen. Niet alleen door die domme, nietszeggende selfies ,maar ook omdat Bridget haar nooit heeft willen leren kennen terwijl ze wel de helft vd tijd voor Mees zorgt.
anoniem_150601 wijzigde dit bericht op 04-04-2020 10:09
0.62% gewijzigd
Gatekeeper* schreef:
04-04-2020 09:19
THERE SHE GOES AGAIN..ANOTH SELFIE WITH THE SAME EXACT FACIAL EXPRESSION, POSE AND HEAD TILT, JUST A DIFFERENT TOP THIS TIME. NICE, CAN'T WAIT FOR THE NEXT ONE.
Dank je.

Wat ontzettend kinderachtig .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven