Onzin klets en zeurtopic part deux
vrijdag 15 november 2019 om 09:12
Feest! Happy new topic!
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
donderdag 2 april 2020 om 09:26
De logica is dat er een bepaald aantal mensen in de winkel mag zijn en dat meten ze door het aantal karretjes klaar te zetten. Zijn ze op mag je er niet in.Phoebemeaculpa schreef: ↑02-04-2020 07:12:
Watervrouw, late reactie maar ik weet ook niet goed wat ik moet vinden van boodschappen doen met winkelwagentje.
Ik snap de logica erachter ook niet maar goed.
donderdag 2 april 2020 om 09:27
Inderdaad hahahaha. Dit heerlijke weer maakt het thuis blijven een stuk beter. Mijn dagelijkse wandelrondje is echt een lichtpuntje. Ik geniet ontzettend van het koken in de avond wat ik eerst helemaal niet leuk. Mijn leven is echt heel anders nu.Phoebemeaculpa schreef: ↑01-04-2020 18:57Welkom hier, gezellig!!
![]()
Ik word ook blij van dit weer, erg blij.
En de huidige crisis geeft de hele boel/ mij in ieder geval een reset en dat had ik/ en de hele maatschappij misschien wel
denk ik wel even nodig.
(En het leert mij in ieder geval ontzettend om van kleine dingen te genieten)
Watervrouw: nou hier nog niet helemaal, ik moest gisteren 3 winkels af voor een pak pleepapier.
En dat hadden ze nog in de super waar je niet meer mag hamsteren maar maar een paar pakken per klant mee mag nemen.
Als ze dat nou overal deden, stomme pleepapiergezeik...![]()
donderdag 2 april 2020 om 09:30
Ja, ik. Staan best leuke dingen op. Vooral als ik zin heb in heerlijke trashtv van het moederland wat hier in België niet wordt uitgezonden.Kwebbeltje91 schreef: ↑02-04-2020 08:55Ik zit te twijfelen of ik videoland zal nemen.. Heeft iemand van jullie videoland?
donderdag 2 april 2020 om 11:11
Oww dat is inderdaad best wel logisch...
Jaimm: Dat heb ik ook, dat ik erg van kleine dingen kan genieten. En ik heb er tot nu toe echt niet veel moeite mee,
maar goed nogmaals ik kan erg slecht op mijn kont zitten...
Kwebbeltje:
Mijn nichtje van 10 komt hier trouwens vanavond tot zaterdag en voor haar oogjes is het niet erg geschikt
al kijken kan maar goed dan wordt het zaterdag of zondag.
Zo ik heb weer even gewerkt, en nu moet ik even streng zijn tegen mijzelf en wat anders gaan doen.
Mijn fiets is alweer klaar, die ga ik nu eerst even ophalen.
donderdag 2 april 2020 om 12:18
Ik heb mijn 7 minuten sport momentje gedaan en toen met man een klein uurtje gewandeld door het park. Moesten voor 1 uur thuis zijn want ik had kleding besteld, waren vlakbij huis om 11:45 en toen ging de ring al dat ze voor de deur stonden
zagen de bezorger nog maar hij had het bij de buren boven afgegeven .
Dadelijk eerst eens douchen en dan ga ik passen. Paar shirtjes en een tuniek en een broek besteld. Geloof ik
Dadelijk eerst eens douchen en dan ga ik passen. Paar shirtjes en een tuniek en een broek besteld. Geloof ik
donderdag 2 april 2020 om 14:24
Las al de reactie over winkelwagentjes kunnen tellen enzo. Mijn AH heeft alleen blijkbaar geen optie om de overtollige winkelwagens in het magazijn te zetten, dus geen idee of het echt klopt qua aanwezige klanten (las ergens 1 klant per 10m2?). Een Vader/dochter of man/mantelzorger of dergelijke combi moest twee wagentjes nemen zei een medewerker. Vervolgens zag ik iemand anders zonder wagentje rondlopen, kwam ook geen onbeheerd wagentje tegen dus ze zal er (per ongeluk...) tussendoor gesneakt zijn.Phoebemeaculpa schreef: ↑02-04-2020 07:12
Watervrouw, late reactie maar ik weet ook niet goed wat ik moet vinden van boodschappen doen met winkelwagentje.
Ik snap de logica erachter ook niet maar goed.
Ben 1 plekje opgeschoven in de wachtrij van Picnic
Heb ontbeten tijdens een webinar, andere webinar had technische problemen en wordt opnieuw gepland.
Zit inmiddels ook wel eens te denken over Netflix, videoland, disney+ en instagram als extra tijdverdrijfmedia, maar vooralsnog even niet geen actie op ondernomen..
donderdag 2 april 2020 om 15:02
Ohh ik ben nog niks opgeschoven...Watervrouw333 schreef: ↑02-04-2020 14:24Las al de reactie over winkelwagentjes kunnen tellen enzo. Mijn AH heeft alleen blijkbaar geen optie om de overtollige winkelwagens in het magazijn te zetten, dus geen idee of het echt klopt qua aanwezige klanten (las ergens 1 klant per 10m2?). Een Vader/dochter of man/mantelzorger of dergelijke combi moest twee wagentjes nemen zei een medewerker. Vervolgens zag ik iemand anders zonder wagentje rondlopen, kwam ook geen onbeheerd wagentje tegen dus ze zal er (per ongeluk...) tussendoor gesneakt zijn.
Ben 1 plekje opgeschoven in de wachtrij van Picnic![]()
Heb ontbeten tijdens een webinar, andere webinar had technische problemen en wordt opnieuw gepland.
Zit inmiddels ook wel eens te denken over Netflix, videoland, disney+ en instagram als extra tijdverdrijfmedia, maar vooralsnog even niet geen actie op ondernomen..
Voordeel is wel dat het lekker rustig is in de supermarkten.
donderdag 2 april 2020 om 17:32
donderdag 2 april 2020 om 18:11
Winkelen vind ik niet leuk maar online shoppen ook niet zo. Had van de 6 dingen nu 2 die terug moeten. Soms alles en soms , heel soms geluk en dan is alles goed. Schoenen koop ik het liefst in de winkel want moeilijke voeten.hondenmens schreef: ↑02-04-2020 17:32@Dolfje: Handig online kleding bestellen. Is al jaren geleden dat ik dat gedaan heb. Als ik het nog ga doen, bestel ik dingen in 2 maten.
donderdag 2 april 2020 om 18:43
Ik vind ook allebei niet leuk..
Ik treur dus ook niet erg dat er nu veel dicht is...
donderdag 2 april 2020 om 19:48
Ik haat online winkelen. Ik ben best lang en moet om de haverklap iets terugsturen, want dan is het weer te kort, te lang, te breed, of te smal. Om gek van te worden.
Dus sinds ik op mezelf woon koop ik nooit meer kleding online. Het enige wat ik online koop is bij bol.com
Maar dat doe ik al jaren haha.
Nu heb ik wel een aantal kledingwinkels gevonden die voldoen aan mijn eisen. En ik had bij de V&D ook hele goede broeken gevonden. Maar ja..
En ik heb een gruwelijke hekel aan verkoopsters die gelijk naar je toekomen als je amper een voet over de drempel zet. En als je zegt dat het je wel lukt en geen hulp hoeft, blijven ze opvallend in de buurt. Dan ben ik er al gauw klaar mee. Ik word er kriegel van als iemand zo in mijn aura zit. Laat me gewoon mijn ding doen en als er iets is laat ik het écht wel weten.
Dus sinds ik op mezelf woon koop ik nooit meer kleding online. Het enige wat ik online koop is bij bol.com
Nu heb ik wel een aantal kledingwinkels gevonden die voldoen aan mijn eisen. En ik had bij de V&D ook hele goede broeken gevonden. Maar ja..
En ik heb een gruwelijke hekel aan verkoopsters die gelijk naar je toekomen als je amper een voet over de drempel zet. En als je zegt dat het je wel lukt en geen hulp hoeft, blijven ze opvallend in de buurt. Dan ben ik er al gauw klaar mee. Ik word er kriegel van als iemand zo in mijn aura zit. Laat me gewoon mijn ding doen en als er iets is laat ik het écht wel weten.
donderdag 2 april 2020 om 22:35
Als kind en puber haatte ik fysiek winkelen. Tot grote ergernis van mijn ouders. Ze vonden mij maar ondankbaar en zeiden dat andere kinderen een gat in de lucht sprongen als ze nieuwe kleding kregen. Begon het pas leuk te vinden toen ik de 20 al gepasseerd was. Vind het jammer dat ik nu niet naar winkels kan.
donderdag 2 april 2020 om 22:44
hondenmens schreef: ↑02-04-2020 22:35Als kind en puber haatte ik fysiek winkelen. Tot grote ergernis van mijn ouders. Ze vonden mij maar ondankbaar en zeiden dat andere kinderen een gat in de lucht sprongen als ze nieuwe kleding kregen. Begon het pas leuk te vinden toen ik de 20 al gepasseerd was. Vind het jammer dat ik nu niet naar winkels kan.
Ik vond het vroeger wel leuk, nu vind ik het verschrikkelijk en erg vermoeiend.
(Vooral schoenen en jassen, brrrrrrrrrrr... ik loop schoenen daarom vaak echt helemaal op... was een keer zo erg dat een sandaal midden op straat door midden brak
Online vind ik iets minder erg maar dat ben ik ook snel zat en dat gedoe met bezorgen vind ik zo irritant...
donderdag 2 april 2020 om 22:57
Vermoeiend vind ik het ook wel, het slenteren. Maar tussendoor pak ik ook wel een terrasje en eet een snack. Schoenen kopen vind ik overigens ook niks aan.Phoebemeaculpa schreef: ↑02-04-2020 22:44![]()
Ik vond het vroeger wel leuk, nu vind ik het verschrikkelijk en erg vermoeiend.
(Vooral schoenen en jassen, brrrrrrrrrrr... ik loop schoenen daarom vaak echt helemaal op... was een keer zo erg dat een sandaal midden op straat door midden brak. Iets eerder ingrijpen is handiger, heb een tijdje terug 3 paar wat stuk was of niet fijn zat weggedaan en in een paar weken 3 nieuwe paar aangeschaft, 1 online en 2 in winkel, zodat ik weer even een tijdje vooruit kan)
Online vind ik iets minder erg maar dat ben ik ook snel zat en dat gedoe met bezorgen vind ik zo irritant...
vrijdag 3 april 2020 om 08:19
Vind ik ook vermoeiend ..
En 40 winkels in en uit, nee dank je...
Goedemorgen!
Ik zit aan mn havermout voor tante te spelen, ik ga mn nichtje richting badkamer sturen en de film uitzetten die ze kijkt. (Snuf de hond, best spannend, ik vind het zelf ook wel leuk
.)
Beter dan Paw patrol en Thomas de stoomlocomotief wat mijn kleine neefje kijkt
En 40 winkels in en uit, nee dank je...
Goedemorgen!
Ik zit aan mn havermout voor tante te spelen, ik ga mn nichtje richting badkamer sturen en de film uitzetten die ze kijkt. (Snuf de hond, best spannend, ik vind het zelf ook wel leuk
Beter dan Paw patrol en Thomas de stoomlocomotief wat mijn kleine neefje kijkt
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 03-04-2020 10:31
0.14% gewijzigd
vrijdag 3 april 2020 om 08:21
Ik ben na een dagje winkelen ook altijd doodop. De hele dag dat geslenter.
Ik drink nog even mijn thee op en ga dan even werken
En daarna weer even naar een boekhandel, wat kaartjes en postzegels kopen. Ik heb nog maar 1 postzegel en ik vind het altijd leuk om kaartjes te sturen (vooral in deze tijd).
Ik drink nog even mijn thee op en ga dan even werken
vrijdag 3 april 2020 om 08:24
vrijdag 3 april 2020 om 08:55
Ik zit weer klaar voor een webinar 
Vanmiddag een hele winkelwagen gebruiken voor niet veel meer dan het kopen van een rol vuilniszakken.
Gisteren als brave tante een verjaarskaart verstuurd. Met een Europazegel erop want weet even niet waar de gewone binnenland-postzegels uithangen.
Heb vaak het gevoel dat het vrijdag is, vandaag klopt dat.
Vanmiddag een hele winkelwagen gebruiken voor niet veel meer dan het kopen van een rol vuilniszakken.
Gisteren als brave tante een verjaarskaart verstuurd. Met een Europazegel erop want weet even niet waar de gewone binnenland-postzegels uithangen.
Heb vaak het gevoel dat het vrijdag is, vandaag klopt dat.