Cheers!!!
woensdag 18 maart 2009 om 16:32
dinsdag 21 april 2009 om 00:59
yep, ben ik weer. djiezz, zit ik hier...midden in de nacht (weliswaar het begin), zonder jullie, zonder mooie verhalen, zonder drank en zonder chips. Hoe moet dat nou? Mijn collega merkte net al fijntjes op dat ik dan al soort van in nachtdienstritme zat. Yeah dear, als ik meer geslapen had zou dat zo zijn. Ik ben nu al moe! Hoop maar dat ik wat afleiding heb vannacht.
Kan het liedje niet luisteren op mijn werk, maar op deze peecee wel mijn motto veranderen!! Snapte namelijk de handeling wel, maar op een of andere manier kan mijn computer dat niet (zal wel iets met instellingen te maken hebben)....Kon destijds ook geen avatar maken, maar weet dus nu dat dat gewoon handelingen voor op mijn werk zijn .
Kjong, zijn er ook van die kuthoeren op je nieuwe werk??
Kan het liedje niet luisteren op mijn werk, maar op deze peecee wel mijn motto veranderen!! Snapte namelijk de handeling wel, maar op een of andere manier kan mijn computer dat niet (zal wel iets met instellingen te maken hebben)....Kon destijds ook geen avatar maken, maar weet dus nu dat dat gewoon handelingen voor op mijn werk zijn .
Kjong, zijn er ook van die kuthoeren op je nieuwe werk??
dinsdag 21 april 2009 om 07:41
Gaaaaaap. Ik moet zo mee voor de visagie van de drie voorstellingen van Meis. Heb eerst zelf wat visagie nodig om er enigszins toonbaar en wakker uit te zien volgens mij. Lag uiteindelijk om twaalf uur in bed, daar kroop vannacht een kleuter naast die een zeer beentje had. En hij mocht blijven liggen omdat er toch genoeg ruimte was (Lief sliep niet thuis) en vervolgens heb ik allemaal dromen over woongroepen, realitity tv en dat ik zwanger was gehad. Heavy nacht dus.
Slaap ze Bentetje, succes met op tijd komen vandaag Kjong.
Tot later dames!
Slaap ze Bentetje, succes met op tijd komen vandaag Kjong.
Tot later dames!
dinsdag 21 april 2009 om 11:27
Hier ook een bijzonder zwaar nachtje met een alsmaar oversture en huilende Leentje, duidelijk ergens pijn, maar geen idee waar! Echt zo vreselijk zielig. Heeft dus ook bij mij geslapen (voor het eerst!) maar werd elk uur jammerend wakker) Vanochtend ook maar huilen en huilen, getempt, maar geen koorts. Toch maar paracetamol gegeven en daar knapte ze iets van op, maar het blijft gek.
dinsdag 21 april 2009 om 12:00
Da's zeker gek.... Groeipijnen misschien?
Ik heb vannacht MM allerlei *kuch* krachttermen naar het hoofd geworpen. Iets met hoeren, hij snapte er niets van (behalve dan dat jullie een verderfelijke invloed hebben op mij).
Zucht, ik mis jullie......
~schenkt een wijntje in om het gevoel éven terug te halen~
Bam, hoe istnou?
Ik heb vannacht MM allerlei *kuch* krachttermen naar het hoofd geworpen. Iets met hoeren, hij snapte er niets van (behalve dan dat jullie een verderfelijke invloed hebben op mij).
Zucht, ik mis jullie......
~schenkt een wijntje in om het gevoel éven terug te halen~
Bam, hoe istnou?
dinsdag 21 april 2009 om 12:28
hahaha, arme MM.
En arme Leentje en Pimp!
Even thuis te lunchen met de kinderen. Normaal fiets ik dus niet met de lunch heen en weer en blijven ze over. Nu hebben ze mazzel en mogen ze lunchen bij de t.v. Ontaard/luxe he?
Straks nog even buiten spelen en dan weer nar school. Vanmiddag de laatste voorstelling van Meis. Schminken op school was leuk. Maar jee, wat is zo'n groep 3 toch druk soms!
En arme Leentje en Pimp!
Even thuis te lunchen met de kinderen. Normaal fiets ik dus niet met de lunch heen en weer en blijven ze over. Nu hebben ze mazzel en mogen ze lunchen bij de t.v. Ontaard/luxe he?
Straks nog even buiten spelen en dan weer nar school. Vanmiddag de laatste voorstelling van Meis. Schminken op school was leuk. Maar jee, wat is zo'n groep 3 toch druk soms!
dinsdag 21 april 2009 om 12:30
Schatje toch - dat heb je bij mij helemaal niet gedaan (me 's nachts uitgescholden). Ik denk eigenlijk gewoon dat je meer van mij houdt
Zeg, hier in de tuin is ook heel veel zon, waar zijn jullie nou met die rumkogels en rosé? En waarom wist ik daar niks van (rum)?
Het is kennelijk weer zieke-kindjes-tijd. La Dotta ligt hijgend van de koorts op de bank. Vannacht paar keer wakker, en als ik dan bij haar kwam met van die vuurrode wangen en helder schetter-stemmetje: "Hállo mámá! Ben je ook wákker?!" Dus ik voelde de koortsdag al een beetje aankomen
Ik heb trouwens een tasje Diva-kledij op de slemplocatie gelaten, in de overtuiging dat iemand dat wel mee kon nemen voor een ander diva-achtig meiske, hoop dat het gelukt is! Sorry nog dat ik zo vroeg vertrok zondag, maar ik moest dringend nog even in mijn jongetje knijpen die ik deze weken erg weinig zie, snif, maar was fijn hem weer te zien en hij had het helemaal zalig gehad bij oma
Zeg, hier in de tuin is ook heel veel zon, waar zijn jullie nou met die rumkogels en rosé? En waarom wist ik daar niks van (rum)?
Het is kennelijk weer zieke-kindjes-tijd. La Dotta ligt hijgend van de koorts op de bank. Vannacht paar keer wakker, en als ik dan bij haar kwam met van die vuurrode wangen en helder schetter-stemmetje: "Hállo mámá! Ben je ook wákker?!" Dus ik voelde de koortsdag al een beetje aankomen
Ik heb trouwens een tasje Diva-kledij op de slemplocatie gelaten, in de overtuiging dat iemand dat wel mee kon nemen voor een ander diva-achtig meiske, hoop dat het gelukt is! Sorry nog dat ik zo vroeg vertrok zondag, maar ik moest dringend nog even in mijn jongetje knijpen die ik deze weken erg weinig zie, snif, maar was fijn hem weer te zien en hij had het helemaal zalig gehad bij oma
dinsdag 21 april 2009 om 12:48
Dat tasje kleding hebben we nog gevonden Lil. En Kjong heeft veel ervan meegenomen naar Kjongtown! Ze dacht al dat het bij jou vandaan kwam. Wel jammer dat ik je niet gedag kon zoenen, maar het licht ging pas uit om 5 uur 's ochtends bij ons, dus toen ik om 11 uur opstond vond ik dat eigenlijk al best vroeg! Gelukkig zie ik je gauw op werk vast wel weer. Zoenen we dan nog!
Op de mail foto's (ik kan niet meer in NAK
) en info over de slemp. Willen jullie even lezen en antwoorden?
Bentetje, mail jij mij nog even je rekeningnummer voor het boodschappen geld?
Op de mail foto's (ik kan niet meer in NAK
Bentetje, mail jij mij nog even je rekeningnummer voor het boodschappen geld?
dinsdag 21 april 2009 om 12:49
Helleeuu
Go Pimpel!
Ik vraag me af hoe jullie wegkomen met jullie motto's bij andere topics
Ha, zie dat ik net foto's van Toet binnenkrijg
Ik heb vanmorgen uitgeslapen maar ben nog niet uitgerust.. raar leven. Heb zometeen einde-stage-gesprek en heb daar helemaal geen zin in. Sowieso omdat het op m'n vrije dag is! En omdat het einde stage is enzo..
Wat zielig, die zieke kindjes
Mijn kindjes zijn lief.. maar.. ik heb het gevoel dat ze tegelijkertijd aan 't puberen geslagen zijn. NU AL!
Kan ook best iets anders zijn, maar ik heb ze even niet in de hand, best lastig.
Toedels
Go Pimpel!
Ik vraag me af hoe jullie wegkomen met jullie motto's bij andere topics
Ha, zie dat ik net foto's van Toet binnenkrijg
Ik heb vanmorgen uitgeslapen maar ben nog niet uitgerust.. raar leven. Heb zometeen einde-stage-gesprek en heb daar helemaal geen zin in. Sowieso omdat het op m'n vrije dag is! En omdat het einde stage is enzo..
Wat zielig, die zieke kindjes
Mijn kindjes zijn lief.. maar.. ik heb het gevoel dat ze tegelijkertijd aan 't puberen geslagen zijn. NU AL!
Kan ook best iets anders zijn, maar ik heb ze even niet in de hand, best lastig.
Toedels
Later is nu
dinsdag 21 april 2009 om 13:40
dinsdag 21 april 2009 om 14:15
Andere topics? (In Kasteelachtige Buitenverblijven begrijpen ze dit, en in andere topics vertoon ik me niet - o, en mijn motto is nog helemaal niet veranderd * grijns *)
Ik ga foto's spieken straks, even nog naar mijn meisje, die is echt ziek zeg. Zo zielig. Ging haar net verschonen, toen keek ze me koortsig-lodderig aan maar ze zei nog wel op waarschuwende toon: "niet weer die tempo-tuur in mij billen, mama!". Ik concludeer daar maar uit dat ze nog helder & alert genoeg is
Ik ga foto's spieken straks, even nog naar mijn meisje, die is echt ziek zeg. Zo zielig. Ging haar net verschonen, toen keek ze me koortsig-lodderig aan maar ze zei nog wel op waarschuwende toon: "niet weer die tempo-tuur in mij billen, mama!". Ik concludeer daar maar uit dat ze nog helder & alert genoeg is
dinsdag 21 april 2009 om 15:09
dinsdag 21 april 2009 om 17:24
~pakt met trillende handen een fles wijn om direct aan haar mond te zetten~
Willen jullie me er een eventuele volgende keer aan herinneren dat ik geen grappen moet maken over een zieke Dot? Ze kreeg subiet weer zo'n koortsstuip als toen op Griekenland, en hoewel ik het nu wel herkende ziet het er echt zo rot eng uit Belde de huisarts, was de assistente niet aanspreekbaar wegens 'andere bezigheden', en enige mogelijkheid was op 1 drukken bij levensbedreigende situaties: heb zonder enige aarzeling op 1 gedrukt.
Afijn, ze doet het gewoon nog (naar huisarts scheuren met lappenpop-slappe Dot is ook echt engrotheelnaar), ligt nu totaal comateus te slapen met rectaal toe te dienen diazepam in de buurt voor als ze weer zo'n stuip krijgt (moet nog even bedenken wie het dan harder nodig heeft: zij of ik). Mensenmensen, 't is maar stressen met zo'n kind
Willen jullie me er een eventuele volgende keer aan herinneren dat ik geen grappen moet maken over een zieke Dot? Ze kreeg subiet weer zo'n koortsstuip als toen op Griekenland, en hoewel ik het nu wel herkende ziet het er echt zo rot eng uit Belde de huisarts, was de assistente niet aanspreekbaar wegens 'andere bezigheden', en enige mogelijkheid was op 1 drukken bij levensbedreigende situaties: heb zonder enige aarzeling op 1 gedrukt.
Afijn, ze doet het gewoon nog (naar huisarts scheuren met lappenpop-slappe Dot is ook echt engrotheelnaar), ligt nu totaal comateus te slapen met rectaal toe te dienen diazepam in de buurt voor als ze weer zo'n stuip krijgt (moet nog even bedenken wie het dan harder nodig heeft: zij of ik). Mensenmensen, 't is maar stressen met zo'n kind
lilian02 wijzigde dit bericht op 21-04-2009 17:25
Reden: kan niet meer tiepen
Reden: kan niet meer tiepen
% gewijzigd
dinsdag 21 april 2009 om 20:29
ach hatver lil, wat een ontzettende schrik!!! HOe gaat het nu met het wijffie?
en leentje, hoe is het daar mee? Gelukkig hebben al die kinders wel gewacht met ziek worden tot hun mama weer terug was.....
Ik heb voor het eerst in mijn leven in de nachtdienst geslapen tot 17 uur (en werd toen wakker van de wekker)!! Was ook wel erg moe. Zou nu nog meer kunnen slapen voor mijn gevoel, maar moest naar speel-o-theek, winkel en nog dingen voorbereiden voor partijtje van KK morgen. Kan ik ook maar 2 1/2 uur slapen helaas.
De motto`s zijn inderdaad leuk, vind het voorstel van dream erg goed, maar wat is sleempen eigenlijk??
en leentje, hoe is het daar mee? Gelukkig hebben al die kinders wel gewacht met ziek worden tot hun mama weer terug was.....
Ik heb voor het eerst in mijn leven in de nachtdienst geslapen tot 17 uur (en werd toen wakker van de wekker)!! Was ook wel erg moe. Zou nu nog meer kunnen slapen voor mijn gevoel, maar moest naar speel-o-theek, winkel en nog dingen voorbereiden voor partijtje van KK morgen. Kan ik ook maar 2 1/2 uur slapen helaas.
De motto`s zijn inderdaad leuk, vind het voorstel van dream erg goed, maar wat is sleempen eigenlijk??
dinsdag 21 april 2009 om 20:55
Gaat niet zo lekker met Dot . Toen we haar rond 7en nog even gingen verschonen en tempen kreeg ze 2e stuip, heftig schokkend en met wegdraaiende ogen en zo, diazepam heeft haar aardig lam gelegd (is trouwens ook eng om te zien, ga ik ook niet meer over grappen ) . GG belde huisartsenpost en er stond hier binnen kwartier ambulance op de stoep. Ze is helemaa nagekeken, lijkt ok (nou ja; soort van dan), en tegen middernacht wordt ze nog een keer gecontroleerd als zich voor die tijd geen nieuwe schokkende dingen meer voordoen. Arts drukte ons op het hart om haar vooral niet alleen te laten - as if! Ze ligt nu weer beneden op de bank, diep in slaap met haar haas in de armen, GG aan haar voeten en ik naast haar. Mijn mooie lieve meisje. Zat gisteren te vertellen hoe groot en stoer ze inmiddels is, maar ik vind haar opeens echt weer heel pukje-klein en kwetsbaar
dinsdag 21 april 2009 om 21:28
Ach jezus Lil, wat vreselijk eng en naar!!!
Wilde heel verslag komen doen van ik in redelijke paniek met Leentje naar de huisartsenpost vanavond, maar aangezien dat met een sisser is afgelopen (oorontsteking ipv iets engs in haar hoofd) laat ik het hier even bij. Heel veel sterkte met je mooie lieve kleine meisje!! Dikke voor jullie alle drie!
Wilde heel verslag komen doen van ik in redelijke paniek met Leentje naar de huisartsenpost vanavond, maar aangezien dat met een sisser is afgelopen (oorontsteking ipv iets engs in haar hoofd) laat ik het hier even bij. Heel veel sterkte met je mooie lieve kleine meisje!! Dikke voor jullie alle drie!