Niet ruilen maar lullen: de kletszone.

17-04-2009 18:55 1031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Het concept is bekend: jij van je zooi af, een ander blij. Nou hebben we de neiging nogal veel te kletsen. Vandaar de strikte onderverdeling: lullen hier, ruilen daar. Waar is daar: op het niet lullen maar ruilen topic.

niet lullen... maar ruilen

Hier wordt in principe gekletst maar het kan voorkomen dat er door al het kletsen per ongeluk nog geruild wordt.
ben het wel eens met schravelvot, livre nog en dan niet meer, anders is de hele insteek van de hyves weg

wat marels zegt, livre 'ken' ik ook al heel lang van het forum

helemaal niets ten nadele van anderen hoor, maar ja op mijn eigen hyves accepteer ik ook niet iedereen
ik heb mijn verhaal gedaan op hyves en ben er verder klaar mee.

Het gedoe van vanmiddag heb ik niet echt meegekregen, behalve die post over die sla.
Goedenavond!

Ik geloof dat ik eerst de hyvespagina maar ga bekijken, na het lezen van dit topic (jaja, ik ben echt altijd mosterd, de rel is al weer voorbij voordat ik het door heb).
Liev, lees je me nu niet meer op hyves? Vagig!

Ik hyve je even mijn msnadres anders!
668, the neighbour of the Beast
Ik zie alleen je naam

hallohierlievje@hotmail.com is ook mijn MSN.
(Ik lul er gewoon even overheen hoor)

Jolantje, wat voor pijnstillers gebruik je en wat voor afspraak staat je de 4e te wachten dan?
Ik heb je toegevoegd! Dat hyvesding werkt van geen kanten zeg!
668, the neighbour of the Beast
quote:jolantje schreef op 21 april 2009 @ 21:38:

Ik begrijp het wel hoor..

Maar ik vind het wel vervelend dat er op hyves wel wordt gesproken over wie het kan zijn terwijl er genoeg mensen hier zijn die ook benieuwd zijn ( of mss wel denken dat zij diegene zijn die op de verdachtenlijst staan)

kan mij voorstellen dat je nieuwsgierig bent, maar das dan jammer maar helaas.

Er is juist voor gekozen om het er hier zo min mogelijk over te hebben en dat we het er nu op hyves over hebben, tja dat is dus onze keuze. heeft totaal geen nut om iemand hier te beschuldigen, krijgen we dus dezelfde toestand als afgelopen weekend en daar zit niemand op te wachten
quote:Lisey schreef op 21 april 2009 @ 21:46:

(Ik lul er gewoon even overheen hoor)

Dat doe je goed
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Ik gebruik zaldiar, een morfineachtige pijnstiller.

En 4 juni eindelijk naar reumatoloog..
Jezus jongens, ik krijg hier wel een beetje de kriebels van.... ik dacht dat we t nu weer gezellig gingen houden en dan ineens weer een rare belle tussendoor( is dat een fan van gtst ofzo?? )

t is lastig om te achterhalen wie of wat dit is, idd via een internet cafe kan je ook zo inloggen en dan heb je een ander ipadres als je normaal hebt...

ik word hier in ieder geval naar van.............
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Eensch met Jacqie.
Maar Jacqie het heeft niks met nieuwsgierigheid te maken maar meer met het feit dat we allemaal hier aan het ruilen zijn en mss ook met dat persoon.

Ik vind het niet kunnen wat er gebeurt is en van Varisha heb ik begrepen dat ze mss helemaal niet meer op het forum wilt komen.. En ik kan haar goed begrijpen.
quote:jolantje schreef op 21 april 2009 @ 21:51:

Maar Jacqie het heeft niks met nieuwsgierigheid te maken maar meer met het feit dat we allemaal hier aan het ruilen zijn en mss ook met dat persoon.

Ik vind het niet kunnen wat er gebeurt is en van Varisha heb ik begrepen dat ze mss helemaal niet meer op het forum wilt komen.. En ik kan haar goed begrijpen.tja jolantje, dat zegt eigenlijk meer dan genoeg
Dan kunnen we alle ruilers wel toelaten.
Ah Jacqie is me voor.
Ik snap het na het lezen nog steeds niet helemaal, maar het zal wel.

@Jolantje: weet je dan al wat het probleem is? Of moet de reumatoloog dat nog uit gaan zoeken?
het heeft idd niets met nieuwsgierigheid te maken, maar kan me voorstellen dat het wel als sensatiezucht wordt gezien. Ik hoop alleen dat als er wel iets uitkomt, dat dat dan hier gemeld wordt, zodat wij ook weten dat we een ruil moeten afkappen ofzo. Of dat iemand buiten de hyves 'verdacht' wordt, jullie iig die persoon benaderen.
Nee reumatoloog moet gaan onderzoeken.
( en ik zou er nog wel niets over zeggen )

dan duurt wachten lang he, tot 4 juni...
Precies wat ik bedoel lisey..
quote:Jacqie schreef op 21 april 2009 @ 21:55:

[...]

tja jolantje, dat zegt eigenlijk meer dan genoeg??
Mocht het van belang zijn dan wordt het hier echt wel gemeld.
quote:Schravelvot schreef op 21 april 2009 @ 22:07:

Mocht het van belang zijn dan wordt het hier echt wel gemeld.dat wilden we alleen even horen
Zie dat Va zojuist iets heeft achtergelaten op hyves (21.55 uur).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven