Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
04-04-2020 18:35
Ik gooi mijn probleem hier maar even in de groep, want het is niet belangrijk genoeg om een heel topic over te openen. Goed, de situatie is als volgt: de vergrijzing slaat ineens als een dolle toe bij mij (mocht ook wel, want ik ben al vijftig) en met die coronatoestand kan ik dus niet naar de kappert. Weet er iemand een leuk grijsdekkend doe-het-zelf-pakketje dat je gewoon bij het Kruidvat kan kopen? Bij voorbaat dank.
Grijs is mooi.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Tutorial: https://youtu.be/v4bLK5KXwH0
Solomio schreef:
04-04-2020 18:41
Grijs is mooi.

Nuut.
PoesinBoots schreef:
04-04-2020 18:39
Ik verf al 30 jaar mijn haar zelf. Is echt niet moeilijk.

Iedere verf bij Kruidvat met grijsdekking volstaat.
Ja ik doe het ook altijd zelf, maar ik had begrepen dat het met grijs haar ineens Heel Moeilijk wordt allemaal. Maar dat is dus niet zo?

Slotje dan maar weer :proud:
Solomio schreef:
04-04-2020 18:41
Grijs is mooi.
Wat ik nu heb is helemaal niet mooi. Als het eenmaal egaal grijs is vind ik het prima, dat wel.
Lady*Voldemort schreef:
04-04-2020 18:42
Ja ik doe het ook altijd zelf, maar ik had begrepen dat het met grijs haar ineens Heel Moeilijk wordt allemaal. Maar dat is dus niet zo?

Slotje dan maar weer :proud:

Ik verf wel minder rood sinds ik grijs ben.
Mijn kleur is nu 'brouge' zit meer bruin in en dat pakt beter.
Lady*Voldemort schreef:
04-04-2020 18:35
Ik gooi mijn probleem hier maar even in de groep, want het is niet belangrijk genoeg om een heel topic over te openen. Goed, de situatie is als volgt: de vergrijzing slaat ineens als een dolle toe bij mij (mocht ook wel, want ik ben al vijftig) en met die coronatoestand kan ik dus niet naar de kappert. Weet er iemand een leuk grijsdekkend doe-het-zelf-pakketje dat je gewoon bij het Kruidvat kan kopen? Bij voorbaat dank.

Ik heb jarenlang Hennaplus Long lasting colours gebruikt. Prima spulletje op volledig grijs.

Maar nu lekker grijs dus ik ben er vanaaaaaaaaf :yes:
PoesinBoots schreef:
04-04-2020 18:47
Ik verf wel minder rood sinds ik grijs ben.
Mijn kleur is nu 'brouge' zit meer bruin in en dat pakt beter.
Ik had sowieso geen rood in gedachten. Ik heb/had donkerbruin haar, dus dat pakt toch al nooit al te best. Maar ik zoek maandag wel een blommig kleurtje uit, komt goed :D
Lady*Voldemort schreef:
04-04-2020 18:52
Ik had sowieso geen rood in gedachten. Ik heb/had donkerbruin haar, dus dat pakt toch al nooit al te best. Maar ik zoek maandag wel een blommig kleurtje uit, komt goed :D

Jawel hoor. Moccabrown van Hennaplus.
Even compleet nergens aan gerelateerd, maar ik kijk nu dat BN'ers gaan rappen programma op NPO1. Wat is die Akwasi een beeldschone man. Mijn hemel, alsof hij perfectie is. En hij praat ook zo mooi.
Ik moest Akwasi even googlen, maar inderdaad zeg :love:
Even het laatste seizoen van Expeditie Robinson terugkijken dan dames, daar liep hij in zijn blote bast...
Ja, soms heb je dat ineens. Ik denk dat het van de corona komt, want normaal ben ik niet zo geïnteresseerd in andere mannen. Of vrouwen. Of anders.
Betty_Slocombe schreef:
03-04-2020 22:44
Toen ik 26 was, had ik kinderen en een baan, maar misschien ligt het aan mij.
Ik vind de muziek van Hazes Jr. verschrikkelijk en in geen enkele verhouding tot die van zijn vader. Daar zat levensgevoel in, iets opera-achtigs, weemoed. Junior is gewoon handjes in de lucht, lalalala. Daar ben ik te zwaarmoedig voor.
Die nagellak vind ik prima, ik kan me er niet druk om maken en snap ook niet zo goed waarom het mensen zo bezighoudt.

De nagellak van junior is het enige dat ik leuk aan hem vind. :D
Later is nu
Nagellak?

Ik ga maar weer eens googlen denk ik.
Betty_Slocombe schreef:
04-04-2020 20:47
Ja, soms heb je dat ineens. Ik denk dat het van de corona komt, want normaal ben ik niet zo geïnteresseerd in andere mannen. Of vrouwen. Of anders.
Mwah. Ik ben dan wel oud en grijzend, maar ik kijk nog steeds graag naar een mooie man of vrouw hoor.
Marana schreef:
04-04-2020 20:47
Even het laatste seizoen van Expeditie Robinson terugkijken dan dames, daar liep hij in zijn blote bast...

Ja. Goed lijf ook. Toffe man.
Ik krijg een sms van de Rabobank, dat mijn betaalpas verloopt.
Dat ik ff binnen twee dagen een nieuwe moet aanvragen via de link.

Ik ben helemaal geen klant bij de Rabobank. :roll:

David Dunning
Solomio schreef:
04-04-2020 21:42

Ik zou toch maar op die link klikken, voor de zekerheid.
Solomio schreef:
04-04-2020 21:42

Ja, dat zullen ze bij de Rabobank toch wel beter weten dan jij.
Lady*Voldemort schreef:
04-04-2020 21:45

Zet voor de zekerheid je pincode er even bij zodat ze zeker weten dat jij geen klant bij hen bent. En uiteraard je eigen bank!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Betty_Slocombe schreef:
04-04-2020 21:47
Ja, dat zullen ze bij de Rabobank toch wel beter weten dan jij.
Precies.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
04-04-2020 21:51
Zet voor de zekerheid je pincode er even bij zodat ze zeker weten dat jij geen klant bij hen bent. En uiteraard je eigen bank!
Doe dan ik je adres, dat ze om uitleg kunnen komen vragen als ze het niet begrijpen.
Nemain• schreef:
04-04-2020 21:56
Doe dan ik je adres, dat ze om uitleg kunnen komen vragen als ze het niet begrijpen.
Of vraag hun adres zodat je daar ter verificatie je pasje heen kunt sturen. Ben je gelijk klaar!
Lady*Voldemort schreef:
04-04-2020 21:45
Ja? Denk je? Oké dan.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven