Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
PoesinBoots schreef:
04-04-2020 23:01
Peponi is hier al heel lang.
En als haar vader echt overleden is snap ik best dat ze even tijdelijk ontoerekeningsvatbaar is.

Ik hoop dat de rest nu de wijste is en er even niet verder op door gaat.
Nou, niet om het een of ander, maar ook als je vader net overleden is kun je nog wel enige normale omgangsvormen in acht nemen.

Echt hoor, wat een idioterie.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Dit helpt niet.

Waarom nou iemand nog dieper trappen.
Allemaal onbekend met psychische problemen hier?

Nee toch?
Zeggen dat iemand normaal moet doen vind ik niet dieper trappen.
Iedereen heeft wat mij betreft recht op debiele momenten, maar anderen heb ook het recht om daar iets van te zeggen.
PoesinBoots schreef:
04-04-2020 23:05
Dit helpt niet.

Waarom nou iemand nog dieper trappen.
Daarom hier.

Het is een oudgediende, die vanochtend nog een sportieve gezonde vader had en die vader is nu dood.
Afschuwelijk.
Maar waarom mag ze dan zulke idiote dingen posten?

David Dunning
PoesinBoots schreef:
04-04-2020 23:08
Allemaal onbekend met psychische problemen hier?

Nee toch?
Ow, dus dan moet ik me dat allemaal maar laten welgevallen?

David Dunning
Solomio schreef:
Daarom hier.

Het is een oudgediende, die vanochtend nog een sportieve gezonde vader had en die vader is nu dood.
Afschuwelijk.
Dat mag ze ook niet en dat topic gaat ook verwijderd worden, maar ik snap wel dat ze niet meer nadenkt nu.
Life is short. Eat dessert first.
Of het is echt waar en dan is ze ernstig in de war omdat haar vader ineens dood is.
Of het is niet echt waar en dan is ze ernstig in de war omdat ze ernstig in de war is.

Tsja. Het topic is al gestaft, dus lang zal het niet meer duren.
Betty_Slocombe schreef:
04-04-2020 23:11
Of het is echt waar en dan is ze ernstig in de war omdat haar vader ineens dood is.
Of het is niet echt waar en dan is ze ernstig in de war omdat ze ernstig in de war is.

Tsja. Het topic is al gestaft, dus lang zal het niet meer duren.
De mods slapen.
Ik vrees dat het tot morgenochtend gaat blijven staan.
Solomio schreef:
04-04-2020 23:09
Ow, dus dan moet ik me dat allemaal maar laten welgevallen?

Niks moet. Mag je gelukkig helemaal zelf bepalen.

Ik zeg alleen dat ik dat naar vind. Mijn gevoel.
Iemand is helemaal kapot van verdriet en reageert even niet zoals ze normaal zou doen.
Een beetje compassie daarin wordt niemand slechter van.
anoniem_387962 wijzigde dit bericht op 04-04-2020 23:13
0.13% gewijzigd
Betty_Slocombe schreef:
04-04-2020 23:11
Dit, ja. Wat overigens geen reden is om het dan maar te laten staan. In tegendeel eigenlijk.
doornroosje9 schreef:
04-04-2020 23:10
Dat mag ze ook niet en dat topic gaat ook verwijderd worden, maar ik snap wel dat ze niet meer nadenkt nu.
Nou, dat snap ik niet.

Vanochtend, toen haar vader nog sportief en gezond was, was ze ook al zo bezig, dus dat komt echt niet door haar vader.

David Dunning
Ik snap ook dat Solo hiervan schrikt.

Dus als die mevrouw dan in haar topic zo tekeer mag gaan tegen Solo, mag Solo hier in dit topic dan even afreageren? Dank u.
PoesinBoots schreef:
04-04-2020 23:12
Niks moet. Mag je gelukkig helemaal zelf bepalen.

Ik zeg alleen dat ik dat naar vind. Mijn gevoel.
Iemand is helemaal kapot van verdriet en reageert even niet zoals ze normaal zou doen.
Een beetje compassie daarin word niemand slechter van.
Nogmaals Poes, vanochtend ging ze ook al zo tegen me tekeer en toen mankeerde haar vader nog niks.

David Dunning
Solomio schreef:
04-04-2020 23:13
Nou, dat snap ik niet.

Vanochtend, toen haar vader nog sportief en gezond was, was ze ook al zo bezig, dus dat komt echt niet door haar vader.
En dat.

Ik heb even geloept en ze loopt al 700+ posts lang zo te krijsen.
Lady*Voldemort schreef:
04-04-2020 23:14
En dat.

Ik heb even geloept en ze loopt al 700+ posts lang zo te krijsen.
Precies.

David Dunning
Lady*Voldemort schreef:
04-04-2020 23:13
Ik snap ook dat Solo hiervan schrikt.

Dus als die mevrouw dan in haar topic zo tekeer mag gaan tegen Solo, mag Solo hier in dit topic dan even afreageren? Dank u.

Zeg ik van niet? Nee hè.
Ik heb het ook niet over hier.

Dank u? Doe niet zo lullig zeg.
Solomio schreef:
Daarom hier.

Afschuwelijk.
Ja er is iemands vader dood en die post rare dingen. Dan kun je toch ook de verstandigste zijn ipv over je eigen gevoelentjes te moeten blijven praten? Dit heeft overduidelijk niks met jou te maken, net zoals zij dingen in haar emotie van jou niet goed oppakt.
Het-groepje schreef:
04-04-2020 23:16
Ja er is iemands vader dood en die post rare dingen. Dan kun je toch ook de verstandigste zijn ipv over je eigen gevoelentjes te moeten blijven praten? Dit heeft overduidelijk niks met jou te maken, net zoals zij dingen in haar emotie van jou niet goed oppakt.
Nogmaals, ze was al zo bezig (o.a. tegen mij) voordat haar vader überhaupt iets ging mankeren.

David Dunning
Of het is niet de oudgediende die ze in PB'tjes zegt te zijn, dat kan ook nog. Ik kan ook wel een nieuw account aanmaken en aan iedereen PB'en dat ik Hats was.
Het-groepje schreef:
Als het niks met Solo te maken heeft, moet ze natuurlijk ook geen topic openen met Solo in de titel waar ze haar de meest bizarre en onsamenhangende verwijten maakt. Dat zou ik ook niet over mijn kant laten gaan, en ik heb veel ervaring met rouw en plotseling verlies.
Het-groepje schreef:
Ze laat dat topic toch ook met rust? Napraat is nou precies voor dit soort dingen.
En Nous ook weer blij, want ontopic.
Lady*Voldemort schreef:
04-04-2020 23:18
Of het is niet de oudgediende die ze in PB'tjes zegt te zijn, dat kan ook nog. Ik kan ook wel een nieuw account aanmaken en aan iedereen PB'en dat ik Hats was.
Stuurt ze pb's?

David Dunning
Solomio schreef:
04-04-2020 23:18
Nogmaals, ze was al zo bezig (o.a. tegen mij) voordat haar vader überhaupt iets ging mankeren.
Maar het is toch heel duidelijk dat ze rare dingen post en dat dat weinig met jou te maken heeft? Het wekt alleen verbazing bij letterlijk iedereen en soms dus zorg.
Niemand die iets over de inhoud van je posts zegt. Dus dat kan wat relativeren.
Solomio schreef:
04-04-2020 23:20
Stuurt ze pb's?
Staat me iets van bij, dat ze aan de nieuwsgierigen PB'tjes heeft gestuurd over haar voorgaande forumidentiteit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven