April 2007 - het vervolg

18-03-2009 17:13 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07nee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10
Mooi zo!

Nee, geen bakfiets-zeil gezien. Balen!! Misschien is hij gevonden? Zal wel niet, maar toch even dat cafe bellen?

We zouden vanavond een bijeenkomst over schoolkeuzes hebben, maar die was afgezegd en ze hebben mij niets verteld! Oppas voor niets ingezet en ik stond voor een dichte deur. Stom.
Mooi zo!

Nee, geen bakfiets-zeil gezien. Balen!! Misschien is hij gevonden? Zal wel niet, maar toch even dat cafe bellen?

We zouden vanavond een bijeenkomst over schoolkeuzes hebben, maar die was afgezegd en ze hebben mij niets verteld! Oppas voor niets ingezet en ik stond voor een dichte deur. Stom.
Hee waar zijn jullie allemaal?

Nou, dan duik ik mijn bed maar in met een boek. Slaap lekker allemaal!
Was een erg leuke dag vandaag! Ole is gruwelijk verwend. Hij voelde zich echt op en top jarig! De loopfiets was jammer genoeg echt nog te klein voor hem, maar hij heeft de hele dag heerlijk in de tuin met zijn mega-auquaplayset gespeeld.

Luna, jij ook nog van harte met je 2e verjaardag!

Micha, goed idee! (en hoe kom je erop?) Mijn zeiltje moet ook nog ergen liggen (zal hem van de week eens op gaan zoeken) en dan kijken wat er mogelijk is. Moet volgens mij niet al te moeilijk zijn. Nadeel van het KK zeil is dat het wel waterafstotend is, maar niet waterdicht, maar misschien kan ik het met 1 of andere spray wel helemaal waterdicht maken?

Oke, ik ga naar bed, moet morgen heel vroeg op mijn werk zijn (maar kon niet vroeger, want ik moest nog wat kussens maken)! Welterusten!
En nu ben ik laat! Kan nog niet slapen; zit vol van alle indrukken van vandaag! Wat is het toch een bijzondere dag; de verjaardag van je kind.....2 jaar alweer! 2 jaar geleden sloot ik haar in mijn armen om voor altijd lief te hebben. En als je dan ziet wat die ontwikkeling doet van een kindje, dat is toch geweldig! dat is toch een wonder?

Oke wordt helemaal senimenteel , zullen de hormonen ook wel zijn....ben de hele dag al zo raar. hihhi

Luna is schandalig verwend. Ze heeft van ons een glijbaan gekregen, van mijn schoonouders een water/zand speeltafel, van mijn ouders een nieuwe zomerjas en waterschoentjes, boekjes, little people poppenhuis, dvd 's van disney, kleertjes en ga zo maar door. Ze heeft ook echt genoten van haar dag. Ze was knetterdruk, liep de hele dag te lachen, rende door het huis en genoot van alle aandacht!

Zal binnenkort wat foto 's op hyves zetten.

Ole, grote vent, jij ook nog gefeliciteerd (ben wel wat te laat!) Fijn dat jullie ook een leuke dag hebben gehad.

Lara en Micha wat gezellig dat jullie samen hebben genoten van het mooie weer. Heb jij helemaal geen kriebels voor een tweede?

Crocs; tsja ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Voor volwassenen vind ik ze verschrikkelijk. Voor kinderen vind ik ze eigelijk niet zo leuk meer aangezien elk kind in crocs loopt (ben daar nogal gevoelig voor). Zag van de week wel teenslippertjes van crocs met een 'tegenhoud' bandje die vond ik wel erg leuk!
Nog een verlate felicitatie aan Ole en Luna! En een mooi-op-tijd felicitatie aan Noah! Van harte Draakfamilie! En wat Chance al zegt: je wordt er sentimenteel van! Had ik ook, maar ik heb het heel vaak als het om Robbel gaat!

Het is zo heerlijk lente overal! Allemaal bloesem en bloemen, hele gekleurde heuvels en bergen om ons heen, het is werkelijk prachtig hier in deze tijd van het jaar! Wordt er helemaal blij van!
Gefeliciteerd Noah en familie!
Ole en Luna: Beetje laat maar nog van harte gefeliciteerd. Ze te horen/lezen hebben jullie een heel leuke dag gehad.

Noah: Jij van harte gefelicteerd. Hopelijk heb jij ook een heel leuke dag. Het is in ieder geval heel lekker weer.

Hier alles lekker. Genieten van het mooie weer en maar eens nadenken wat ik allemaal moet regelen voor Koen zijn verjaardag. weet zelfs nog niet wat ik hem zelf kado ga geven. Nog tips?

Maar eerst zo met onze kleine gijs naar het cb. Hij is helemaal blij en gezellig en slaapt snachts weer heerlijk. Is wel een tijdje minder geweest. Ben benieuwd hoe groot hij alweer is.
Oh en Chance; als ik een meisje zou hebben zou ze geen croc-slippers, maar havaianas met een bandje krijgen. Zo lief!!
BM: Puk krijgt de ouderwetse FP garage van ons. We hebben ook een zandbak gevraagd, een treinset en verder Duplo en boekjes.
Noah gefeliciteerd met je 2e verjaardag!

Kaj is helemaal weg van zijn houten treinset en loopfietsje die hij op zijn verjaardag heeft gekregen. Lastig wel he? Wij hebben hem een bob de bouwer tentje gegeven, vindt hij wel aardig maar niet super leuk...helaas.
Noah, gefeliciteerd!

Laar, die mini-havianas (ofzo) zijn zo leuk! Wat dat betreft is het heel goed voor de portemonnee dat ik geen meisjes heb, want ik zou me scheel shoppen!

BM, geef Koen een step! Wij hebben loopfietsjes gegeven, maar daar bleken ze nog te klein voor te zijn. (ondanks dat de verkoopster zei dat "het prima kon met twee jaar"!) Hugo stept zich helemaal ongans op de peuterspeelzaal en vindt het geweldig! Ze hebben daar zo'n stepje met twee kleine wieltjes achter, zodat er nog een balans is.

Zo, vanochtend is het bouwkundig rapport gemaakt en het ziet er zowaar goed uit! Ik was een tikje (beetje boel) zenuwachtig, aangezien wij al twee keer een huis hebben afgezegd door een bagger rapport. Maar...het tij lijkt te keren en ik denk dat we dit keer echt gaan verhuizen! Nu is het nog even wachten op de financiering, maar onze adviseur ziet het allemaal goed komen. Gossiepietje, ik krijg helemaal de kriebels en begin het huis in mijn hoofd al in te richten!
Noah, gefeliciteerd, en je ouders en broertje natuurlijk ook!

BM, heel goede tip van Muis om een step te kopen. Wil ik ook voor Finn. Finn had er een in zijn handen (lees gestolen van zijn buurmeisje) en stepte meteen weg.

Hij heeft (bij hetzelfde buurmeisje) een lookfiets geprobeerd, maar die was nog heel iets te groot. Hij deed wel een poging, en die poging lukte ook wel hoor, maar hij kan nog net niet op het zadel zitten.

Muis, gaaaaafffff!!!!!

Gut, wij hebben weer zo'n huizenverhaal! Weet je nog die vakantiewoning, waar we het afgelopen weekend voor wilden tekenen en ook meteen geengaan?

Nou, manlief heeft een heel gaaf HUIS gezien in een dorpje achter ons, en nu denken we erover de woning af te zeggen en een mega groot huis te kopen. Lekker veel ruimte (6.5 kamers incl sauna etc), grote tuin (617 m2), super uitzicht.

Alleen, ik durf de verkoper van de vakantiewoning niet te bellen en er is veel (heul veul) aan dit huis op te knappen (vloer, keuken, badkamers, muren etc).

Wat te doen???? We hebben in ieder geval morgen een bezichtiging. Volgens de makelaar is het al bijna verkocht en moeten we echt de vraagpijs bieden om het te krijgen. Wij denken dat dit misschien een verkooptrc is (goede, want ik wordt er wel zenuwachtig van).
Oh jeetje Swis! Ik weet niet wat ik zou doen... Toch zou ik gaan kijken, zodat je weet hoe het huis "voelt". Mocht je er helemaal verliefd op worden, dan zou ik het toch kopen. (mits het budgettechnisch kan) Mocht je het toch niet helemaal "je dát" vinden, dan kan je altijd nog voor huis nummer 1 gaan.

Heb je geen linkje van dat megagrote huis? Ik ben wel erg nieuwsgierig namelijk!
Ja dat gaan we ook doen Muis. Ik heb de makelaar van de vakantiewoning geschreven dat we aan het reizen zijn (man is aan het reizen) en dat we een nichtje in Nederland hebben gekregen (is ook zo).

Zo kunnen we het dus heel even uitstellen.

We zijn vorige week al even naar de lokatie gegaan, die is dus wel erg gaaf. Heb een link op hyves gezet.

Wil graag eerlijke reacties! Als je het niks vindt, zeg het alsjeblieft, daar kan ik wat mee!
trouwens, financieel is het leuk, we zijn met de huidige rente (voor 10 jaar vast bijv) veel minder kwijt dan onze huidige huur! Da's best aangenaam.
Swis, ik heb het ook al op de hyves gekrabbeld, maar wat een supertof huis!
In Nederland kan je tot je iets hebt ondertekend onder het huis uit, of niet? Volgens mij staat er in NL in een contract tot wanneer je zonder kosten kan cancellen (bij ons huis in NL tenminsten).

Ik heb geen idee of we hier onder de vakantiewoning uit kunnen. Hadden we eindelijk iets gevonden ...

Maar man heeft natuurlijk gelijk, het is wel een goede tijd om te kopen. En als ik jullie huizen zie ...

Lilien, past Kaj op zijn loopfietsje? Welke heb je?

Fachat, is alles vandaag goed gegaan?

Lara, jeetje, schoolkeuzes...

Moet eerlijk zeggen dat dat de reden was waarom we misschien een huis in dit betreffende dorp willen kopen, de scholen schijnen heel erg goed te zijn. Tja, dan moet je natuurlijk wat!

Witchke, hoe gaat het eigenlijk met jullie? Hoe is het met jezelf, en hoe gaat het met Xander en zijn dieet? Werkt het goed?

Drop, gaan de billetjes al beter?

Rest vergeten, sorry. Mijn hoofd is een vergiet de laatste tijd (lekker met een examen in het vooruitzicht).
Noah gefeliciteerd met je verjaardag.

Swiss : met Xander zijn dieet gaat alles goed !

Hoe het met mij gaat zal ik later nog wel eens op hyves zetten. Ik wil er hier ook liever niet over spreken. Enkel op hyves.
Wouw, Swiss, wat een gaaf huis!!! Moet inderdaad wel het een en ander aan gebeuren maar dan kan je het helemaal naar je eigen smaak inrichten

Kaj heeft een mini viper loopfiets. Zadeltje helemaal naar beneden gedaan en hij past er gemakkelijk op, hij loopt/raced er zo mee weg. Dat gaat echt hard zeg!
Swis, bij mijn weten heb je in Nederland drie dagen bedenktijd na het tekenen van het koopcontract wil je geen extra kosten moeten betalen. Daarnaast kan je onder een huis uit als de financiering niet rondkomt, of als de bouwtechnische keuring niet best uitvalt.

Wij hebben dus een mondelingen koopovereenkomst met de verkopers gesloten onder voorbehoud van financiering en bouwtechnische keuring. (tot 5000 eu zouden we niets van de koopsom aftrekken. Alles wat daarboven komt is voor rekening van de verkoper en trekken wij dus van de koopsom af.)

Steijn en Huug hebben hun Crocs aangehad! Steijn wilde per sé buiten de stoelen schoonmaken, maar mocht van mij niet op zijn blote pootjes ons gore plaatsje op. Hij wilde zijn Crocjes niet aan, maar ineens zag ik het licht! Ik ging buiten een sigaret roken op mijn slippers en zei dat hij best naar buiten kon, maar dan moest hij ook zijn slippers aantrekken. Net als mamma! (de "slippers" waren dus zijn Crocjes) Hee, maar dat was een strak plan! Steijntje schoot zijn Crocjes aan en zien volgen doet volgen, dus Hugo wist niet hoe snel hij zijn "slippers" aan moest trekken! Gevolg: ze liepen bereblij rond op hun Crocs! Woehoe!

Volgende missie zijn de sandalen. Helaas heb ik die niet (waarom zou ik?), dus ik denk dat ik Xaloy's voorbeeld volg en ze in die stappertjes wurm.
Noah, misschien lig je al lekker te slapen in je bedje. Maar GEFELICITEERD met je verjaardag!

Heb je een fijne dag gehad? Het was super weer voor een tuinfeestje!
Muis, gewoon alle schoenen in huis wegzetten en zelfde truc. Je mag alleen naar buiten als je schoenen aan hebt. Als de sandalen de enige schoenen in de buurt zijn, dan dus sandalen.

Bij mij helpt het ook als schoenen slapen / in de was zijn / in de auto liggen of wat dan ook. Er moet een reden zijn zeg maar.

We hebben dus nog geen enkel contract getekend, alleen mondeling aangegeven dat we het voor deze prijs willen kopen (misschien staat het ook wel in een email). Ik vind dus dat we misschien alleen de kosten voor het op naam zetten van een contract zouden moeten betalen.

Eerst morgen maar eens het huis bekijken.
quote:swissie schreef op 22 april 2009 @ 20:05:

Muis, gewoon alle schoenen in huis wegzetten en zelfde truc. Je mag alleen naar buiten als je schoenen aan hebt. Als de sandalen de enige schoenen in de buurt zijn, dan dus sandalen.

Bij mij helpt het ook als schoenen slapen / in de was zijn / in de auto liggen of wat dan ook. Er moet een reden zijn zeg maar. Thanks Swis! (waarom, waarom kon ik dit zelf niet bedenken???)
Ik heb Noah vandaag in het echt gezien! Mooi mannetje met een flinke bos haar!

Ik vond het gezellig Draakje. Voelde me wel een beetje schuldig omdat ik maar door zat te beppen terwijl je oma helmaal uit Den Haag was gekomen. Goed van haar dat ze nog zo'n stuk reist met op haar leeftijd! Lijkt me leuk om van de zomer nog eens met alle kinderen af te spreken zodat ze lekker kunnen spelen en misschien lukt het wel dat Layla ook komt (voor haar is het ook maar een klein stukkie)

Moet snel weer aan het werk nu (man kortwieken :-))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven