Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 8 april 2020 om 18:00
Ik zat inderdaad fout.
ModeratorViva schreef: ↑22-03-2020 10:14Beste iedereen,
Elk eerste bericht wordt gekeurd. Het maakt niet uit of dit een eigen topic is of een bericht in een bestaand topic. Mocht het eerste bericht nog niet zijn goedgekeurd en er wordt een tweede bericht geplaatst, dan zal ook het tweede bericht niet worden geplaatst.
Het kan zijn dat een tweede bericht is goedgekeurd, maar het eerste bericht nog niet. In zo'n geval zal de nieuwe forummer wel kunnen posten, maar nog niet zijn eerste bericht online zien.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
anoniem_64c635cf8decf wijzigde dit bericht op 08-04-2020 19:31
Reden: Ha gevonden!
Reden: Ha gevonden!
73.63% gewijzigd

woensdag 8 april 2020 om 18:37
Ik heb niet eens nagellak.Luci_Morgenster schreef: ↑08-04-2020 09:22Ik heb zelf niks tegen behaarde benen. Ik scheer echt voor een andermans ogen.
En dat gaat niet zonder pijn dus zolang ik blote benen kan ontwijken zal ik dat doen.![]()
Sandalen wel gevonden.
Nu moet ik van mezelf mijn nagels lakken. Ook niet mijn hobby.![]()
![]()
![]()
En ik durf het ook niet te kopen in deze tijden.
Morgen maar weer eens uit op 14 blikken bruine bonen.

woensdag 8 april 2020 om 19:11
Lady*Voldemort schreef: ↑08-04-2020 18:37Ik heb niet eens nagellak.
En ik durf het ook niet te kopen in deze tijden.
Morgen maar weer eens uit op 14 blikken bruine bonen.
Oef.

woensdag 8 april 2020 om 19:42
Die administratie kan geautomatiseerd worden. Het idee van een mod per topic vind ik tof fwiw. Weet niet of het logistiek haalbaar is maar dat doet niet af aan het idee zelf.
Zolang mods posts beoordelen houd je subjectiviteit.Ab_Normaal schreef: ↑08-04-2020 17:43Dan krijg je die subjectieve beoordeling weer.
Ik kan me voorstellen dat je heeeel soms iets wil staffen. Maar meestal denk ik, joh laat toch allemaal lekker gaan.
Maar het stomste vind ik dat mensen gewoon lekker anoniem kunnen staffen. Zo kan je staffen terwijl je niet eens aan de discussie of wat dan ook deelneemt.
Plaats er dan iets bij van
Deze post is gestaft door....
Ze hebben het op viva al over de corona Gestapo.
Maar die zijn straks weer werkeloos.
De staf Gestapo gaat gewoon lekker door.
Mods, wanneer staat dit punt op de agenda?
Blijkbaar is het al vaak gevraagd
Als iemand een post maakt die 'overtuigend'* verwijderd moet worden en weet wie (ev/mv) hem/haar heeft gestaft lijkt me dat ook niet bevorderlijk. En ik vind nog meer posts waarin zulke specifieke posts besproken worden vervuiling van het forum.
Bijvoorbeeld, ik kom op een site waar eerlijkheid meetbaar is. Speculeren in chats over oneerlijkheid is daar verboden. De chats blijven vrij van zulke speculatie; er is de report (ik ben daar niet zo bekend dat ik oneerlijkheid kan herkennen).
Wel staffen met (forse) beperking ben ik nog steeds wel voor. De finesse zit hem wel in de details.
Lastig probleem.
*Het is makkelijk voorbeelden te bedenken die in die categorie vallen. Helaas komens ze met enige regelmaat voor.

woensdag 8 april 2020 om 19:43
Ja ik wil niet al te wuft doen meteen.
Ik heb nog overwogen om ook een pak mergpijpjes mee te nemen maar dat leek me bij nader inzien toch te feestelijk.
woensdag 8 april 2020 om 20:02
Hopelijk stond er geen forumster in de buurt, want dan lees je zo meteen terug dat er in een Etos iemand gespot is die een Totaal Overbodige aankoop deed.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 8 april 2020 om 20:21
Ik heb mijn Etos spulletjes via de post gekregen. helaas niet aan nagellak gedacht

I like being a mess. It's who I am.

woensdag 8 april 2020 om 20:39
Altijd blauw op de teennagels. Vorig jaar beetje metallic, vind ik nog steeds mooi.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 8 april 2020 om 20:47
Ik deed allerlei heel overbodige aankopen. Verjaardagskadootjes. Belachelijk onnodig natuurlijk in deze tijden. Maar een puber die geen verjaardag kan vieren vond ik al sneu genoeg zonder het ontbreken van kadootjes. Dus ik heb me in coronagebied begeven om toch wat te scoren.