Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 8 april 2020 om 09:22
Ik heb zelf niks tegen behaarde benen. Ik scheer echt voor een andermans ogen.
En dat gaat niet zonder pijn dus zolang ik blote benen kan ontwijken zal ik dat doen.

Sandalen wel gevonden.
Nu moet ik van mezelf mijn nagels lakken. Ook niet mijn hobby.

woensdag 8 april 2020 om 09:34
Dus?
jouw leven is een keuze

woensdag 8 april 2020 om 10:35

woensdag 8 april 2020 om 11:10
Ik hou van mijn benen! Ze dragen me al 50 jaar de wereld rond. Ze lopen, rennen, springen, dansen. Ze spreiden en sluiten op de goede momenten. Ze beklimmen bergen en brengen me huppelend weer beneden.
* de rest van de ode zal ik jullie besparen *
Kortom: ze zijn fantastisch zoals ze zijn! Scheren voegt er niks aan toe.

woensdag 8 april 2020 om 11:12
Ik kam mijn haar ook nooit, ik heb niet eens een kam.
ik gooi mijn woeste manen achterover en daar doet men het maar mee. En met mijn harige benen ook (niet dat ik die woest achterover gooi).

woensdag 8 april 2020 om 11:14
yette schreef: ↑08-04-2020 11:10Ik hou van mijn benen! Ze dragen me al 50 jaar de wereld rond. Ze lopen, rennen, springen, dansen. Ze spreiden en sluiten op de goede momenten. Ze beklimmen bergen en brengen me huppelend weer beneden.
Het idee van scheren is er iets van af halen

woensdag 8 april 2020 om 11:16
Ik ben eigenlijk wel benieuwd!yette schreef: ↑08-04-2020 11:10Ik hou van mijn benen! Ze dragen me al 50 jaar de wereld rond. Ze lopen, rennen, springen, dansen. Ze spreiden en sluiten op de goede momenten. Ze beklimmen bergen en brengen me huppelend weer beneden.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

woensdag 8 april 2020 om 17:05
Geldt ook bevoorrading het eerste bericht.

woensdag 8 april 2020 om 17:24
Beter een maximum aantal 'onterechte' stafjes per persoon per tijdsduur (1 dag, 2 dagen, 1 week,..) met verbod op vaker dan bijv. 3 keer per week onterecht iemand staffen.Ab_Normaal schreef: ↑08-04-2020 12:35De permabannelingen ken ik dan niet.
Maar als ze de stiekeme anonieme staffunctie eens af zouden schaffen. Dat zou al veel schelen.
Als iemand de pik op je heeft, gaat diegene je volgen en steeds staffen in het kader van, wie weet lukt het.
En dan voor mijn part een topic waar je bepaalde excessen kunt melden. Op naam dus. In plaats van het bug topic of zo, dat is sowieso een zinloos topic.

woensdag 8 april 2020 om 17:39
Gewoon helemaal niet is makkelijker dan nog een administratie die niet loopt. Melden in het modtopic als je vindt dat je iets moet melden. Liefst per pijler een topic met een vaste mod.madamzonderm schreef: ↑08-04-2020 17:24Beter een maximum aantal 'onterechte' stafjes per persoon per tijdsduur (1 dag, 2 dagen, 1 week,..) met verbod op vaker dan bijv. 3 keer per week onterecht iemand staffen.

woensdag 8 april 2020 om 17:43
Dan krijg je die subjectieve beoordeling weer.madamzonderm schreef: ↑08-04-2020 17:24Beter een maximum aantal 'onterechte' stafjes per persoon per tijdsduur (1 dag, 2 dagen, 1 week,..) met verbod op vaker dan bijv. 3 keer per week onterecht iemand staffen.
Ik kan me voorstellen dat je heeeel soms iets wil staffen. Maar meestal denk ik, joh laat toch allemaal lekker gaan.
Maar het stomste vind ik dat mensen gewoon lekker anoniem kunnen staffen. Zo kan je staffen terwijl je niet eens aan de discussie of wat dan ook deelneemt.
Plaats er dan iets bij van
Deze post is gestaft door....
Ze hebben het op viva al over de corona Gestapo.
Maar die zijn straks weer werkeloos.
De staf Gestapo gaat gewoon lekker door.
Mods, wanneer staat dit punt op de agenda?
Blijkbaar is het al vaak gevraagd