Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Luci_Morgenster schreef:
06-04-2020 19:57
Ik heb voor het eerst met deze nick de negeer maar eens aangeslingerd. Mentaal negeren lukt net niet.

:-D
Kon je die negeer IRL ook maar zo makkelijk bedienen! Filtertje op de buren en klaar.
Ik woon in een groot flatgebouw maar nul overlast. Het ergste wat soms gebeurt is dat bovenbuur niet door heeft dat ik op het balkon lig en besluit om de hogedrukspuit op haar tegels te zetten :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Solo,

Respect!
Dat jij je staande houdt tussen zoveel totale domheid!
:kneel:
jouw leven is een keuze
2east schreef:
06-04-2020 20:17
Solo,

Respect!
Dat jij je staande houdt tussen zoveel totale domheid!
:kneel:
Nou, amper hoor.

Maar het komt natuurlijk doordat ik rigide ben en denk dat ik de waarheid in pacht heb.

Nou ja, ik vond jou vanmiddag echt ook wel ff overreageren, maar inhoudelijk ben ik het wel met je eens.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
06-04-2020 20:28
Nou, amper hoor.

Maar het komt natuurlijk doordat ik rigide ben en denk dat ik de waarheid in pacht heb.

Nou ja, ik vond jou vanmiddag echt ook wel ff overreageren, maar inhoudelijk ben ik het wel met je eens.
Klopt. Doe ik wel eens maar heb erg veel moeite met mensen die wetenschap wegzetten als "ach, dat is ook maar een mening"

En dat mensen het allemaal zo persoonlijk maken......
jouw leven is een keuze
Als je een account (gratis) aanmaakt bij Pathé thuis krijg je de komende weken elke dag een film cadeau. De kortingscode en film voor de dag vind je bij Stories van FB/Insta.
2east schreef:
06-04-2020 20:52
Klopt. Doe ik wel eens maar heb erg veel moeite met mensen die wetenschap wegzetten als "ach, dat is ook maar een mening"

En dat mensen het allemaal zo persoonlijk maken......
Mee eens hoor.

Maar ik zie ook veel mensen op de loop gaan met 'de wetenschap' zonder dat ze dat zelf in de gaten hebben.

David Dunning
Nemain• schreef:
06-04-2020 20:58
Als je een account (gratis) aanmaakt bij Pathé thuis krijg je de komende weken elke dag een film cadeau. De kortingscode en film voor de dag vind je bij Stories van FB/Insta.
Dank je voor de tip.
Ik heb een telefoonabo bij Simpel, daar kreeg ik gratis 3 maanden cinemember, allemaal arthouse films. Erg fijn. Zij hebben ook een gratis proefperiode van 2 weken.
Maud*de*Braose schreef:
07-04-2020 06:34
Dank je voor de tip.
Ik heb een telefoonabo bij Simpel, daar kreeg ik gratis 3 maanden cinemember, allemaal arthouse films. Erg fijn. Zij hebben ook een gratis proefperiode van 2 weken.
Leuk! Ik heb zoiets van mijn. Cineville pas. Speciaal gemaakt voor deze periode. Erg tof.
2east schreef:
06-04-2020 16:10
Haha! Jij woont niet op Pathmos!

Toch kan je in tokkiebuurten vaak beter een gesorek voeren over overlast dan dan bij nep-chique.

Ik woonde in zo'n lease-auto-luxe straat, en als jendaar klaagde, ging de radio hárder, de auto op jóuw oprit en een paar natte kranten op de BBQ......
Nee, niet op Pathmos :rofl:
Geen bijzonderheden
Wat stil hier, al bijna 24 geen posts. Hoop dat jullie aan het genieten zijn van de lente.
Het ging ook nergens over.
Such fun!1
Hoi :yawnee:

Ochtenddilemma dankzij corona: het is blote benen weer!!! Gewoonlijk zou ik voor zachte, gladde benen zorgen ... maar voor wie eigenlijk?

Eerst maar eens koffie! Fijne dag allemaal :)
MarindaH schreef:
08-04-2020 07:30
Het ging ook nergens over.
Gaat het zelden hier :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
08-04-2020 07:47
Gaat het zelden hier :mrgreen:

Vroeg me al af waar jij bleef :proud:
Such fun!1
Ik durf blote benen nog niet aan, ik heb me toch maar in een panty gelezen.

Goedemorgen :sun:
Marana schreef:
08-04-2020 07:50
Ik durf blote benen nog niet aan, ik heb me toch maar in een panty gelezen.

Goedemorgen :sun:
:blond:

David Dunning
gehezen

vindt autocorrect blijkbaar geen echt woord :sarcastic:
Nee, het is namelijk gehesen. :P
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
het is vroeg :@@:

:daisy:
yette schreef:
08-04-2020 07:45

Ochtenddilemma dankzij corona: het is blote benen weer!!! Gewoonlijk zou ik voor zachte, gladde benen zorgen ... maar voor wie eigenlijk?

Met die instelling zou ik mijn haar nooit meer kammen! Maar lekker met je harige benen op het balkon/in de tuin, als toch niemand het ziet.

Ook een fijne dag! :sun:
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Hier nooit blote benen weer, tenzij thuis waar niemand ze ziet. Dus ook geen dilemma. Maar het is wel weer heerlijk weer.
Bulbul schreef:
08-04-2020 07:56
Met die instelling zou ik mijn haar nooit meer kammen! Maar lekker met je harige benen op het balkon/in de tuin, als toch niemand het ziet.

Ook een fijne dag! :sun:
Heerlijk.
Blote benenweer? Ik ga misschien mijn sandalen zoeken en laat mijn jas uit. :-D
yette schreef:
08-04-2020 07:45

Voor mezelf want ik ben het waard! :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hier schijnt de zon nog niet. Vanmiddag pas volgens de weerapp. Hopelijk heeft die gelijk en is het vanmiddag heerlijk weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven