Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 6 april 2020 om 20:08
Kon je die negeer IRL ook maar zo makkelijk bedienen! Filtertje op de buren en klaar.Luci_Morgenster schreef: ↑06-04-2020 19:57Ik heb voor het eerst met deze nick de negeer maar eens aangeslingerd. Mentaal negeren lukt net niet.
![]()
Ik woon in een groot flatgebouw maar nul overlast. Het ergste wat soms gebeurt is dat bovenbuur niet door heeft dat ik op het balkon lig en besluit om de hogedrukspuit op haar tegels te zetten

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 6 april 2020 om 20:28
Nou, amper hoor.
Maar het komt natuurlijk doordat ik rigide ben en denk dat ik de waarheid in pacht heb.
Nou ja, ik vond jou vanmiddag echt ook wel ff overreageren, maar inhoudelijk ben ik het wel met je eens.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 6 april 2020 om 20:52
Klopt. Doe ik wel eens maar heb erg veel moeite met mensen die wetenschap wegzetten als "ach, dat is ook maar een mening"
En dat mensen het allemaal zo persoonlijk maken......
jouw leven is een keuze

maandag 6 april 2020 om 22:29
Mee eens hoor.
Maar ik zie ook veel mensen op de loop gaan met 'de wetenschap' zonder dat ze dat zelf in de gaten hebben.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 7 april 2020 om 06:34
Dank je voor de tip.
Ik heb een telefoonabo bij Simpel, daar kreeg ik gratis 3 maanden cinemember, allemaal arthouse films. Erg fijn. Zij hebben ook een gratis proefperiode van 2 weken.

dinsdag 7 april 2020 om 08:01
Leuk! Ik heb zoiets van mijn. Cineville pas. Speciaal gemaakt voor deze periode. Erg tof.Maud*de*Braose schreef: ↑07-04-2020 06:34Dank je voor de tip.
Ik heb een telefoonabo bij Simpel, daar kreeg ik gratis 3 maanden cinemember, allemaal arthouse films. Erg fijn. Zij hebben ook een gratis proefperiode van 2 weken.
dinsdag 7 april 2020 om 08:11
Nee, niet op Pathmos2east schreef: ↑06-04-2020 16:10Haha! Jij woont niet op Pathmos!
Toch kan je in tokkiebuurten vaak beter een gesorek voeren over overlast dan dan bij nep-chique.
Ik woonde in zo'n lease-auto-luxe straat, en als jendaar klaagde, ging de radio hárder, de auto op jóuw oprit en een paar natte kranten op de BBQ......

Geen bijzonderheden

woensdag 8 april 2020 om 07:56
Met die instelling zou ik mijn haar nooit meer kammen! Maar lekker met je harige benen op het balkon/in de tuin, als toch niemand het ziet.
Ook een fijne dag!

BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds

woensdag 8 april 2020 om 09:18
Voor mezelf want ik ben het waard!

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras