Oudere man
donderdag 9 april 2020 om 19:35
Dag allemaal,
Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.
Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.
Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.
Alvast bedankt!
Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.
Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.
Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.
Alvast bedankt!
vrijdag 10 april 2020 om 15:59
Verzamel jij vooroordelen ofzo?Antoon69 schreef: ↑10-04-2020 15:39Vrijwel al die mannen die aan een tweede (of zelfs derde) leg beginnen zien de kinderen uit zijn eerste leg vrij weinig. De eerste leg wordt ook vrijwel zonder uitzondering door de ex verzorgd indien ze nog jong zijn. Eerste leg heeft vaak een slechte band met vader. Die ex heeft er ook vaak moeite mee dat ze voor een jonger exemplaar vervangen is.
vrijdag 10 april 2020 om 16:00
Hoezo vlag op zich. Hij wilde getrouwd blijven en zij niet door omstandigheden vanuit haar kant. Ik zou persoonlijk niet getrouwd willen blijven maar goed. Hij wilde het nog proberen omwille van de kinderen en zij niet punt.
vrijdag 10 april 2020 om 16:01
Ik denk dat vrouwen meer aan zelfontwikkeling/ zelfreflectie doen en mannen niet. Dus als die kerels de vijftig naderen dan zijn ze nog net zo kinderachtig en onvolwassen als toen ze 20 waren. Die vrouwen zijn dat dan zat want die hebben al die tijd het gezin draaiende gehouden, knikkeren de man de deur uit en vervolgens komt hij in eigen kringen niet meer aan de bak want vrouwen hebben geen trek in een kleuter in een opa-lichaam. dus moet de oudere man wel een jongere vrouw, die trappen er nog in.
vrijdag 10 april 2020 om 16:01
Dat laatste lijkt mij nou goed advies. Even los van het leeftijdsverschil is dat goed advies.
vrijdag 10 april 2020 om 16:02
Je moet vrijgezel blijven als je kinderen hebt?Daveotion schreef: ↑10-04-2020 15:50Nou, het roept wel vragen op wat een man van 50 met een jonge vrouw van 27 moet. Als hij om zijn kinderen geeft en zich in hen verplaatst, dan zou hij wel 3 keer nadenken voor hij zich opnieuw in een relatie stort en allerlei verplichtingen aangaat. Zijn prioriteiten zouden bij die kinderen moeten liggen.
Hij maakt op mij een onvolwassen indruk.
vrijdag 10 april 2020 om 16:03
vrijdag 10 april 2020 om 16:03
vrouwen zetten de vaders van hun kinderen niet buiten de deur vanwege wat wissewasjes
vrijdag 10 april 2020 om 16:04
Hiermee geef je juist het antwoord wat mij zorgen baart. Natuurlijk gunt zijn oudste uitwonende kind zijn vader een gelukkig leven. Hij zal alleen niet het achterste van zijn tong laten zien. Daarnaast heeft je partner ook nog 2 thuiswonende kinderen met al 2 oudere half broers/zussen. Verplaats jezelf daar eens in.Stassie12 schreef: ↑10-04-2020 15:58Ik heb zijn oudste zoon nou een paar keer gezien. Hij vond het leuk en is weer blij voor hem dat hij gelukkig is. Zijn zoon leeft ook zijn eigen leven en is gezond en heeft het goed voor elkaar zeker voor zijn leeftijd. We hebben het niet gehad over kinderen. En ik vind dat het hem niets aangaat. Het is toch zijn vader leven.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
vrijdag 10 april 2020 om 16:04
Hoezo is dat veranderd dan? Je eerste reactie was een gezonde. Hoe is dat overgegaan in verliefdheid? En waarom zoekt hij niet iemamd van zijn eigen leeftijd?Stassie12 schreef: ↑10-04-2020 15:55Wat ik er zelf van vind nou ik heb niet ooit gedacht dat ik later een derde vrouw zou willen zijn van iemand en daarmee een derde leg zou willen beginnen. Maar ja je kiest niet op je verliefd word. In het begin vond ik het niks maar ik ben nu verliefd en ik merk echt dat ik dit lastig vind. Ik heb relaties gehad die echt niet goed waren. Het lijkt nu net dat wat ik al heel lang zocht in een relatie nu eindelijk heb. Echter is ons leeftijdsverschil wel een dingetje en dat hij 4 kinderen heeft. En hij denkt er niet makkelijk over m. Nogmaals hij zei dat mocht hij weer een relatie hebben en deze dame in kwestie net zo jong is als ik of ouder en de dame een kinderwens heeft dat hij daar wel open voor stond alleen als de relatie echt stabiel is. Met zijn vorige vriendin is dat niet gelukt om andere redenen. Heeft niks te maken met vruchtbaarheidsproblemen.
vrijdag 10 april 2020 om 16:06
Dat jouw kerel zo is (neem ik dan maar even aan gelet op jouw reacties) wil niet zeggen dat alle kerels zo zijn.S-Meds schreef: ↑10-04-2020 16:01Ik denk dat vrouwen meer aan zelfontwikkeling/ zelfreflectie doen en mannen niet. Dus als die kerels de vijftig naderen dan zijn ze nog net zo kinderachtig en onvolwassen als toen ze 20 waren. Die vrouwen zijn dat dan zat want die hebben al die tijd het gezin draaiende gehouden, knikkeren de man de deur uit en vervolgens komt hij in eigen kringen niet meer aan de bak want vrouwen hebben geen trek in een kleuter in een opa-lichaam. dus moet de oudere man wel een jongere vrouw, die trappen er nog in.
En het aantal vrouwen wat stil blijft staan (zeker nadat er kinderen zijn) is ook echt schrikbarend hoor. Wat overigens prima kan werken als je dat beiden doet en daar gelukkig mee bent.
vrijdag 10 april 2020 om 16:06
Je merkt niet dat hij zoveel ouder is ?
Is het zo’n sportschool-festival-opgerolde broek zonder sokken - ouwere ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 10 april 2020 om 16:07
Euh, 15 jaar?
En nee, ik merk niet zo heel veel van het leeftijdsverschil. Meer een cultuurverschil, maar ook dat zorgt niet voor problemen.
vrijdag 10 april 2020 om 16:08
Ik was al begonnen met te schrijven waarom mijn opmerkingen genegeerd worden door TO, ondanks dat ik uit ervaring spreek. Maar toen las ik de laatste zinnen van de OP nog een keer en zie dat TO advies wil over een relatie met een oudere man en niet over het wel of niet aangaan van een derde leg. Dat zegt mij eigenlijk dat TO het hele plaatje niet goed overziet en zich überhaupt niet realiseert wat ze zich op de hals haalt.
vrijdag 10 april 2020 om 16:09
Hoe blijven vrouwen precies stilstaan?DS1971 schreef: ↑10-04-2020 16:06Dat jouw kerel zo is (neem ik dan maar even aan gelet op jouw reacties) wil niet zeggen dat alle kerels zo zijn.
En het aantal vrouwen wat stil blijft staan (zeker nadat er kinderen zijn) is ook echt schrikbarend hoor. Wat overigens prima kan werken als je dat beiden doet en daar gelukkig mee bent.
vrijdag 10 april 2020 om 16:09
Waarover dan? Ze hebben een relatie. Wonen niet samen, hebben niet besloten om kinderen te krijgen. 4 maanden, dan ben je toch vooral nog lol aan het hebben samen terwijl je elkaar beter leert kennen?
Ik zie echt niet waarom je daar nu zo lang over na hoeft te denken.
vrijdag 10 april 2020 om 16:10
Maar waarom moet hij zijn liefdesleven opzij zetten voor zijn kinderen. Dit begrijp ik niet zo goed. Zijn kinderen worden niet mishandeld of in de steek gelaten. In tegendeel hij is erg betrokken in de leven van 4 kinderen. Ik vind zijn manier van opvoeding zelf te streng maar goed dat is mijn mening. Dus omdat hij 4 kinderen heeft mag hij niet nog een kind of een partner? Dat begrijp ik dus niet waarom. Al zijn exen hebben nu een relatie.
Chienandalou schreef: ↑10-04-2020 16:04Hiermee geef je juist het antwoord wat mij zorgen baart. Natuurlijk gunt zijn oudste uitwonende kind zijn vader een gelukkig leven. Hij zal alleen niet het achterste van zijn tong laten zien. Daarnaast heeft je partner ook nog 2 thuiswonende kinderen met al 2 oudere half broers/zussen. Verplaats jezelf daar eens in.
vrijdag 10 april 2020 om 16:11
vrijdag 10 april 2020 om 16:11
Heb ik ook gevraagd hij valt op vrouwen tussen 32 en 45. Ja ik ben iets jonger het is nou eenmaal zo en hij vind mij leuk.
Hippiemeisje schreef: ↑10-04-2020 16:04Hoezo is dat veranderd dan? Je eerste reactie was een gezonde. Hoe is dat overgegaan in verliefdheid? En waarom zoekt hij niet iemamd van zijn eigen leeftijd?
vrijdag 10 april 2020 om 16:12
Als het echte liefde is, dan is dat altijd nog beter dan eentje van haar eigen leeftijd die geen match is.
Jij hebt zelf een topic hier over een complete mismatch, met die ex.
Nou ,dan liever een lieve oude man.
vrijdag 10 april 2020 om 16:13
Stassie12 schreef: ↑10-04-2020 16:10Maar waarom moet hij zijn liefdesleven opzij zetten voor zijn kinderen. Dit begrijp ik niet zo goed. Zijn kinderen worden niet mishandeld of in de steek gelaten. In tegendeel hij is erg betrokken in de leven van 4 kinderen. Ik vind zijn manier van opvoeding zelf te streng maar goed dat is mijn mening. Dus omdat hij 4 kinderen heeft mag hij niet nog een kind of een partner? Dat begrijp ik dus niet waarom. Al zijn exen hebben nu een relatie.
Hoe oud zijn die koters ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.