Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
11-04-2020 17:26
Zoon is vandaag alles aan het ondermijnen: hij is met de trein naar zijn beste vriend die hij inmiddels al zes weken niet gezien heeft. Hij heeft al een antwoord bedacht voor het geval de controleur hem graat vragen of zijn reis wel echt nodig is: 'jazeker, mijn ouders worden knettergek van mij en zijn dringend toe aan een dagje rust'.

Je kunt van die jongen zeggen wat je wilt, maar zelfkennis en -spot zijn hem niet vreemd.
Probeert op haar handen te blijven zitten om niet te antwoorden "van wie zou hij die ad rem-houding hebben?"

Oops, mislukt :-D.
Lady*Voldemort schreef:
Zoon is vandaag alles aan het ondermijnen: hij is met de trein naar zijn beste vriend die hij inmiddels al zes weken niet gezien heeft. Hij heeft al een antwoord bedacht voor het geval de controleur hem graat vragen of zijn reis wel echt nodig is: 'jazeker, mijn ouders worden knettergek van mij en zijn dringend toe aan een dagje rust'.

Je kunt van die jongen zeggen wat je wilt, maar zelfkennis en -spot zijn hem niet vreemd.
Stoer zeg.
Lady*Voldemort schreef:

:biggrin:

Ik heb er ook zo een.
    Ik :heart: ervan.

Hier trouwens geen Ikea tegoed bon...
    29 maart geleverd dus gewoon pech denk ik.

Was ook maar een bestelling van een kleine 30,00
    Oa ook een aardappelschilmesje met een beschermhoudertje voor over het lemmet.
    Ik dacht eerst wat overdreven.. 11/2 doosje pleisters later ben ik wel overtuigd van het nut. :facepalm:
    Marana schreef:
    11-04-2020 15:22
    Open een Ikeatopic :sarcastic:

Die paashaas is wel geweldig :proud:

Mijn vriend heeft helaas ook geen pakjesangst. En wel een Marktplaatsverslaving....
    Hier gaan ook nog steeds minder pakjes de deur uit dan er binnen komen. Zullen we hen aan elkaar koppelen en pakjes heen en terug laten sturen?
    Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
    Ik had laatst in tuincentrum een mooi hout met ijzer beeld gezien.
    ( was daar voor hondenbrokken)
    Een luxe iets dus daar denk ik dan eerst ff overna of ik het mag kopen.

Tot conclusie gekomen dat het mag van mezelf want veel alleen en ff verwennen.
    Ik naar tuincentrum... Kolere, druk!!

Echt gewone zaterdagmiddag druk.
    Mijn tolerantieniveau ligt vandaag wat laag en omdat je verplicht met winkelwagentje moet winkelen de winkel in moet besloten weer naar huis te gaan.
    Bang dat ik het winkelwagentje als wapen zou inzetten.
    Want die 1,5 meter is voor veel mensen nog wel ingewikkeld geloof ik.

NU maar hopen dat ze dinsdag niet uitverkocht zijn.
    Oudblond schreef:
    11-04-2020 19:43
    Hier gaan ook nog steeds minder pakjes de deur uit dan er binnen komen. Zullen we hen aan elkaar koppelen en pakjes heen en terug laten sturen?

Oh ja! Hoe lang blijven pakjes met lekkere zelfgebakken dingen eigenlijk goed? :A:
    Het wordt steeds vreemder met dat staffen.

Uit een OP van 20 regels had ik 2 regels in een quote gezet. Overduidelijk dus niet de gehele OP gequoted.

Maar dat mag ook niet meer.
    Huh???
    Odense* schreef:
    11-04-2020 23:20

Uit een OP van 20 regels had ik 2 regels in een quote gezet. Overduidelijk dus niet de gehele OP gequoted.

Huh???

Dat is raar! Als je niet op de hele OP reageert maar op een klein stukje is het toch juist duidelijker zo? Doe ik ook vrij regelmatig. Absurd dat zoiets gestaft en bestraft wordt.
    Marana schreef:
    11-04-2020 23:35
    Dat is raar! Als je niet op de hele OP reageert maar op een klein stukje is het toch juist duidelijker zo? Doe ik ook vrij regelmatig. Absurd dat zoiets gestaft en bestraft wordt.
    Dat mag ook gewoon. Alleen de hele OP mag niet.
    Odense* schreef:

Huh???
    Interpreteren van regels is ook een vak.

Dat je de OP niet mag quoten wordt vast door sommigen geïnterpreteerd als dat je niets uit de OP mag quoten.

Het verklaart ook de eindeloze discussies over de Corona-regels: iedereen interpreteert ze anders.
    When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
    Goeie morgen allemaal.
    Vrolijk pasen!
    :rose: :bunny: :duckie:
    Afbeelding
    Fijne paasdagen!
    Odense* schreef:

Huh???

Mods wegen zijn ondoorgrondelijk mijn waarde.

Vrolijk Pasen!
    Stukje quoten uit de OP mag gewoon.

Gezellige Pasen iedereen. Nog op bezoek? ;-D
    Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
    Afbeelding

(De Vlaamse versie is leuker, maar die bespaar ik jullie maar. 't Is tenslotte Pasen en praten in tongen duurt nog even)
    Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
    Vrolijk Pasen! :bunny: :daisy: :peep:
    Afbeelding

Vrolijk Pasen :thumbsup:
    Vrolijk Pasen :bunny:

Afbeelding
    Vrolijk pasen :bunny:

Afbeelding
    Nouschi schreef:
    12-04-2020 07:25
    Stukje quoten uit de OP mag gewoon.

Gezellige Pasen iedereen. Nog op bezoek? ;-D
    Nope.

Ik heb wel bezoek.

David Dunning
    Solomio schreef:
    12-04-2020 09:45
    Nope.

Ik heb wel bezoek.

Dat mag gewoon hoor!
    Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
    Nouschi schreef:
    12-04-2020 09:47
    Dat mag gewoon hoor!
    Ja, dat weet ik, dat weet jij, maar de Corona-gestapo leest hier ook mee hè.

David Dunning
    Ik ben wel klaar met dat Coronagejank.
    Hij is waarlijk opgestaan! Gezegende Paasdagen!
    Solomio schreef:
    12-04-2020 10:05
    Ja, dat weet ik, dat weet jij, maar de Corona-gestapo leest hier ook mee hè.
    Even humor/sarcasmeknop aan :mrgreen:
    Nouschi schreef:
    12-04-2020 10:09
    Even humor/sarcasmeknop aan :mrgreen:
    Zet jij de jouwe dan ook even aan? ;-)

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
    Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven