Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 11 april 2020 om 19:11
Probeert op haar handen te blijven zitten om niet te antwoorden "van wie zou hij die ad rem-houding hebben?"Lady*Voldemort schreef: ↑11-04-2020 17:26Zoon is vandaag alles aan het ondermijnen: hij is met de trein naar zijn beste vriend die hij inmiddels al zes weken niet gezien heeft. Hij heeft al een antwoord bedacht voor het geval de controleur hem graat vragen of zijn reis wel echt nodig is: 'jazeker, mijn ouders worden knettergek van mij en zijn dringend toe aan een dagje rust'.
Je kunt van die jongen zeggen wat je wilt, maar zelfkennis en -spot zijn hem niet vreemd.
Oops, mislukt

zaterdag 11 april 2020 om 19:41
Stoer zeg.Lady*Voldemort schreef: ↑11-04-2020 17:26Zoon is vandaag alles aan het ondermijnen: hij is met de trein naar zijn beste vriend die hij inmiddels al zes weken niet gezien heeft. Hij heeft al een antwoord bedacht voor het geval de controleur hem graat vragen of zijn reis wel echt nodig is: 'jazeker, mijn ouders worden knettergek van mij en zijn dringend toe aan een dagje rust'.
Je kunt van die jongen zeggen wat je wilt, maar zelfkennis en -spot zijn hem niet vreemd.

zaterdag 11 april 2020 om 19:42
Lady*Voldemort schreef: ↑11-04-2020 17:26Zoon is vandaag alles aan het ondermijnen: hij is met de trein naar zijn beste vriend die hij inmiddels al zes weken niet gezien heeft. Hij heeft al een antwoord bedacht voor het geval de controleur hem graat vragen of zijn reis wel echt nodig is: 'jazeker, mijn ouders worden knettergek van mij en zijn dringend toe aan een dagje rust'.

Ik heb er ook zo een.
Ik

Hier trouwens geen Ikea tegoed bon...
29 maart geleverd dus gewoon pech denk ik.
Was ook maar een bestelling van een kleine 30,00
Oa ook een aardappelschilmesje met een beschermhoudertje voor over het lemmet.
Ik dacht eerst wat overdreven.. 11/2 doosje pleisters later ben ik wel overtuigd van het nut.

zaterdag 11 april 2020 om 19:43
Hier gaan ook nog steeds minder pakjes de deur uit dan er binnen komen. Zullen we hen aan elkaar koppelen en pakjes heen en terug laten sturen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zaterdag 11 april 2020 om 19:52
Ik had laatst in tuincentrum een mooi hout met ijzer beeld gezien.
( was daar voor hondenbrokken)
Een luxe iets dus daar denk ik dan eerst ff overna of ik het mag kopen.
Tot conclusie gekomen dat het mag van mezelf want veel alleen en ff verwennen.
Ik naar tuincentrum... Kolere, druk!!
Echt gewone zaterdagmiddag druk.
Mijn tolerantieniveau ligt vandaag wat laag en omdat je verplicht met winkelwagentje moet winkelen de winkel in moet besloten weer naar huis te gaan.
Bang dat ik het winkelwagentje als wapen zou inzetten.
Want die 1,5 meter is voor veel mensen nog wel ingewikkeld geloof ik.
NU maar hopen dat ze dinsdag niet uitverkocht zijn.
( was daar voor hondenbrokken)
Een luxe iets dus daar denk ik dan eerst ff overna of ik het mag kopen.
Tot conclusie gekomen dat het mag van mezelf want veel alleen en ff verwennen.
Ik naar tuincentrum... Kolere, druk!!
Echt gewone zaterdagmiddag druk.
Mijn tolerantieniveau ligt vandaag wat laag en omdat je verplicht met winkelwagentje moet winkelen de winkel in moet besloten weer naar huis te gaan.
Bang dat ik het winkelwagentje als wapen zou inzetten.
Want die 1,5 meter is voor veel mensen nog wel ingewikkeld geloof ik.
NU maar hopen dat ze dinsdag niet uitverkocht zijn.

zaterdag 11 april 2020 om 23:35
Dat is raar! Als je niet op de hele OP reageert maar op een klein stukje is het toch juist duidelijker zo? Doe ik ook vrij regelmatig. Absurd dat zoiets gestaft en bestraft wordt.

zondag 12 april 2020 om 05:28
Interpreteren van regels is ook een vak.
Dat je de OP niet mag quoten wordt vast door sommigen geïnterpreteerd als dat je niets uit de OP mag quoten.
Het verklaart ook de eindeloze discussies over de Corona-regels: iedereen interpreteert ze anders.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 12 april 2020 om 07:10

zondag 12 april 2020 om 10:09