Oudere man
donderdag 9 april 2020 om 19:35
Dag allemaal,
Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.
Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.
Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.
Alvast bedankt!
Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.
Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.
Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.
Alvast bedankt!
zondag 12 april 2020 om 18:58
Een facepalm is inderdaad op zijn plaats in dit topic.
Maar ik bedoelde idd een TVP
zondag 12 april 2020 om 19:08
Ik denk ook dat er veel vrouwen zijn die ooit behandeld zijn als object, pronkstuk. En het gedrag daardoor eerder herkennen.
zondag 12 april 2020 om 19:14
Ik heb weleens een pirouette moeten draaien toen ik zijn vrienden ontmoette.
zondag 12 april 2020 om 19:21
Ik had ook ooit een geliefde die 20 jaar ouder was. Het was niet zozeer dat hij met mij pronkte, maar ik was er zeker wel om te dealen met zijn emotionele onvolwassenheid en voor zijn breekbare ego. Dat was overigens niet mijn ex man.Sjulia schreef: ↑12-04-2020 19:14Ik heb weleens een pirouette moeten draaien toen ik zijn vrienden ontmoette.Toen dacht ik nog; wat leuk, hij is trots. Maar een man die je als object ziet en behandeld kan prima jarenlang bij zijn object blijven. Maar hier zie je het al, ik dacht dat hij gewoon trots was. Naïef. Je denkt dat bepaalde dingen aan jezelf liggen. En dan groei je op. Die mannen vallen inderdaad vaak op die naïeve vrouwen die dat gedrag nog niet door hebben en afkeuren.
zondag 12 april 2020 om 19:25
Ja het zijn ook vaak wel onzekere mannen. Je hebt niet zomaar een ego boost nodig. Overigens zeg ik hiermee niet dat de vriend van TO zo is hoor.
zondag 12 april 2020 om 19:41
Dat klopt denk ik wel, zeker ook voor mijn ex man. Hoewel hij het qua carrière wel serieus goed heeft gedaan. Maar ik denk dat hij zich nog steeds niet goed genoeg voelt. Emotioneel onvolwassen is hij zeker wel, en dat is inderdaad iets wat een 25 jarige niet zo opvalt. Denk overigens niet dat ze ook een trophy wife is.
zondag 12 april 2020 om 19:45
zondag 12 april 2020 om 19:46
mannen van zijn leeftijd zijn niet meer kritisch hoor. Die pakken alles wat maar mogelijk wil blijven. Ze hebben zorg nodigYagaBaba schreef: ↑12-04-2020 19:41Dat klopt denk ik wel, zeker ook voor mijn ex man. Hoewel hij het qua carrière wel serieus goed heeft gedaan. Maar ik denk dat hij zich nog steeds niet goed genoeg voelt. Emotioneel onvolwassen is hij zeker wel, en dat is inderdaad iets wat een 25 jarige niet zo opvalt. Denk overigens niet dat ze ook een trophy wife is.
zondag 12 april 2020 om 19:54
Ik geloof daar niet in. Naïviteit is meer in de dna dan in de leeftijd. Ja, een tiener, dat is wat anders. Maar een vrouw van 27?
zondag 12 april 2020 om 20:02
Nou ik denk niet dat hij een pronker is. Hij herkent het gedrag niet eens. Dat is wel een goed teken. Hij kan zich al niet voorstellen dat een relatie zonder liefde kan duren.
zondag 12 april 2020 om 20:07