Oudere man

09-04-2020 19:35 1527 berichten
Dag allemaal,

Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.

Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.

Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.

Alvast bedankt!
valentinamaria schreef:
15-04-2020 18:31
waar wij vrouwen echt niet mee zitten.
Het is te zien ja! ;)
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
15-04-2020 19:37
Het is te zien ja! ;)
wat zie jij dan?
wij slapen nooit.
DS1971 schreef:
15-04-2020 19:37
Het is te zien ja! ;)
Jeetje. Jij hebt anders ook wel wat issues hoor. Dit onderwerp raakt jou om een reden. Elk topic over leeftijdsverschil in een relatie betrek je op jezelf. Dat is niet zomaar. Het is wel degelijk een gevoelig onderwerp voor jou. De vraag is waarom. En dat vraag ik niet aan jou voor een antwoord, maar daar zou je zelf bij stil kunnen staan.
valentinamaria schreef:
15-04-2020 19:40
wat zie jij dan?
Een circle jerk.
Sjulia schreef:
15-04-2020 19:42
Jeetje. Jij hebt anders ook wel wat issues hoor. Dit onderwerp raakt jou om een reden. Elk topic over leeftijdsverschil in een relatie betrek je op jezelf. Dat is niet zomaar. Het is wel degelijk een gevoelig onderwerp voor jou. De vraag is waarom. En dat vraag ik niet aan jou voor een antwoord, maar daar zou je zelf bij stil kunnen staan.
hij is anders wel een ziener hoor!
wij slapen nooit.
Sjulia schreef:

Het interesseert mij inderdaad. En onderwerpen waar ik geen interesse in heb laat ik liggen. Heel gek misschien.
DS1971 schreef:
15-04-2020 19:45
Een circle jerk.
nou geniet ervan.
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
15-04-2020 19:47
nou geniet ervan.
O, dat heb ik gedaan!
valentinamaria schreef:
15-04-2020 19:10
je kunt een dochter heel goed veel zelfvertrouwen meegeven hoor, duidelijk te zien aan de mijne.

en ik denk dat een zoon net zo goed een minderwaardigheidscomplex krijgt van een vader die zich zo gedraagt.
zonen met zulke vaders denken dat ze zich zo moeten gedragen als hun vader. Maar de maatschappij is veranderd. Vrouwen zijn tegenwoordig hoger opgeleid en streven de mannen al alle kanten voor bij. De jongens die denken dat ze iets voorstellen enkel omdat ze een piemel hebben komen bedrogen uit
Sjulia schreef:
hij voelt ook wel dat we een punt hebben
DS1971 schreef:
15-04-2020 19:49
O, dat heb ik gedaan!
vandaar dat je een hele tijd niet reageerde, ik dacht al dat je afgehaakt was.
wij slapen nooit.
DS1971 schreef:
15-04-2020 19:49
O, dat heb ik gedaan!
Dat geloof ik niet. Volgens mij heb jij je kapot geërgerd in dit topic.
S-Meds schreef:
15-04-2020 19:50
zonen met zulke vaders denken dat ze zich zo moeten gedragen als hun vader. Maar de maatschappij is veranderd. Vrouwen zijn tegenwoordig hoger opgeleid en streven de mannen al alle kanten voor bij. De jongens die denken dat ze iets voorstellen enkel omdat ze een piemel hebben komen bedrogen uit
En waarom moeten we dan dwingend meer vrouwen in topposities krijgen?
valentinamaria schreef:
15-04-2020 19:52
vandaar dat je een hele tijd niet reageerde, ik dacht al dat je afgehaakt was.
Etenstijd. Mijn vriendin had een heerlijke maaltijd bereid. Beetje onbeschoft om dan op je telefoon te gaan zitten staren.
Sjulia schreef:
15-04-2020 19:57
Dat geloof ik niet. Volgens mij heb jij je kapot geërgerd in dit topic.
O, dan heb je mij echt heel verkeerd ingeschat.
S-Meds schreef:
15-04-2020 19:50
Daar hebben meisjes/vrouwen wel een grote win behaald ja. tegenwoordig studeren er meer meisjes dan jongens aan de universiteiten, en presteren zij beter
S-Meds schreef:
15-04-2020 18:52
De leukste en succesvolste mannen hebben vooral succesvolle vrouwen
Obama
David Beckham
Macron
Clinton

Je bent nog een hele belangrijke vergeten!.
Het is toch algemeen geweten dat mannen een uitstervend ras zijn. Vrouwen nemen het meer en meer over in belangrijke posities. En om een kind te maken, daar hebben ze over enkele generaties ook al geen piemel meer voor nodig.

Ik geloof dat echt dat mannen aan hun retour bezig zijn.
mammezel schreef:
15-04-2020 20:40
Je bent nog een hele belangrijke vergeten!.
George Clooney?
chineesje2000 schreef:
15-04-2020 20:50
George Clooney?
Die is half zo knap als de persoon waarover ik het heb!
:facepalm:
chineesje2000 schreef:
15-04-2020 20:50
George Clooney?
zijn vrouw is jonger maar wel succesvol, hij is een twijfelgeval
meestal wil de oude bok met het jonge blaadje juist niet dat de vrouw succesvol is. de waarheid is dat de oude bok ook geen succesvolle vrouw kan boeien
mammezel schreef:
15-04-2020 20:47
Het is toch algemeen geweten dat mannen een uitstervend ras zijn. Vrouwen nemen het meer en meer over in belangrijke posities. En om een kind te maken, daar hebben ze over enkele generaties ook al geen piemel meer voor nodig.

Ik geloof dat echt dat mannen aan hun retour bezig zijn.
mannen zijn nu al biologisch overbodig hoor. Je hebt geen zaadcel nodig om een eicel te bevruchten
S-meds, van jou kan ik hééél veel leren! :yes:
mammezel schreef:
15-04-2020 21:06
Die is half zo knap als de persoon waarover ik het heb!
:facepalm:
Dan ben ik nu wel heel nieuwsgierig :hyper:
Chineesje, ik had het 10 minuten lang in mijn bericht staan. Maar toen heb ik ervan gemaakt dat ze nog een belangrijke vergeten was. Ik wilde geen ban aan mijn broek krijgen. Er is toch iemand die in dit topic van zichzelf zei dat al de vriendinnen van zijn vrouw hem zo een waanzinnig knappe man vonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven