Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
woensdag 15 april 2020 om 10:41

woensdag 15 april 2020 om 10:43
Froezel schreef: ↑15-04-2020 10:41Halloooooo mede gezinsleden..... ik ben het, jullie moeder, je weet wel ik heb jullie gebaard en ben met je getrouwd, weet jullie nog wel??.
Ik ben niet jullie huissloof!!!!!! Ruim jullie eigen zooi op, help schoonmaken en zet de vaat niet bovenop de vaatwasser maar er in.
Hardop zeggen.

woensdag 15 april 2020 om 10:58
Agenda maken voor de dag, inclusief dit soort zaken erop.Froezel schreef: ↑15-04-2020 10:41Halloooooo mede gezinsleden..... ik ben het, jullie moeder, je weet wel ik heb jullie gebaard en ben met je getrouwd, weet jullie nog wel??.
Ik ben niet jullie huissloof!!!!!! Ruim jullie eigen zooi op, help schoonmaken en zet de vaat niet bovenop de vaatwasser maar er in.
Lukt het niet: Internet eruit tot ze de klussen af hebben. Werkt als een tierelier.

woensdag 15 april 2020 om 15:38
Als het geen crisis was geweest dan was het bij mij het ene oor in en het andere oor uit gegaan. Ik kon er gelukkig goed met familie en vrienden over praten. Voor een goed en zakelijk gesprek over Corona of andere dingen sta ik altijd voor open maar uiteraard niet voor zulke rare theorieën.Rouge__ schreef: ↑14-04-2020 18:01![]()
sommige mensen hebben geen idee dat wat ze uitkramen, soms volkomen dom is of dat je andere ermee kwetst.dat soort mensen zijn mijn aandacht niet waard.
is ook een optie, ik begin er niet aan want ik sta niet voor mijzelf in dan.
ontopic: had ik jouw niet geblokeerd?? wat the f doe je weer in mijn inbox![]()
Ontopic:
1) Een of twee quarantaine video's zijn wel grappig maar daarna is het genoeg hoor. Ik hoef niet iedere keer te zien hoe iemand met een denkbeeldige vriendenkring staat te toasten voor de spiegel of hoe je met een denkbeeldige partner Salsa staat te dansen voor de spiegel. De spiegel geeft je versie vaker weer maar je staat toch alleen voor de spiegel en dat weet ik inmiddels wel.
2) Koningsdag wordt woningsdag. Voor mij is iedere dag woningsdag wha ha ha…
woensdag 15 april 2020 om 20:00
dat is fijn, en ook belangrijkGeraldine schreef: ↑15-04-2020 15:38Als het geen crisis was geweest dan was het bij mij het ene oor in en het andere oor uit gegaan. Ik kon er gelukkig goed met familie en vrienden over praten. Voor een goed en zakelijk gesprek over Corona of andere dingen sta ik altijd voor open maar uiteraard niet voor zulke rare theorieën.
Ontopic:
1) Een of twee quarantaine video's zijn wel grappig maar daarna is het genoeg hoor. Ik hoef niet iedere keer te zien hoe iemand met een denkbeeldige vriendenkring staat te toasten voor de spiegel of hoe je met een denkbeeldige partner Salsa staat te dansen voor de spiegel. De spiegel geeft je versie vaker weer maar je staat toch alleen voor de spiegel en dat weet ik inmiddels wel.
2) Koningsdag wordt woningsdag. Voor mij is iedere dag woningsdag wha ha ha…

enige met wie ik er over praat is vriend of soms met mijn moeder maar dat is het.
on topic :hoezo? wil je zeggen dat een bord erwtensoep slecht is?

Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 15 april 2020 om 20:07
Dat het eigenlijk helemaal niet goed gaat, en dat ik geen idee heb hoe het komt, of wat ik nou eigenlijk zo moeilijk en stressvol vind, maar het lukt gewoon niet meer... Ik ben op, moe, gespannen, zit nu al voor de derde keer vandaag te janken, en voel me gewoon diep verdrietig en angstig... Alleen eigenlijk mag ik het van mezelf niet voelen, want ik heb dus geen idee hoe het komt, en er zijn honderdmiljoenmiljard mensen die het veel zwaarder hebben...

woensdag 15 april 2020 om 20:10
Eigenlijk wil ik dit heel graag hardop zeggen maar ik wil niemand op dit forum voor het hoofd stoten. Als ik dat doe hiermee: mijn oprechte excuses
Maar: WE KRIJGEN EEN JONGEN!
En ik ben heel erg blij omdat alles goed is met de kleine man!
Nu op zoek naar een prachtige naam voor een prachtige jongen!
Maar: WE KRIJGEN EEN JONGEN!

Nu op zoek naar een prachtige naam voor een prachtige jongen!

woensdag 15 april 2020 om 20:15
Geen excuses! Er moet ook gewoon ruimte zijn voor positief nieuws, dus bij deze: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat je een gezond kindje krijgt en dat je een mooie naam voor de kleine man gaat vinden!lindybopophelia schreef: ↑15-04-2020 20:10Eigenlijk wil ik dit heel graag hardop zeggen maar ik wil niemand op dit forum voor het hoofd stoten. Als ik dat doe hiermee: mijn oprechte excuses
Maar: WE KRIJGEN EEN JONGEN!![]()
Nu op zoek naar een prachtige naam voor een prachtige jongen!![]()

woensdag 15 april 2020 om 20:15
Het valt niet mee. Schrijf maar gewoon van je af!AccioAvocado schreef: ↑15-04-2020 20:07Dat het eigenlijk helemaal niet goed gaat, en dat ik geen idee heb hoe het komt, of wat ik nou eigenlijk zo moeilijk en stressvol vind, maar het lukt gewoon niet meer... Ik ben op, moe, gespannen, zit nu al voor de derde keer vandaag te janken, en voel me gewoon diep verdrietig en angstig... Alleen eigenlijk mag ik het van mezelf niet voelen, want ik heb dus geen idee hoe het komt, en er zijn honderdmiljoenmiljard mensen die het veel zwaarder hebben...

woensdag 15 april 2020 om 20:17
Bedankt voor je lieve woorden!

woensdag 15 april 2020 om 22:33
Ja gek genoeg wel zeg. Er is nu iemand (of meerdere) die weet hoe ik me voel en hoe ik er in sta. Leuk dit topic
Bedankt

woensdag 15 april 2020 om 22:37
Terugsturen en bij die andere site kopen?
woensdag 15 april 2020 om 22:50
AccioAvocado schreef: ↑15-04-2020 20:07Dat het eigenlijk helemaal niet goed gaat, en dat ik geen idee heb hoe het komt, of wat ik nou eigenlijk zo moeilijk en stressvol vind, maar het lukt gewoon niet meer... Ik ben op, moe, gespannen, zit nu al voor de derde keer vandaag te janken, en voel me gewoon diep verdrietig en angstig... Alleen eigenlijk mag ik het van mezelf niet voelen, want ik heb dus geen idee hoe het komt, en er zijn honderdmiljoenmiljard mensen die het veel zwaarder hebben...

Wees niet zo streng voor jezelf
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 16 april 2020 om 14:43
Asociaal om een minuut lang te blijven aanbellen en op het raam te bonken
Door het raam was te zien dat mijn achterdeur openstond, maar aangezien ik oortjes in had hoorde ik niks.. (wel door dat bellen en gebonk)
En bij het opendoen nog zeggen ''ben je zo doof?'' Wtf..
Je had die bloemen ook voor de deur kunnen zetten en even een briefje in de bus
(onbekende bloemmist)
Mij maak je sowieso niet blij met bloemen
Door het raam was te zien dat mijn achterdeur openstond, maar aangezien ik oortjes in had hoorde ik niks.. (wel door dat bellen en gebonk)
(onbekende bloemmist)
michella_1991 wijzigde dit bericht op 16-04-2020 14:48
7.24% gewijzigd
donderdag 16 april 2020 om 14:47
Je dochter heeft gisteren op haar werk een gewapende overval meegemaakt en jij hebt niets beters te doen dan te zeggen dat het vast een Marokkaan was?! De man had een hoodie en een mes, er is helemaal geen sprake van wel of niet een Marokkaan. Dat heeft ze helemaal niet kunnen zien. En het dan gek vinden dat ze je vergeet te vertellen dat ze is aangenomen voor haar studie!! Ze wilde gewoon ophangen want ze heeft niets aan jouw constante drang om je racistische denkbeelden erbij te betrekken. Ze zocht steun geen betoog. Maar je lijkt soms wel het empathische vermogen van een lokeend te hebben. Doe eens normaal man!
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu
donderdag 16 april 2020 om 14:52
Wat leuk! Juist vertellen (als je dat wilt), want goed nieuws kunnen we zeker wel gebruiken.lindybopophelia schreef: ↑15-04-2020 20:10Eigenlijk wil ik dit heel graag hardop zeggen maar ik wil niemand op dit forum voor het hoofd stoten. Als ik dat doe hiermee: mijn oprechte excuses
Hebben jullie al wel een lijstje met namen of begin je blanco?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

donderdag 16 april 2020 om 14:57
Michella_1991 schreef: ↑16-04-2020 14:43Asociaal om een minuut lang te blijven aanbellen en op het raam te bonken
(onbekende bloemmist)
Joh, die bezorger doet toch ook maar z'n werk? Anders moet 'ie ze weggooien.

donderdag 16 april 2020 om 14:59
Aandachttrekkende bitch , maak jezelf niet zo belangrijk en stop met proberen te stoken in een huwelijk. Ik weet dat je over iedereen negatief roddelt, iedereen zijn geheimen door lult, omdat je eigen leven vrij zielig is. En ja, je ex is een lul en ja jij mag je kapot schamen dat je je kinderen bewust zo n vader heb gegeven want je wist dit vanaf begin af aan. Dit alles is geen vrijbrief om te stoken in andermans huwelijk en te genieten van de ellende van je " vriendinnen ". Je gaat nu echt te ver, en ik moet mezelf tegenhouden om dit niet openbaar te maken. Stop ook eens met die selfies voor de aandacht.
Ik denk dat er heel veel mensen zijn die zouden schrikken wat jij allemaal over ze vertelt.
Ik denk dat er heel veel mensen zijn die zouden schrikken wat jij allemaal over ze vertelt.
donderdag 16 april 2020 om 15:05
geen dank mop, we kunnen nu allemaal wat extra liefde gebruiken

ontopic: denken jullie nou serieus dat dat plexiglas gaat helpen?.... hoe zit het dan met de deur open/dicht doen, afrekenen, koffie/thee inschenken? zo langzamerhand begint mijn medelijden, en begrip plaats te maken voor ergernis en irritatie

Relax we're all crazy, it's not a competition

donderdag 16 april 2020 om 15:12
Van harte gefeliciteerd!lindybopophelia schreef: ↑15-04-2020 20:10Eigenlijk wil ik dit heel graag hardop zeggen maar ik wil niemand op dit forum voor het hoofd stoten. Als ik dat doe hiermee: mijn oprechte excuses

donderdag 16 april 2020 om 15:13