Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

zaterdag 11 april 2020 om 11:13
zaterdag 11 april 2020 om 11:27
blij dat ik je een beetje moed heb gegeven. neem een plaid mee als je gaat fietsen. Misschien als je ergens links gaat waar je anders rechts gaat dat je een vrij grasveldje tegenkomt waar je even kunt zitten, liggen . Wat dan ooknimue_iparis schreef: ↑11-04-2020 11:13Haha nee, dat is een beetje te ver. Je berichtje alleen al heeft me goed gedaan. It’s the thought that counts. Zometeen ga ik een (fiets)blokje om hier in de buurt, dat is ook prima.
Voor iedereen die het even lastig heeft![]()
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

zaterdag 11 april 2020 om 11:41
Beterschap voor je! Ja,dat is een klote gevoel. Schrijf maar gewoon van je af!malibu82 schreef: ↑11-04-2020 09:51Pfff, ik zit er even doorheen. Ik wil menselijk contact, gewoon weer eens een knuffel. Niet alleen op minimaal anderhalf meter afstand of via videobellen, dan merk je juist nog meer wat je mist. Gewoon één persoon zou al fantastisch zijn.
Nu heb ik zelf al een paar dagen lichte klachten (geen idee of het covid-19 is) dus blijf ik netjes thuis. Maar de muren komen intussen echt op me af
Het komt wel weer goed, maar voel me nu gewoon even klote.

zaterdag 11 april 2020 om 13:01
Wat vervelend Kwebbeltje en ik snap dat helemaal... Hopelijk kan je ze snel weer echt zien.Kwebbeltje91 schreef: ↑11-04-2020 10:31Dank je Malibu. Ik heb nu heel erg de neiging om naar mijn familie te gaan maar we hebben afgesproken om dat niet te doen voorlopig. Maar zodra het mag, ga ik meteen..
...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
zaterdag 11 april 2020 om 13:09
Thanks! Ja, van me afschrijven is wel fijn.
Voel me gelukkig niet echt ziek, heb alleen al een paar dagen verhoging, wat keelpijn en hoofdpijn en ben sneller moe.
Normaliter zou ik me daar niet door laten tegenhouden (en zou ik niet eens mijn temperatuur opmeten...), maar nu wil ik niemand anders aansteken.
I'm not lazy

zaterdag 11 april 2020 om 18:56
Ik had vandaag even een schijt-aan-de-corona-maatregelen momentje: ik heb mijn mam geknuffeld. Het was gewoon even heel, heel hard nodig (en aangezien ik super voorzichtig ben, en zij en m'n vader ook, denk ik dat die ene knuffel op dit moment geen kwaad kon). Maar vanaf nu zal ik me weer netjes aan alle maatregelen houden.
zondag 12 april 2020 om 00:43
AccioAvocado schreef: ↑11-04-2020 18:56Ik had vandaag even een schijt-aan-de-corona-maatregelen momentje: ik heb mijn mam geknuffeld. Het was gewoon even heel, heel hard nodig (en aangezien ik super voorzichtig ben, en zij en m'n vader ook, denk ik dat die ene knuffel op dit moment geen kwaad kon). Maar vanaf nu zal ik me weer netjes aan alle maatregelen houden.

ik zei laatst nog tegen mijn moeder dat als dit gezeik voorbij is ze een hele dikke knuffel kan verwachten.
Relax we're all crazy, it's not a competition

zondag 12 april 2020 om 12:27
Ik snap je volkomen.AccioAvocado schreef: ↑11-04-2020 18:56Ik had vandaag even een schijt-aan-de-corona-maatregelen momentje: ik heb mijn mam geknuffeld. Het was gewoon even heel, heel hard nodig (en aangezien ik super voorzichtig ben, en zij en m'n vader ook, denk ik dat die ene knuffel op dit moment geen kwaad kon). Maar vanaf nu zal ik me weer netjes aan alle maatregelen houden.

zondag 12 april 2020 om 12:30
Heb ik ook meegemaakt,een colega die ervoor zorgde dat ik door haar theorien een rotavond had (ruim een maand geleden). Dat is echt heel irritant.
anoniem_2815 wijzigde dit bericht op 12-04-2020 14:00
0.32% gewijzigd
zondag 12 april 2020 om 13:24
Een stuk beter, dank je

Ik was er gisteren echt even helemaal zat van. Ben 's middags in de tuin in de zon gaan zitten met muziek aan (koptelefoon) en heb 's avonds mijn favoriete feel-good maaltijd gemaakt. Dat hielp!
Fysiek voel ik me intussen ook weer beter, geen klachten meer. Vandaag blijf ik nog even thuis, maar morgen ga ik weer de wijde wereld op loopafstand verder verkennen

I'm not lazy
zondag 12 april 2020 om 13:26
AccioAvocado schreef: ↑11-04-2020 18:56Ik had vandaag even een schijt-aan-de-corona-maatregelen momentje: ik heb mijn mam geknuffeld. Het was gewoon even heel, heel hard nodig (en aangezien ik super voorzichtig ben, en zij en m'n vader ook, denk ik dat die ene knuffel op dit moment geen kwaad kon). Maar vanaf nu zal ik me weer netjes aan alle maatregelen houden.

Sterkte maar weer.
zondag 12 april 2020 om 13:39
inderdaad, de helft van wat hij uitkraamt klopt niet, maar tis ook een vorm van aandacht trekken ik moest echt op mijn handen gaan zitten anders was de pleuris uitgebroken

Relax we're all crazy, it's not a competition

zondag 12 april 2020 om 22:01
zondag 12 april 2020 om 22:31
Mijn onderburen zijn klootzakken.
Hele dagen in de tuin bier drinken en altijd bezoek. Kletsen over niks en naarmate de alcohol zijn werk doet lachen om niks.
Ook nog stampen als een olifant.
En niks aan de tuin doen.
Alleen in de zomer zwartwerken.
Verder jarenlang uitkering trekken.
Nooit eens een weekje of 3 weg op vakantie.
Klootzakken.
Hele dagen in de tuin bier drinken en altijd bezoek. Kletsen over niks en naarmate de alcohol zijn werk doet lachen om niks.
Klootzakken.
zondag 12 april 2020 om 22:33
Ik heb stiekem een crush op Gerdi Verbeet. Zij praat altijd zo mooi, dan wil ik alleen maar vol bewondering luisteren.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu
zondag 12 april 2020 om 23:54
Wat een rotlui inderdaad.kerst schreef: ↑12-04-2020 22:31Mijn onderburen zijn klootzakken.
Klootzakken.
maandag 13 april 2020 om 00:18
Over dat jij deze vraag niet hardop wil zeggen. Dus plaats je het hier.
Alles wat jij en anderen niet hardop willen zeggen plaatsen jullie hier.
Ik wil dus niet hardop zeggen dat jij jouw vraag niet hardop wil zeggen en dus plaatsen we het hier.....
#

Raak in de war hiervan en ook dat wil ik dus niet hardop zeggen en daarom plaats ik het hier. Ofzo

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

maandag 13 april 2020 om 00:26
Wat ik niet hardop wil zeggen? Aha
Tegen mijn man: ooit zet ik je het huis uit, want je bent wie je bent. En dat bevalt mij niet. Je denkt dat je het kan maken om je zo te gedragen, maar verheug je er maar niet op dat je dit nog eens 20 jaar kan flikken. De kinderen zijn de enige reden dat je nu nog kan genieten van van alles wat je niet hebt verdiend. En alleen voor hen ben ik nog “bij” je. Maar er komt een dag dat je alleen achter blijft.
Soo dat is eruit dan
Tegen mijn man: ooit zet ik je het huis uit, want je bent wie je bent. En dat bevalt mij niet. Je denkt dat je het kan maken om je zo te gedragen, maar verheug je er maar niet op dat je dit nog eens 20 jaar kan flikken. De kinderen zijn de enige reden dat je nu nog kan genieten van van alles wat je niet hebt verdiend. En alleen voor hen ben ik nog “bij” je. Maar er komt een dag dat je alleen achter blijft.
Soo dat is eruit dan