Oudere man

09-04-2020 19:35 1527 berichten
Dag allemaal,

Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.

Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.

Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
15-04-2020 21:44
Chineesje, ik had het 10 minuten lang in mijn bericht staan. Maar toen heb ik ervan gemaakt dat ze nog een belangrijke vergeten was. Ik wilde geen ban aan mijn broek krijgen. Er is toch iemand die in dit topic van zichzelf zei dat al de vriendinnen van zijn vrouw hem zo een waanzinnig knappe man vonden.
Hahaha hahaha, hij moet als bewijs een foto van hemzelf plaatsen.
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
15-04-2020 21:50
Hahaha hahaha, hij moet als bewijs een foto van hemzelf plaatsen.
Of als straf omdat hij zo opgeschept heeft!
Maar hij krijgt het voordeel van de twijfel, dus inderdaad, lever nu maar het bewijs, jongen!
mammezel schreef:
15-04-2020 21:44
Chineesje, ik had het 10 minuten lang in mijn bericht staan. Maar toen heb ik ervan gemaakt dat ze nog een belangrijke vergeten was. Ik wilde geen ban aan mijn broek krijgen. Er is toch iemand die in dit topic van zichzelf zei dat al de vriendinnen van zijn vrouw hem zo een waanzinnig knappe man vonden.
Ah, ik snap ‘m ;-)
mammezel schreef:
15-04-2020 21:57
Of als straf omdat hij zo opgeschept heeft!
Maar hij krijgt het voordeel van de twijfel, dus inderdaad, lever nu maar het bewijs, jongen!
Hoe zou hij er ongeveer uit zien?
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
15-04-2020 19:23
ja zonde.
je ziet idd helaas heel vaak bij vrouwen dat de mening van een man zwaarder telt dan de mening van een andere vrouw, ook al heeft de vrouw meer expertise.

ik snap dat echt niet.
[edit] Laat maar, verkeerd gelezen.
valentinamaria schreef:
15-04-2020 22:12
Hoe zou hij er ongeveer uit zien?
klein met rossig haar, scheve tanden en flaporen.

Wat denk jij?
mammezel schreef:
15-04-2020 22:19
klein met rossig haar, scheve tanden en flaporen.

Wat denk jij?
Ik weet het echt niet, hij moet een tipje van de sluier oplichten. Als hij heel veel geluk heeft lijkt hij op Richard Kruspe. Een van de weinige mannen van 52 waar ik warm voor loop.
wij slapen nooit.
Over wie hebben we het nou? Vriend van TO?
Daveotion schreef:
15-04-2020 22:24
Over wie hebben we het nou? Vriend van TO?
Nee. Er is iemand die zichzelf eerder in dit topic vergeleek met George Clooney.
YagaBaba schreef:
15-04-2020 22:26
Nee. Er is iemand die zichzelf eerder in dit topic vergeleek met George Clooney.
Dan heeft diegene wel lef.
Wat schattig. Vertellen dat mannen overbodig zijn en dan toch een beetje een obsessie ontwikkelen over mijn uiterlijk.

Wat een eer!
DS1971 schreef:
15-04-2020 22:32
Wat schattig. Vertellen dat mannen overbodig zijn en dan toch een beetje een obsessie ontwikkelen over mijn uiterlijk.

Wat een eer!
Vrouwen zijn gewoon visueel ingesteld.
wij slapen nooit.
DS1971 schreef:
15-04-2020 22:32

Wat een eer!
Obsessief nog wel!
Je maakt jezelf te groot jongetje, gevalletje zelfoverschatting.
valentinamaria schreef:
15-04-2020 22:23
Ik weet het echt niet, hij moet een tipje van de sluier oplichten. Als hij heel veel geluk heeft lijkt hij op Richard Kruspe. Een van de weinige mannen van 52 waar ik warm voor loop.
Echt?? Ik vind het een creep!
Hippiemeisje schreef:
15-04-2020 22:44
Echt?? Ik vind het een creep!
Gerard Butler? Die is 50.
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
15-04-2020 22:54
Gerard Butler? Die is 50.
Oh jeetje, ja, dat lijkt er meer op :worship:

TO, als dit je vriend is, snap ik je beter.
clooney is ook echt te oud hoor. Bah
Ik ben zeker een mislukte vrouw (of naïef, of stiekem een man) maar ik vind DS1971 een baken van rust in alle als algemeenheden gebrachte persoonlijke grieven die hier geventileerd worden. Wel jammer dat hij/zij blijkbaar op George Clooney lijkt, ik vind oudere mannen alleen aantrekkelijk als ze arm en uitgezakt zijn (past beter bij mij).
valentinamaria schreef:
15-04-2020 18:16
toen was de waarheid tenminste nog populair.
Haha, hebben jullie de lyrics wel gelezen dames...?

De dirty old man leverde goed werk af: ze waren helemaal in love.

Next time you see me
You can speak but please don't stuck
'Cause I believed every word you said
And here I am with a broken heart

Don't run your game now
Don't waste it on a date
Stassie12 schreef:
14-04-2020 16:29
Ja dat weet ik dus ook niet hoe zij zich gaan gedragen. Ik ga zeker hun gevoelens niet ontkennen of weg wuiven. Ik weet alleen niet zo goed wat ik dan precies kan doen zodat zij zich meer op hun gemak voelen. Hij heeft een jongen en meisje 2x. Zijn dochter (19) woont bij hem en gaat af en toe naar haar moeder. Zij gaat binnenkort op kamers. Ik denk dat het ook beter is om het nog meer tijd te geven en elkaar nog niet voor te stellen wanneer hij aan de andere kinderen verteld dat hij weer een vriendin heeft.
Hij had toch vier kinderen ?
Gekopbloemen schreef:
16-04-2020 11:51
Hij had toch vier kinderen ?
Waarschijnlijk bedoelt ze zowel jongen als meisje 2x.
thijsbrands schreef:
16-04-2020 12:29
Waarschijnlijk bedoelt ze zowel jongen als meisje 2x.
Oh ja zo had ik het niet gelezen.
Ab_Normaal schreef:
14-04-2020 20:17
Oh. De HRS is ook gearriveerd. Duurde nog best lang.
Wat is HRS ?
Gekopbloemen schreef:
16-04-2020 12:43
Wat is HRS ?
Huilie Rescue Squad, heb ik geleerd!
Hippiemeisje schreef:
16-04-2020 14:32
Huilie Rescue Squad, heb ik geleerd!
Bedankt die term zag ik ook langskomen. Ik was mosterd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven