Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

donderdag 16 april 2020 om 15:22
Dan had ie ze weer mee terug moeten nemen.Michella_1991 schreef: ↑16-04-2020 15:02Klopt, maar als ik niet open doe zit er niks anders op toch..
Als hij ze had neergezet en weggegaan had iemand anders ze kunnen jatten. Was je daar dan blij mee geweest?
donderdag 16 april 2020 om 16:02

donderdag 16 april 2020 om 16:04
Dank jullie wel allemaal
We hebben gisteravond even gebrainstormd over de namen en we zijn eruit.
We hebben gekozen voor 3 namen en 1 naam is van een collega/vriendin haar zoon. Die is vorig jaar overleden en dat is zo'n prachtige naam dat ik haar gevraagd heb of we die mogen gebruiken.
In ieder geval: we zijn apetrots! En ongelooflijk blij!

We hebben gisteravond even gebrainstormd over de namen en we zijn eruit.

We hebben gekozen voor 3 namen en 1 naam is van een collega/vriendin haar zoon. Die is vorig jaar overleden en dat is zo'n prachtige naam dat ik haar gevraagd heb of we die mogen gebruiken.
In ieder geval: we zijn apetrots! En ongelooflijk blij!

donderdag 16 april 2020 om 16:09
Ik zeg dit regelmatig hardop hoorFroezel schreef: ↑15-04-2020 10:41Halloooooo mede gezinsleden..... ik ben het, jullie moeder, je weet wel ik heb jullie gebaard en ben met je getrouwd, weet jullie nog wel??.
Ik ben niet jullie huissloof!!!!!! Ruim jullie eigen zooi op, help schoonmaken en zet de vaat niet bovenop de vaatwasser maar er in.

donderdag 16 april 2020 om 16:13
Lekker aso van jou. Terwijl die man zich uit de naad werkt lig jij met je luie r**t op de bank met oordoppen in en hebt nog commentaar ook op die man.Michella_1991 schreef: ↑16-04-2020 16:02had ik geen probleem gevonden aangezien ik niet van bloemen hou..
Heb je trouwens die bloemen inmiddels al aan iemand gegeven die het wel kan waarderen?
Edit: en geef ook even aan de afzender door dat ze die bloemen in het vervolg maar ergens stoppen waar de zon niet komt, omdat jij het niet kunt waarderen dat diegene deze moeite voor je heeft gedaan.

donderdag 16 april 2020 om 16:35
Joh, loep eens.Theamuts schreef: ↑16-04-2020 16:13Lekker aso van jou. Terwijl die man zich uit de naad werkt lig jij met je luie r**t op de bank met oordoppen in en hebt nog commentaar ook op die man.
Heb je trouwens die bloemen inmiddels al aan iemand gegeven die het wel kan waarderen?
Edit: en geef ook even aan de afzender door dat ze die bloemen in het vervolg maar ergens stoppen waar de zon niet komt, omdat jij het niet kunt waarderen dat diegene deze moeite voor je heeft gedaan.

donderdag 16 april 2020 om 16:37
Ja, weet ik maar ik kan me hier giga aan ergeren

donderdag 16 april 2020 om 16:43
Ik wilde dat ik die bezorger had, die van ons weigert aan te bellen. Maar goed, deze forummer is een zeikerd eersteklas. Heeft nooit eens iets vrolijks te vertellen.Theamuts schreef: ↑16-04-2020 16:13Lekker aso van jou. Terwijl die man zich uit de naad werkt lig jij met je luie r**t op de bank met oordoppen in en hebt nog commentaar ook op die man.
Ik ben vergeten de tulpen mee te nemen die we hebben gekregen van werk. Hopelijk kan ik zaterdag nog een bosje meenemen.

¡Apagando las luces!

donderdag 16 april 2020 om 17:03
Michella_1991 schreef: ↑16-04-2020 14:43Asociaal om een minuut lang te blijven aanbellen en op het raam te bonken
Door het raam was te zien dat mijn achterdeur openstond, maar aangezien ik oortjes in had hoorde ik niks.. (wel door dat bellen en gebonk)
En bij het opendoen nog zeggen ''ben je zo doof?'' Wtf..
Je had die bloemen ook voor de deur kunnen zetten en even een briefje in de bus
(onbekende bloemmist)
Mij maak je sowieso niet blij met bloemen
Ben jij ooit wel eens positief?
Zelfs als iemand je een bloemetje komt brengen zit je nog te zuren.

donderdag 16 april 2020 om 17:08

donderdag 16 april 2020 om 17:23
Ja, nee, tuurlijk. Ik had er tien jaar geleden moeten rekening houden dat mogelijkerwijs ooit de grens tussen NL en BE dicht zou zijn waardoor ik mijn familie niet zou kunnen zien en ik ook niet weet hoe lang dat duurt. En omdat ik daar geen rekening mee hield, mag ik niet zeggen dat ik ze mis.
Je bent niet helemaal tof in je bovenkamer en ik stel voor dat je anderen gaat vervelen.
Je bent niet helemaal tof in je bovenkamer en ik stel voor dat je anderen gaat vervelen.
donderdag 16 april 2020 om 17:28
Oh, jij hebt kwam ook zo'n grapjurk tegen! Bij mij werd er nog even fijntjes aan toegevoegd dat ik al 20 jaar gehad heb om te naturaliseren en dat ik dan geen 'probleem' zou hebben... Want als NL'er mag ik plots wel naar mijn familie in BE ?Marquise schreef: ↑16-04-2020 17:23Ja, nee, tuurlijk. Ik had er tien jaar geleden moeten rekening houden dat mogelijkerwijs ooit de grens tussen NL en BE dicht zou zijn waardoor ik mijn familie niet zou kunnen zien en ik ook niet weet hoe lang dat duurt. En omdat ik daar geen rekening mee hield, mag ik niet zeggen dat ik ze mis.

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

donderdag 16 april 2020 om 17:32
Dat er geen anderen waren maakt niets uit. Als dat de aardbeien van de aanbieding waren had je gewoon kunnen aangeven. Ook de computer van de Jumbo of iemand in traject ervoor.. maakt wel eens een foutje.

Ik snap niet dat je niks zegt dan. Is en helemaal niet raar en vaak zo opgelost.

donderdag 16 april 2020 om 17:32
Als jij redelijker wijs aan mag nemen dat het bedrag 2,39 is ipv 3,99 , dan zijn ze zelfs verplicht om het mee te geven tegen het laagste bedrag.
Ook als ze een product aanbieden dat in de reclame komt maar het nog niet is. Als er dan een kaartje hangt met de aanbieding die nog moet komen, heb je recht om het tegen die prijs te kopen.
Zelfde als een product uit de aanbieding uitverkocht is, kun je gewoon een tegoedbon vragen en het product later tegen dat bedrag kopen.
Mijn vaste supermarkt doet daar nooit moeilijk over.

donderdag 16 april 2020 om 17:35
Je hoeft geen sorry te zeggen meid. Ik vind het prachtig om dit mooie nieuws te lezen. Gefeliciteerd!lindybopophelia schreef: ↑15-04-2020 20:10Eigenlijk wil ik dit heel graag hardop zeggen maar ik wil niemand op dit forum voor het hoofd stoten. Als ik dat doe hiermee: mijn oprechte excuses
Maar: WE KRIJGEN EEN JONGEN!![]()
En ik ben heel erg blij omdat alles goed is met de kleine man!
Nu op zoek naar een prachtige naam voor een prachtige jongen!![]()

donderdag 16 april 2020 om 17:37
Wat zou ik je graag willen omhelzen lieve zus en je willen troosten. Vanochtend is
je lieve hond,die ik ook heel lief had,gillend en met pijn overleden en dat doet me zo een pijn voor jou. Fijn dat ik je via whatsapp kan steunen maar ik zou je het
liefst een knuf willen geven maar je zit in Duitsland. Mijn gedachten zijn bij jou.
je lieve hond,die ik ook heel lief had,gillend en met pijn overleden en dat doet me zo een pijn voor jou. Fijn dat ik je via whatsapp kan steunen maar ik zou je het
liefst een knuf willen geven maar je zit in Duitsland. Mijn gedachten zijn bij jou.

donderdag 16 april 2020 om 18:01
Bij Albert Heijn doen ze dat niet zo hoor, ik heb al meerdere keren meegemaakt dat het bedrag wat op het kaartje stond niet matchte met het bedrag wat de handscanner aangaf.RocketScienceFiction schreef: ↑16-04-2020 17:32Als jij redelijker wijs aan mag nemen dat het bedrag 2,39 is ipv 3,99 , dan zijn ze zelfs verplicht om het mee te geven tegen het laagste bedrag.
Ook als ze een product aanbieden dat in de reclame komt maar het nog niet is. Als er dan een kaartje hangt met de aanbieding die nog moet komen, heb je recht om het tegen die prijs te kopen.
Zelfde als een product uit de aanbieding uitverkocht is, kun je gewoon een tegoedbon vragen en het product later tegen dat bedrag kopen.
Mijn vaste supermarkt doet daar nooit moeilijk over.
Toch moest ik gewoon het grotere bedrag betalen.

donderdag 16 april 2020 om 18:15
Hoe zou naturalisatie in hemelsnaam helpen? In theorie zou ik wel naar NL mogen geloof ik, alleen moet ik dan in quarantaine en mag ik niet meer terug naar België. Dat wordt toch wat moeilijk met werk. Maar als ik genaturaliseerd zijn naar Belg, zou ik dat ook niet meer mogen, lijkt me.
Maar goed, ik weet ook wie het zei. Een eh... Bijzonder geval, zullen we maar zeggen.
donderdag 16 april 2020 om 18:17
Rare Albert Heijn dan, hier doen ze er echt niet moeilijk over. Is toch een stukje klantvriendelijkheid.
¡Apagando las luces!

donderdag 16 april 2020 om 18:29
Had ik ook moeten doen. Maar geen zin aan.
Ik baal eigenlijk nog het meeste dat ik die €4 nu in de koelkast op mijn werk heb laten staan.
Lekker voor mijn collega's dan maar.