Slapste excuses van dates

15-04-2020 10:52 127 berichten
Hi dames,

Er zijn vast een hoop vrijgezellen onder ons die daten en ook worden afgewezen door dates. Ik heb de indruk dat niet iedereen altijd even eerlijk is over het niet verder willen daten. Wat is het slapste excuus dat jullie ooit hebben gehoord?

Ik trap af: een date wilde niet meer verder daten omdat ik panterprint schoenen met een gestreept jurkje had gecombineerd.
Maloochem schreef:
15-04-2020 17:00
:woa:

Moet jij niet verhuizen? Ik weet niet waar je woont maar van wat ik van jou lees gun ik jou hele andere mensen.
Naar de noordpool dan zeker :rolling: . Mafklappers zitten helaas overal.
Kokoro schreef:
15-04-2020 17:12
Naar de noordpool dan zeker :rolling: . Mafklappers zitten helaas overal.
Daar heb je gelijk in, vrees ik :(
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
15-04-2020 15:36
Niet de reden van het uitmaken, al was het voor mij wel een druppel in de emmer met redenen.

Hij vond mij niet vrouwelijk genoeg. Ik wide namelijk niet als een gehoorzaam huisvrouwtje elk weekend op hem zitten wachten, mijn hele weekend voor hem vrijmaken en alles doen wat hij wilde. Daarnaast deed ik nog andere dingen die hij te mannelijk vond.
Ah ja die categorie.
Ik heb eens ruzie gekregen met mijn date in een restaurant omdat hij me wilde voeren (we aten tàpas mensen, het is niet dat ik een hapje van zijn bord proefde of zo) en ik wilde dat niet en ik moest dat toelaten want stelde me niet kwetsbaar op (huh?) en dat was niet vrouwelijk genoeg dat ik zo zelfstandig was (wederom huh?).
Werd echt een felle discussie. En hij maar blijven proberen met die vork met die f*cking sardientjes....
Zoiezo een afknapper als een man binnen 3 dates laat weten hoe hij vind dat een vrouw zich hoort te gedragen, en hij door mij verzorgd wenst te worden in de toekomst. Alsof ik daar blij mee mag zijn, om bij zo iemand te “mogen” wonen, zijn kinderen mag baren en wel “mag” werken.

O en ik kan toevallig ook motor rijden (heb geen motor nu) en daar zijn mannen soms heel verbaast over, want dat is een “mannending”
Lidl’s-Annie-Aardbei schreef:
15-04-2020 18:27
Zoiezo een afknapper als een man binnen 3 dates laat weten hoe hij vind dat een vrouw zich hoort te gedragen, en hij door mij verzorgd wenst te worden in de toekomst. Alsof ik daar blij mee mag zijn, om bij zo iemand te “mogen” wonen, zijn kinderen mag baren en wel “mag” werken.

O en ik kan toevallig ook motor rijden (heb geen motor nu) en daar zijn mannen soms heel verbaast over, want dat is een “mannending”
Haha ja ik heb jaren gewerkt met bijna alleen maar mannen en als zij vieze grappen maken ga ik daar nog makkelijk overheen met een nog ergere opmerking. Dat verwachtten ze dan echt niet en er heeft er eentje serieus wel eens gevraagd of mijn man dat wel goed vond, dat ik zulke “mannengrappen” (lees: meedoen met de harde grappen en schunnige opmerkingen) maakte :-?

Mijn man vindt me gewoon een stoer grappig wijf. Zou toch wat worden als ik mijn gevoel voor humor niet meer zou “mogen” hebben :-(
In de datingjungle het een en ander meegemaakt. Wel overwegend positief.
De merkwaardigste ervaringen bij de stekker er uit halen:
Vrouw, na ca 6 dates en vele app/telefoon gesprekken gedurende 3 maanden. Stuurt een lange app dat neer komt op de klassieker het ligt niet aan jou. Ik reageer dag of wat later met tekst: het is ok Linda. Vervolgens blokkeert/ontvriend ze me.

Een paar mannen, na eerste date.ik was niet geïnteresseerd en had na date niet van me laten horen. Man neemt contact op met vraag: hoe verder. Ik antwoord: niet, want geen klik. Krijg ik vervolgens tirade over me heen waarin betreffende man mij haarfijn uit de doeken doet wat er allemaal mis met me is en dat hij ook niet verder wil daten.
Mensch durf te leven
Tikatukka schreef:
16-04-2020 00:35
Een paar mannen, na eerste date.ik was niet geïnteresseerd en had na date niet van me laten horen. Man neemt contact op met vraag: hoe verder. Ik antwoord: niet, want geen klik. Krijg ik vervolgens tirade over me heen waarin betreffende man mij haarfijn uit de doeken doet wat er allemaal mis met me is en dat hij ook niet verder wil daten.
Jaaaaa, die ken ik ook! Eerst laaiend enthousiast over je zijn, het helemaal zien zitten en als je zegt er niks bij te voelen dan is er ineens van alles mis met je. Gewoon gekrenkt in zijn ego :rofl:
Ook een heel mooie: iemand die op het laatste moment een date afzegde omdat hij voedselvergiftiging had door het eten van Aldipizza’s. Nooit meer wat van gehoord natuurlijk. Heb er wel hard om moeten lachen.
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Ik ben toch nog niet toe aan een relatie.

En dan wel ingeschreven blijven staan op de datingsite...
simon1911 schreef:
16-04-2020 21:56
Ik ben toch nog niet toe aan een relatie.

En dan wel ingeschreven blijven staan op de datingsite...
Oh ja, die ken ik ook!!!! Heeft wel gekozen voor vakje relatie ( datingsites die ik ken kun je kiezen voor vriendschap, sex of relatie)
Mensch durf te leven
Even pff topic
Ik rij ook motor en soms komt er een man bij staan die zegt oei motorrijden ik doe dat niet ik zou teveel gas geven en mezelf doodrijden.
Mijn antwoord aan hem is dan je mag zeker niet van je vrouw?
Man druipt af in zijn foute nepleren jas met allerlei motorpads erop.
Ik ben 65+ en heb een sportmotor,mannen kijken vaak vreemd als ik mijn helm afzet.
Zo en nu weer on topic.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Wat een stelletje plankton zit er toch tussen :nooo: . Vooral die belachelijke types die rascistische uitspraken doen en die kuize, gehoorzame vrouwtjes willen.
jamadi52 schreef:
17-04-2020 00:48
Even pff topic
Ik rij ook motor en soms komt er een man bij staan die zegt oei motorrijden ik doe dat niet ik zou teveel gas geven en mezelf doodrijden.
Mijn antwoord aan hem is dan je mag zeker niet van je vrouw?
Man druipt af in zijn foute nepleren jas met allerlei motorpads erop.
Ik ben 65+ en heb een sportmotor,mannen kijken vaak vreemd als ik mijn helm afzet.
Zo en nu weer on topic.
:rofl:
Sowieso wat een sukkel. Je rijdt jezelf toch ook niet stuk in een auto en daarin ben je minder kwetsbaar...
Ik zou best willen motorrijden, maar ik ben al een kneus in de auto, dus dat gaat hem niet worden.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Tikatukka schreef:
16-04-2020 00:35
In de datingjungle het een en ander meegemaakt. Wel overwegend positief.
De merkwaardigste ervaringen bij de stekker er uit halen:
Vrouw, na ca 6 dates en vele app/telefoon gesprekken gedurende 3 maanden. Stuurt een lange app dat neer komt op de klassieker het ligt niet aan jou. Ik reageer dag of wat later met tekst: het is ok Linda. Vervolgens blokkeert/ontvriend ze me.

Dat vind ik ook niet netjes van je. App dan gelijk dat je het niets vond.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
dianaf schreef:
17-04-2020 07:31
Sowieso wat een sukkel. Je rijdt jezelf toch ook niet stuk in een auto en daarin ben je minder kwetsbaar...
Huh
Henk-en-Roelie schreef:
15-04-2020 12:18
Hij had het ineens zoooooooo druk zelfs te druk om me nog een berichtje te sturen. Een klassieke smoes, ik volgde mijn onderbuikgevoelens en ging eens op de fb pagina kijken van de 'tent' waar hij het wel eens over had en uit ging.
Iedere week hing er wel een meisje/vrouw in zijn armen die hem verliefd in de ogen keek. De clubfotograaf zal ook wel verliefd op 'm zijn geweest dat hij/zij hem iedere keer op de gevoelige digitale plaat vast legde.
Zo achteraf gezien had hij het dus eigenlijk ook best 'druk' :P Arme man.

De smoes van 'bang dat ik verliefd op je word' is me ook wel eens overkomen.
En de topper van de klassiekers; 'het ligt niet aan jou, het ligt aan mij'
Dat is bijna net zo erg als iemand op wie je erg gek bent dumpen vanwege een rare seks move.
Liebeskind² schreef:
17-04-2020 09:57
Waarom? Als je het idee had dat de ander het ook niet zo leuk vond, kan je prima niets zeggen en dan is er helemaal niets aan de hand. Juist ongemakkelijk als je elkaar dan nog moet gaan uitleggen dat het niets was...
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
lolapaloeza schreef:
15-04-2020 13:24
Mijn date wilde niet verder met me omdat ik een slang was. En ik wist zelf wel waarom.

Nog steeds géén idee. En een slang?! Hij bedoelde niet mijn Chinese sterrenbeeld, dat heb ik nog gevraagd maar dat vond hij niet grappig.
Tip: volgende keer geen appels aanprijzen
Liebeskind² schreef:
17-04-2020 09:57
Eens.
Gewoon eerlijk zeggen.
Dat ghosten is zó sneu.
Ik ghost niet. Neem alleen na date niet altijd initiatief tot contact.
Mensch durf te leven
Bromista schreef:
17-04-2020 10:55
Dat is bijna net zo erg als iemand op wie je erg gek bent dumpen vanwege een rare seks move.
Maar ik heb het nog wel netjes uitgemaakt :|
Metallover schreef:
17-04-2020 18:06
Eens.
Gewoon eerlijk zeggen.
Dat ghosten is zó sneu.
Er was dan ook geen sprake van ghosten...
Ik had m nog niet ontmoet maar we zouden vrijdag 14 februari een drankje gaan doen. Hij appte iedere dag.
Op de zondag voor de date hoorde ik opeens niets meer. Sterker nog, hij kwam niet meer on line.
Op dinsdag vroeg ik of hij ziek was. Dat las hij maar geen reactie. Op woensdag appte ik dat we maar niet meer moesten daten. Een woedende reactie. Hij was doodziek en ik was een trut zonder empathie. Huh? Ik ging me nog schuldig voelen ook.
Toevallig vandaag zag ik op zijn Facebook dat hij een relatie had. ‘ Twee maanden verkering met mijn xxx’ postte een dolverliefde dame op 9 april.
Wat een lul!
Waterman26 schreef:
17-04-2020 23:05
Ik had m nog niet ontmoet maar we zouden vrijdag 14 februari een drankje gaan doen. Hij appte iedere dag.
Op de zondag voor de date hoorde ik opeens niets meer. Sterker nog, hij kwam niet meer on line.
Op dinsdag vroeg ik of hij ziek was. Dat las hij maar geen reactie. Op woensdag appte ik dat we maar niet meer moesten daten. Een woedende reactie. Hij was doodziek en ik was een trut zonder empathie. Huh? Ik ging me nog schuldig voelen ook.
Toevallig vandaag zag ik op zijn Facebook dat hij een relatie had. ‘ Twee maanden verkering met mijn xxx’ postte een dolverliefde dame op 9 april.
Wat een lul!
Jeetje, zo zie je maar wat een beetje detectivewerk helderheid kan geven.
Mogelijk dat de dolverliefde dame wilde wachten met sex tijdens het daten zodat hij het elders wilde gaan halen, stiekem natuurlijk. Inderdaad een lul! Daar ben je mooi aan ontkomen.
4 maanden aan het daten, ging de goede kant op, naar mijn idee. Hartstikke leuk samen, tripjes gemaakt, veel erop uit, 3 tot 4x per week elkaar zien. Ik uiteindelijk een leuk setje gekocht en hem proberen te verrassen. Vraagt hij doodleuk of ik het niet koud heb en gooit letterlijk een deken van de bank naar me toe om me te bedekken.

Dat was direct exit. Wat een ontzettende paardenlul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven