Slapste excuses van dates

15-04-2020 10:52 127 berichten
Hi dames,

Er zijn vast een hoop vrijgezellen onder ons die daten en ook worden afgewezen door dates. Ik heb de indruk dat niet iedereen altijd even eerlijk is over het niet verder willen daten. Wat is het slapste excuus dat jullie ooit hebben gehoord?

Ik trap af: een date wilde niet meer verder daten omdat ik panterprint schoenen met een gestreept jurkje had gecombineerd.
Wat ik ook heb meegemaakt op Tinder is dat bij reversed foto search ik uitkwam bij een ander persoon. Toen ik erover begon heeft hij zijn profiel gewist. De echte persoon in kwestie op de hoogte gesteld met een kort berichtje. Die bedankte me. Meteen klaar met Tinder als mensen zo fake zijn om foto’s van een ander te gebruiken
Alle reacties Link kopieren
Na 1 ochtend appen/bellen waarbij hij vraagt of ik dezelfde middag nog langs wil komen omdat het zo een gezellig gesprek is en we elkaar beter kunnen leren kennen (mijn antwoord nee we kunnen wel bellen).
Als ik dan in de middag vraag hoe het gaat en wat hij heeft gedaan krijg ik het antwoord dat hij de volgense week naar het buitenland gaat voor werk en daar ook op zoek gaat naar een huis om daar eventueel voor altijd te blijven.
Yeah right :blabla:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven