Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

En hoe is 't met Julia?
Als jullie nog een Koninginnedag avatar willen kunnen jullie me wel mailen
Stressed is just desserts spelled backwards
Ha ha ha Mal, hij is leuk!

Mmm, misschien een oranje jurkje voor mijn yoga sister wel leuk.... Ik mail je vanavond effe!
Ja ja jaaaa Mal, daar MOET ik natuurlijk wel aan meedoen

Leuk kerkje!! wow.... Goed idee ook die B&B en dan heeeel kindvriendelijk!
Mal je hebt mail
Hel en Suus. Klinkt heerlijk jullie weekendje weg. En lekker dromen over een eigen kerkje..... Zwijmel.....

Hoe is het nu met Julia? Is de koorts nog weg?

Ohh hel dat klinkt romantisch!!! Een eigen sloep voor de deur! Ik hoop dat appartement snel verkocht wordt, zodat jullie daar kunnen blijven wonen.

Mal, maar weer afwachten dus op uitslag.

Hoe ging de ogentest amalia? En b pokken, heeft ie er erg last van?

oh de groep, ik zal eens lezen... Helemaal vergeten dat we die hebben. Zal er zelf ook even wat opzetten, wat ik hier niet wil hebben....

ohh stoer bridg dat fieke losloopt!!

Jinny, ben je op je eigen manier toch nog bij oma geweest?

enka hoe gaat het met jullie? Al helemaal gewent aan je gezinnetje van 4?
Hoi Ris! Hoe is het daar? Anne helemaal tevreden met de fles? Jij ook?

De ogentest ging helemaal goed trouwens. Laurens is precies 1 meter lang (grappig) en 16,5 kilo. Hij zit op het gemiddelde, vind ik zo raar van lief en ik zijn allebei lang. Het arme kind zal straks wel een groeispurt krijgen, au au.

Oooh wat spannend en zielig en romantisch die film op RTL 8...Half Light.

Oh Star, die van jou is ook leuk gepimpt! Mal die van jou natuurlijk helemaal Ode aan de pimpmaster!
Reactie op de groep Ris!

1 meter is toch gewoon netjes voor een 3 jarige? De mijne is 92 centimeter
mark was ook een meter laatste keer bij cb. Anne krijgt nog 2 volle flessen en de rest eet ze alles wat ze kent. Echt grappig, ze gromt als het haar te traag gaat!
kruip erin, heb het koud van 45 minuten buiten zwemmen.... Tot schrijfs
Brrrr enge film..
Oooh Ceetje is echt een kleintje! Schattig toch? Of maak je je daar zorgen over?

Trusten Ris. Goeie eter heb je daar dus! Heerlijk
Inmiddels maak ik me er geen zorgen meer over, ze volgt gewoon haar lijntje. Papa is ook een kleintje
Martin Bril is dood. Damn. Ben er stil van.
Jeej dat is snel gegaan. Waar lees je dat Star?
He gets, wat naar. Hadden het van het weekend nog over hem, ook bizar. Had je goed voorzien Suus...
Oh zag het net al ergens.

pfff 49 jaar... veel te jong...
Suus wist dat hij ziek was?

Zijn column was wel al aantal dagen leeg in de krant. Nooit bij nagedacht dat hij zo erg ziek was
Naar hoor. Vrouw. 2 kinderen. Bah. Wat is het toch een ongelooflijke kloteziekte... Bah.

Ik ga naar bed. Trusten...
Haai Ris, buiten zwemmen? Is dat niet een beetje erg optimistisch?! Jij zal vast lekker slapen!

Mal pimpmaster! Ja, die van jou is ook erg leuk Star. Tres subtiel, haha!

Typisch, die lengtes. Mare is echt flink (1.04), terwijl vriend en ik allebei gemiddeld zijn (of nou ja, ik ben gewoon klein ). Maar er zit bij ons allebei wel lengte in de familie. Maar ws zegt het idd niks, is het een groeispurt en staat ze straks een tijdje stil. We'll see.
Ja, ik had het ook ergens vaag opgevangen maar Suus wist er wat meer van.
Bam, hoe gaat het met je? Moet je naar de dokter nu of is de ab toch aangeslagen?

Hel, fijn dat je zo enorm verwend bent! Man, dat doet vent hier nog niet in vijf jaar. Maar goed, je bent nu ook op leeftijd he, je verdient het!

Mal, fijn dat het weer achter de rug is. Hoe gaat het nu verder?

Suus, arme freule. Nu nog elf keer ab??
Goedemorgen!

Ik kom even checken hoe het gaat het de freule en met Bam. Gaat het goed meisjes? Ik hoop dat de AB zijn werk doet.

Wat een domheid weer bij dat 'ik durf niet te bevallen' topic
Stressed is just desserts spelled backwards
Goeiemorgen!

Hel nog van harte met je verjaardag, ik lees dat het een geslaagde dag was, leuk!

Mal wat heb je leuke avatars gemaakt! Fijn dat de mri weer achter de rug is. Nu duimen voor een positieve uitslag! Hoe is het met je neefje? Heb je al een beslissing genomen over je rijlessen? En ga je ook nog de Koningin kijken?

Suze en Hel wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Vervelend dat Julia een blaasontsteking had zeg. Is het al over?

Amaal Mart is ook een meter en 18 kilo, dan is Laurens mooi slank in vergelijking met Mart .

Bam hoe is het met je? Naar zeg zo'n abces! Heb je je huisarts al gesproken?
Mamax irritant he kindjes die zo vroeg wakker zijn. Cas is ook iedere ochtend om 6.00 uur klaar wakker en dan huilt hij net zo lang tot ie een fles heeft gehad en daarna wil hij spelen, gaap. Ondertussen is Mart dan ook wakker geworden dus de dagen beginnen hier ook veel te vroeg. Leuke schoenen heb je voor Max gekocht!

Bridge hoe is het met Ties? Mijn moeder en zus zijn allebei wel drie tot vijf weken doof geweest, zo ineens. Raar he! Ik hoop dat de neusspray werkt. Wat goed zeg een lopende Fieke!

Star leuk dat je weer even naar je baby gekeken hebt! Goed geshopt lees ik al en wat gaaf een bugaboo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven