Slapste excuses van dates
woensdag 15 april 2020 om 10:52
Hi dames,
Er zijn vast een hoop vrijgezellen onder ons die daten en ook worden afgewezen door dates. Ik heb de indruk dat niet iedereen altijd even eerlijk is over het niet verder willen daten. Wat is het slapste excuus dat jullie ooit hebben gehoord?
Ik trap af: een date wilde niet meer verder daten omdat ik panterprint schoenen met een gestreept jurkje had gecombineerd.
Er zijn vast een hoop vrijgezellen onder ons die daten en ook worden afgewezen door dates. Ik heb de indruk dat niet iedereen altijd even eerlijk is over het niet verder willen daten. Wat is het slapste excuus dat jullie ooit hebben gehoord?
Ik trap af: een date wilde niet meer verder daten omdat ik panterprint schoenen met een gestreept jurkje had gecombineerd.
zaterdag 18 april 2020 om 00:41
Hij zei letterlijk:” Ik ben gestoord wat moet je met mij”. Na stalkingsgedrag. Ik maar negeren. Dit na een korte relatie van 6 weken. Dingen als “Ik ga dood zonder jou”. 20+ mails. Skypen bij geen gehoor: Mijn gedrag is zo zielig.
Toppunt mijn moeder zusje en broertje een bericht sturen op facebook dat ik in de prostitutie zat.
Ow ja en mijn puberdochter die dag lastig gevallen.
Ik snap het nog steeds niet wat bewoog die man. Ik wil niet.
Oh en daarna was ik vergif en een heleboel ziektes en zeker mijn schuld als hij dood ging.
Daten... dacht dat dat leuk moest zijn.
Verliefd worden op de verkeerde is niet tof gelukkig was het maar voor even
Toppunt mijn moeder zusje en broertje een bericht sturen op facebook dat ik in de prostitutie zat.
Ow ja en mijn puberdochter die dag lastig gevallen.
Ik snap het nog steeds niet wat bewoog die man. Ik wil niet.
Oh en daarna was ik vergif en een heleboel ziektes en zeker mijn schuld als hij dood ging.
Daten... dacht dat dat leuk moest zijn.
Verliefd worden op de verkeerde is niet tof gelukkig was het maar voor even
zaterdag 18 april 2020 om 00:48
Ik was een keer mee uit gevraagd door iemand en we hadden daarna via de app de dag besproken. Paar dagen niks gehoord, maar prima want hadden immers een dag al vaststaan. Op de dag zelf appte ik hem maar hoe laat en waar hij wat wilde doen. Toen kreeg ik een heel vaag verhaal terug dat hij het was vergeten, maar ook dat zijn hoofd er niet naar stond. Hij was namelijk met heel erg veel meiden tegelijk aan het daten op het moment. Daarnaast was hij ook nog eens héél verkouden, dus het kon helaas niet doorgaan. Hij zei nog letterlijk iets in de trant van dat er constant snot uit z'n neus kwam dus dat hij er toch al niet op z'n charmantst uitzag 
Ik heb er wel om gelachen. Hij vroeg mij en het leek mij wel gezellig op zich maar meer ook niet op dat moment, dus no hard feelings verder.
Ik heb er wel om gelachen. Hij vroeg mij en het leek mij wel gezellig op zich maar meer ook niet op dat moment, dus no hard feelings verder.
zaterdag 18 april 2020 om 07:41
Lijkt wel een scene uit “Komt een man bij de dokter”. Wat een bizarre vent.raindance schreef: ↑18-04-2020 00:084 maanden aan het daten, ging de goede kant op, naar mijn idee. Hartstikke leuk samen, tripjes gemaakt, veel erop uit, 3 tot 4x per week elkaar zien. Ik uiteindelijk een leuk setje gekocht en hem proberen te verrassen. Vraagt hij doodleuk of ik het niet koud heb en gooit letterlijk een deken van de bank naar me toe om me te bedekken.
Dat was direct exit. Wat een ontzettende paardenlul.
zaterdag 18 april 2020 om 13:55
Ik weet niet meer precies hoe hij het bracht, maar het kwam er op neer dat ik het iets te goed voor elkaar had voor mijn leeftijd. En dat was lastig, want hij leek dan een sukkel of afhankelijk van mij. Wat ik voor elkaar had viel overigens best mee, ik had een auto en ik mocht aan de slag bij mijn stagebedrijf. Geen selfmade miljonair ofzo..
hij had geen auto want hij woonde midden in de stad, en tijdelijk geen werk. Vind ik geen afknapper.
Maar goed ik vond hem wel echt heel leuk dus ik baalde stiekem best een beetje. Nu krijg ik na 3 jaar nog steeds een bijna maandelijkse update over zijn leven. En dat ie nu geen sukkel meer is. Ik weet niet zo goed wat ik met die info moet gezien hij nog wel andere dames date in tussentijd. Tsja, soms tref je mensen waarvan je denkt; wat moet ik hier toch mee.
Maar goed ik vond hem wel echt heel leuk dus ik baalde stiekem best een beetje. Nu krijg ik na 3 jaar nog steeds een bijna maandelijkse update over zijn leven. En dat ie nu geen sukkel meer is. Ik weet niet zo goed wat ik met die info moet gezien hij nog wel andere dames date in tussentijd. Tsja, soms tref je mensen waarvan je denkt; wat moet ik hier toch mee.
zaterdag 18 april 2020 om 15:03
laanbanaan
zaterdag 18 april 2020 om 13:55
Nou zeg dat wel met die updates. Wat moet je ermee. Zo herkenbaar ja!
zaterdag 18 april 2020 om 15:06
laanbanaan schreef: ↑18-04-2020 13:55Ik weet niet meer precies hoe hij het bracht, maar het kwam er op neer dat ik het iets te goed voor elkaar had voor mijn leeftijd. En dat was lastig, want hij leek dan een sukkel of afhankelijk van mij. Wat ik voor elkaar had viel overigens best mee, ik had een auto en ik mocht aan de slag bij mijn stagebedrijf. Geen selfmade miljonair ofzo..hij had geen auto want hij woonde midden in de stad, en tijdelijk geen werk. Vind ik geen afknapper.
Het is er eentje met een laag zelfbeeld, gaat sowieso voor problemen zorgen.
zaterdag 18 april 2020 om 15:58
Oh dat heb ik ook ooit gehad, toen stuurde een jongen met wie ik het uitgemaakt had mij een half jaar later een mail dat hij nu zakelijk heel veel geld verdiende en net een Audi gekocht had, dat ik dat maar even wistRapunzelreallife schreef: ↑18-04-2020 15:03Nou zeg dat wel met die updates. Wat moet je ermee. Zo herkenbaar ja!
Euh fijn voor je?
zaterdag 18 april 2020 om 15:59
Eerste grote verliefdheid op de middelbare school. Voordat er echt iets gebeurde zei hij dat hij geen verkering wilde met iemand die niet in dezelfde stad ging studeren als hij. Want een lange afstandsrelatie geloofde hij niet in. We waren 16 en net in de vijfde klas begonnen. Dus nog 2 jaar voordat we aan een studie zouden beginnen.
Date met een man met 2 kleine kinderen die alleen daarover praatte en duidelijk op zoek was naar een nieuwe mammie voor zijn tweetal. Hij luisterde niet naar mij, het feit dat ik twee pubers in huis had was niet belangrijk.
Voordat ik hem voorzichtig kon lozen deed hij dat al, ik was duidelijk niet geïnteresseerd in zijn kinderen. En dat terwijl hij ze bijna mee had genomen. Pff, kwam ik goed weg mee.
Date met een man met 2 kleine kinderen die alleen daarover praatte en duidelijk op zoek was naar een nieuwe mammie voor zijn tweetal. Hij luisterde niet naar mij, het feit dat ik twee pubers in huis had was niet belangrijk.
Voordat ik hem voorzichtig kon lozen deed hij dat al, ik was duidelijk niet geïnteresseerd in zijn kinderen. En dat terwijl hij ze bijna mee had genomen. Pff, kwam ik goed weg mee.
zaterdag 18 april 2020 om 16:08
In een auto heb je in ieder geval nog een hele constructie om je heen om je te beschermen, dus technisch gezien zou je meer gekke dingen kunnen doen dan op een motor.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
zaterdag 18 april 2020 om 16:24
Alsof zoon Audi goed maakt wat niet klikte. Mannen denken zo anders. Auto als verlengstuk van hunzelf. Karakter kun je niet kopenNaatje2000
zaterdag 18 april 2020 om 15:58
Oh dat heb ik ook ooit gehad, toen stuurde een jongen met wie ik het uitgemaakt had mij een half jaar later een mail dat hij nu zakelijk heel veel geld verdiende en net een Audi gekocht had, dat ik dat maar even wist
Euh fijn voor je?
zaterdag 18 april 2020 om 16:29
Echt hè. Was een lieve jongen hoor maar ik voelde niet genoeg en hij was gewoon niet de ware voor mij. Daarom was t uit.Rapunzelreallife schreef: ↑18-04-2020 16:24Alsof zoon Audi goed maakt wat niet klikte. Mannen denken zo anders. Auto als verlengstuk van hunzelf. Karakter kun je niet kopen
Alsof ik dan na die mail zou zeggen Ohhhh je hebt geld en een grotere auto nu, nou dan kom ik terug hoor.
Ik was zelfs een beetje beledigd eigenlijk. Wat voor iemand denk je dan dat ik ben?
zaterdag 18 april 2020 om 16:32
Dat klopt, maar daardoor rijd je jezelf dus wel eerder 'stuk' op een motor (of doen anderen dat) dan in een auto.
zaterdag 18 april 2020 om 18:45
Na 1 date en vele, voor mijn gevoel, wat sterke verhalen kreeg ik te horen dat ik met z'n ex van 10 jaar ouder verder ging met het IVF traject waar ze al in hadden gezeten. Gezien haar leeftijd was dit haar laatste kans. Hij wist niet of ie relatie-wise ook verder ging want zij had hem opgelicht voor 250k....
Oké. Succes
Voor mij was het hem sowieso ook niet geworden.
Oké. Succes
zaterdag 18 april 2020 om 18:59
Bizar hoever mensen gaan omeverydaybananapancakes
zaterdag 18 april 2020 om 18:45
Na 1 date en vele, voor mijn gevoel, wat sterke verhalen kreeg ik te horen dat ik met z'n ex van 10 jaar ouder verder ging met het IVF traject waar ze al in hadden gezeten. Gezien haar leeftijd was dit haar laatste kans. Hij wist niet of ie relatie-wise ook verder ging want zij had hem opgelicht voor 250k....
Oké. SuccesVoor mij was het hem sowieso ook niet geworden.
Interessant gevonden te worden. Aanzien of status willen door geld. Ivf met ex die hem opgelicht heeft voor 250k uur ik snap niet dat mannen denken dat we vrouwen zijn die dat geloven en normaal vinden
zondag 19 april 2020 om 10:39
Ik was met een meisje aan het daten voor enkele maanden. We hadden een erg leuke klik vond ik zelf en ik deed het gewoon rustig aan, iets wat normaal toch altijd wel sneller ging. Op een gegeven moment zouden we voor het eerst bij haar thuis af spreken. Toen was ze opeens druk met studie, oké prima. Toen de 2e keer was ze opeens druk met werk, oké ... Toen uiteindelijk de derde keer leek het goed te gaan. Ehter had zij die dag nog niks van zich laten horen. Ik zit in de trein, een half uur voor de geplande afspraak. Opeens is ze druk met het inpakken van haar koffer voor een stedentripje over 3 dagen en kan ze niet meer afspreken??? Ik had haar toen gewoon moeten verwijderen om nog enkele weken verwarring te voorkomen.
Ik negeerde dit voor ongeveer een half uur. Komt er een lap tekst binnen van meerdere paragrafen over hoe sorry ze wel niet is en dat we echt nog wel een andere dag kunnen afspreken blabla en hoopt dat ze het nog kan goed maken. Ik zeg ok prima laten we na mijn vakantie elkaar zien en we plande een afspraak in de week erop.
Vervolgens komt de week er aan en word ik al snel genegeerd. Uiteindelijk maar een appje gestuurd een week later of iets dergelijks dat ik het echt schandalig gedrag vond. Nog een keer een lap tekst. Bleek dat ze in de tussentijd een drankje was gaan doen met iemand anders, die ze eigenlijk helemaal niet leuk vond maar omdat diegene redelijk aandrong was ze maar gegaan. Verder is er toen niks gebeurd maar ze voelde zich schuldig om mij nog te zien en dacht (ondanks dat ik gewoon nog appte met haar) dat ik haar niet meer wilde zien.
Hoop excuusjes dus maar uiteindelijk kwam het er op neer dat ze niet meer wilde afspreken.
Vraag me echt af wat zo iemand bezield. Ze lijken het allemaal niet te weten wat ze dan wil, maar eigenlijk weet ze het wel?
Ik negeerde dit voor ongeveer een half uur. Komt er een lap tekst binnen van meerdere paragrafen over hoe sorry ze wel niet is en dat we echt nog wel een andere dag kunnen afspreken blabla en hoopt dat ze het nog kan goed maken. Ik zeg ok prima laten we na mijn vakantie elkaar zien en we plande een afspraak in de week erop.
Vervolgens komt de week er aan en word ik al snel genegeerd. Uiteindelijk maar een appje gestuurd een week later of iets dergelijks dat ik het echt schandalig gedrag vond. Nog een keer een lap tekst. Bleek dat ze in de tussentijd een drankje was gaan doen met iemand anders, die ze eigenlijk helemaal niet leuk vond maar omdat diegene redelijk aandrong was ze maar gegaan. Verder is er toen niks gebeurd maar ze voelde zich schuldig om mij nog te zien en dacht (ondanks dat ik gewoon nog appte met haar) dat ik haar niet meer wilde zien.
Hoop excuusjes dus maar uiteindelijk kwam het er op neer dat ze niet meer wilde afspreken.
Vraag me echt af wat zo iemand bezield. Ze lijken het allemaal niet te weten wat ze dan wil, maar eigenlijk weet ze het wel?
maandag 20 april 2020 om 08:31
Ja, daar heb je gelijk in. Zo had ik het nog niet bekeken.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 20 april 2020 om 11:49
Wel eerlijk, chapeau!naamloosjes schreef: ↑19-04-2020 17:02Ik wil ook nog een paar andere vrouwen proberen en je hoort nog van me misschien.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
maandag 20 april 2020 om 12:04
'Je hoort nog van me misschien.' Die doet het 'm. De arrogantie.naamloosjes schreef: ↑19-04-2020 17:02Ik wil ook nog een paar andere vrouwen proberen en je hoort nog van me misschien.