Trouwen in 2020!
woensdag 26 september 2018 om 18:09
Ik kon niet een soortgelijk actief topic vinden dus bij dezen een nieuwe
. Ik ben recentelijk ten huwelijk gevraagd en heb ja gezegd
. Het lijkt me leuk om met andere vrouwen te praten over waar te beginnen, het uitzoeken van een jurk, hoe jullie het samen aanpakken etc.
Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic
!
Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic
anoniem_374675 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 18:16
28.77% gewijzigd
donderdag 16 april 2020 om 09:59
Baby, hoe gaat het met locaties?
Zit er in oktober niet veel vol vanwege juist de verplaatsingen?
Wij wachten even tot de nieuwe update dinsdag en als de restricties iets lijken te versoepelen (al is het maar scholen open) dan sturen wij daarna onze 'change the date' er waarschijnlijk uit.
En ik heb vanochtend voor het eerst met mijn vader gevideobeld! Ik werd wel even emotioneel toen ik zei dat ik bang was geweest dat hij niet meer met mij naar het altaar kon lopen maar verder was het een fijn en luchtig gesprek. Het was echt mijn papa weer, alleen dan wat zwakker en moeier.
Zit er in oktober niet veel vol vanwege juist de verplaatsingen?
Wij wachten even tot de nieuwe update dinsdag en als de restricties iets lijken te versoepelen (al is het maar scholen open) dan sturen wij daarna onze 'change the date' er waarschijnlijk uit.
En ik heb vanochtend voor het eerst met mijn vader gevideobeld! Ik werd wel even emotioneel toen ik zei dat ik bang was geweest dat hij niet meer met mij naar het altaar kon lopen maar verder was het een fijn en luchtig gesprek. Het was echt mijn papa weer, alleen dan wat zwakker en moeier.
donderdag 16 april 2020 om 10:29
Ik vind het ook heel snel gaan hoor! Bizar om te denken dat ze een week geleden net aan het beginnen waren met hem wakker maken en ze blij waren dat hij in een hand kon knijpen op verzoek. En nu zit hij in een stoel (wel maar max 10 minuten) en kan ik een gesprek met hem voeren (zij het met een moeilijk verstaanbare vermoeide stem)!
donderdag 16 april 2020 om 10:46
Super! Je pa klinkt als een kranig man!AnAppleADay schreef: ↑16-04-2020 10:29Ik vind het ook heel snel gaan hoor! Bizar om te denken dat ze een week geleden net aan het beginnen waren met hem wakker maken en ze blij waren dat hij in een hand kon knijpen op verzoek. En nu zit hij in een stoel (wel maar max 10 minuten) en kan ik een gesprek met hem voeren (zij het met een moeilijk verstaanbare vermoeide stem)!
Ik ga nog even voor je cheeren in de woonkamer!
donderdag 16 april 2020 om 11:31
Wauw Apple, wat een sterke vader heb je. Ook hij zal extra hard zijn best doen om naast jou naar het altaar te lopen. Wat een topper.
Lastig he Baby, hebben jullie al wel locaties op het oog?
Wij hebben vanmorgen met iemand van onze locatie via beeld gebeld. Zo kon ze ons de locatie van binnen even laten zien en ook uitleggen hoe het qua indeling het er uit komt te zien. Dat was erg fijn, via foto's (van de site en via anderen die daar zijn getrouwd) had ik al wel een beetje een beeld maar dit maakte het nog duidelijker. We krijgen nog een nieuwe offerte vanwege de wijziging burgerlijk en kerkelijk huwelijk en we doen er nog een lunch bij. De styliste was ook al voor ons bezig. Ik heb al aangegeven dat we niet gaan trouwen als de 1,5 meter regel er nog is. Met minder mensen maakt me niet zoveel uit.
Eens kijken of ik zaterdag nog even mijn jurk kan passen of evt alleen even kijken of mijn schoenen erbij passen.
Lastig he Baby, hebben jullie al wel locaties op het oog?
Wij hebben vanmorgen met iemand van onze locatie via beeld gebeld. Zo kon ze ons de locatie van binnen even laten zien en ook uitleggen hoe het qua indeling het er uit komt te zien. Dat was erg fijn, via foto's (van de site en via anderen die daar zijn getrouwd) had ik al wel een beetje een beeld maar dit maakte het nog duidelijker. We krijgen nog een nieuwe offerte vanwege de wijziging burgerlijk en kerkelijk huwelijk en we doen er nog een lunch bij. De styliste was ook al voor ons bezig. Ik heb al aangegeven dat we niet gaan trouwen als de 1,5 meter regel er nog is. Met minder mensen maakt me niet zoveel uit.
Eens kijken of ik zaterdag nog even mijn jurk kan passen of evt alleen even kijken of mijn schoenen erbij passen.
donderdag 16 april 2020 om 11:38
Ik heb mijn jurk ophaal afspraak staan voor volgende week.
Ik twijfel of ik ga, het mag met 1 bezoeker mee die dan ook helpt aantrekken. Tijdens het afspelden moet je dan een mondkapje om.
Aan de ene kant, fijn om weer een pasmoment te hebben en dan kunnen ze weer aan de slag (ik verwacht nog best wat wijzigingen).
Aan de andere kant, ik ga hem toch nog niet meenemen want ik wil een maand van tevoren nog een laatste moment ivm mijn wisselende gewicht.
Zal ik wel gaan en dan de volgende keer gewoon een maand van tevoren?
Of niet gaan, omdat het toch een beetje op een rare manier is, en pas weer in juni ofzo?
Ik twijfel of ik ga, het mag met 1 bezoeker mee die dan ook helpt aantrekken. Tijdens het afspelden moet je dan een mondkapje om.
Aan de ene kant, fijn om weer een pasmoment te hebben en dan kunnen ze weer aan de slag (ik verwacht nog best wat wijzigingen).
Aan de andere kant, ik ga hem toch nog niet meenemen want ik wil een maand van tevoren nog een laatste moment ivm mijn wisselende gewicht.
Of niet gaan, omdat het toch een beetje op een rare manier is, en pas weer in juni ofzo?
donderdag 16 april 2020 om 11:46
Lastig he. Bij mij is het ook niet heel belangrijk maar ik wil zeker zijn dat de ivoren schoenen echt dezelfde kleur is als mijn jurk. En ze zijn duur dus ze houden en dan later kijken vind ik zonde als ze er dus toch niet bij passen..
Ga straks even de winkel bellen of ze zaterdagochtend open zijn. Kan daarna dan even op raamvisite bij mijn ouders.
Ga straks even de winkel bellen of ze zaterdagochtend open zijn. Kan daarna dan even op raamvisite bij mijn ouders.
donderdag 16 april 2020 om 16:33
Wat fijn van je vader Apple! Dat moet een enorme opluchting zijn, geweldig!
Locatie is hier na kwade mails uiteindelijk schoorvoetend akkoord gegaan met een backup datum die t/m aanstaande dinsdag vastgehouden wordt, 1 augustus. Flink in overleg met leveranciers en dat gaat allemaal goed gelukkig.
Helaas zijn uitgerekend getuiges dan op cursus in het buitenland of willen ze per se met vakantie.. het blijft gedoe. Extra duimen maar voor de oorspronkelijke datum in juni.
Locatie is hier na kwade mails uiteindelijk schoorvoetend akkoord gegaan met een backup datum die t/m aanstaande dinsdag vastgehouden wordt, 1 augustus. Flink in overleg met leveranciers en dat gaat allemaal goed gelukkig.
Helaas zijn uitgerekend getuiges dan op cursus in het buitenland of willen ze per se met vakantie.. het blijft gedoe. Extra duimen maar voor de oorspronkelijke datum in juni.
donderdag 16 april 2020 om 23:08
Ah lees nu hier pas bij. Dinsdag is de nieuwe persconferentie als het goed is, en dan weten we meer. Hopelijk kun je dan woensdagochtend een knoop hakken! Ik duim voor juni (ook voor mezelf haha!).ringaroundtherosie schreef: ↑16-04-2020 16:33Wat fijn van je vader Apple! Dat moet een enorme opluchting zijn, geweldig!
vrijdag 17 april 2020 om 15:51
Echt be-la-che-lijk. Nee, niks erotisch aan, zo'n slapjanus van een kerel.AnAppleADay schreef: ↑17-04-2020 15:35Iemand anders trouwens ook al dat debiele 'erotische verhaal' hiernaast gelezen?
Zijn er echt mensen die dat sexy vinden? Sowieso die verhalen en dan al helemaal het 'thema'.
En dan heb ik het nog niet eens over de taalfouten...
zaterdag 18 april 2020 om 09:04
Goedemorgen dames, zo eens even bijlezen en op iedereen reageren. Of nouja, de laatste pagina dan
.
Ik heb vanochtend dit jurkje bijbesteld: https://www.bonprix.nl/product/kanten-jurk-wit-973387/ voor als het 's avonds echt te warm is in de trouwjurk. Ik vermoed dat ik mijn jurk gewoon de hele dag aan wil houden, maar niet verkeerd om iets achter de hand te hebben voor die prijs.
Mijn jurk zou nu binnen moeten zijn, half april, maar ik heb nog niks gehoord. Zo spannend. Op 1 mei bel ik ze even opnieuw. Zag wel op FB een bericht voorbij komen dat je nog steeds je eigen trouwjurk mag komen passen en dat er max 3 mensen mee mogen zodat er in de winkel afstand gehouden kan worden. Vind het maar spannend allemaal. Benieuwd naar de persconferentie.
Ik heb vanochtend dit jurkje bijbesteld: https://www.bonprix.nl/product/kanten-jurk-wit-973387/ voor als het 's avonds echt te warm is in de trouwjurk. Ik vermoed dat ik mijn jurk gewoon de hele dag aan wil houden, maar niet verkeerd om iets achter de hand te hebben voor die prijs.
Mijn jurk zou nu binnen moeten zijn, half april, maar ik heb nog niks gehoord. Zo spannend. Op 1 mei bel ik ze even opnieuw. Zag wel op FB een bericht voorbij komen dat je nog steeds je eigen trouwjurk mag komen passen en dat er max 3 mensen mee mogen zodat er in de winkel afstand gehouden kan worden. Vind het maar spannend allemaal. Benieuwd naar de persconferentie.
zaterdag 18 april 2020 om 09:05
Wat geweldig nieuws Apple. Maar goed dat hij van tevoren zo enorm fit was. Zo zie je maar he, iedereen kan het bokje zijn. Blij dat het een flinke stijgende lijn is bij je vader!AnAppleADay schreef: ↑16-04-2020 10:29Ik vind het ook heel snel gaan hoor! Bizar om te denken dat ze een week geleden net aan het beginnen waren met hem wakker maken en ze blij waren dat hij in een hand kon knijpen op verzoek. En nu zit hij in een stoel (wel maar max 10 minuten) en kan ik een gesprek met hem voeren (zij het met een moeilijk verstaanbare vermoeide stem)!
zaterdag 18 april 2020 om 09:06
Wat leuk dat jullie toch naar de locatie konden kijken! Hebben jullie de knoop al doorgehakt?Zomerwarmte schreef: ↑16-04-2020 11:31Wij hebben vanmorgen met iemand van onze locatie via beeld gebeld. Zo kon ze ons de locatie van binnen even laten zien en ook uitleggen hoe het qua indeling het er uit komt te zien. Dat was erg fijn, via foto's (van de site en via anderen die daar zijn getrouwd) had ik al wel een beetje een beeld maar dit maakte het nog duidelijker. We krijgen nog een nieuwe offerte vanwege de wijziging burgerlijk en kerkelijk huwelijk en we doen er nog een lunch bij. De styliste was ook al voor ons bezig. Ik heb al aangegeven dat we niet gaan trouwen als de 1,5 meter regel er nog is. Met minder mensen maakt me niet zoveel uit.
zaterdag 18 april 2020 om 09:06
Ik zou sowieso gaan. Een keer extra daarna kan altijd nog. Schommel je veel in gewicht?AnAppleADay schreef: ↑16-04-2020 11:38Ik heb mijn jurk ophaal afspraak staan voor volgende week.
zaterdag 18 april 2020 om 09:07
Én terecht dat ze akkoord zijn! Wat een strijd zeg. Wat jammer van de getuigenringaroundtherosie schreef: ↑16-04-2020 16:33Locatie is hier na kwade mails uiteindelijk schoorvoetend akkoord gegaan met een backup datum die t/m aanstaande dinsdag vastgehouden wordt, 1 augustus. Flink in overleg met leveranciers en dat gaat allemaal goed gelukkig.
zaterdag 18 april 2020 om 17:42
Ik was even lekker bezig op aliexpress voor de bedankjes en wat versiering voor thuis. Maar volgens mij is er een storing want ineens kan ik niks meer in mijn verlanglijstje zien en mijn winkelmandje is leeg. Hopelijk blijft het er wel in staan...
Ik ben vandaag niet voor mijn jurk geweest, had even een rustdag nodig. Winkel is 1,5 uur rijden. Zou dan ook naar mijn ouders, die wonen er vlakbij, maar die gingen even touren met de camper.
Ik wil dinsdag even afwachten en ik denk dat we dan wel horen hoe het in juni zal gaan met bruiloften ed. Volgens mij wacht de locatie er ook op want nog geen nieuwe offerte weer gehad. Ben zelf al zover dat ik met september in mijn hoofd zit, mijn gevoel zegt dat de 1,5m in juni nog wel blijft.
Doen jullie ook bedankjes voor de gasten?
Ik ben vandaag niet voor mijn jurk geweest, had even een rustdag nodig. Winkel is 1,5 uur rijden. Zou dan ook naar mijn ouders, die wonen er vlakbij, maar die gingen even touren met de camper.
Ik wil dinsdag even afwachten en ik denk dat we dan wel horen hoe het in juni zal gaan met bruiloften ed. Volgens mij wacht de locatie er ook op want nog geen nieuwe offerte weer gehad. Ben zelf al zover dat ik met september in mijn hoofd zit, mijn gevoel zegt dat de 1,5m in juni nog wel blijft.
Doen jullie ook bedankjes voor de gasten?
zaterdag 18 april 2020 om 18:00
Ik wil wel bedankjes maar die stonden nog als laatste op mijn lijst en nu maar vooruit geschoven.
Ik wil iets wat op gaat omdat ik dat zelf fijner vind dan een ‘troepje’ waar je niks meer mee doet (sorry als iemand dat heeft)
Dit is mijn diner jurk:
https://www.zalando.nl/ivy-and-oak-maxi ... n-a11.html
Ik wil iets wat op gaat omdat ik dat zelf fijner vind dan een ‘troepje’ waar je niks meer mee doet (sorry als iemand dat heeft)
Dit is mijn diner jurk:
https://www.zalando.nl/ivy-and-oak-maxi ... n-a11.html