Trouwen in 2020!

26-09-2018 18:09 2409 berichten
Ik kon niet een soortgelijk actief topic vinden dus bij dezen een nieuwe :) . Ik ben recentelijk ten huwelijk gevraagd en heb ja gezegd :cheer2: . Het lijkt me leuk om met andere vrouwen te praten over waar te beginnen, het uitzoeken van een jurk, hoe jullie het samen aanpakken etc.

Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic :applause: :hihi: :cheer: !
anoniem_374675 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 18:16
28.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
28-01-2021 14:12
Uitgesteld tot... ooit. :cry:
Ahh nee! :(
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben onze bruiloft van deze lente, die al een verplaatsing was van lente 2020, ook maar uitgesteld naar volgend jaar zomer. Mijn God, ik hoop dat we dan eindelijk van deze ellende af zijn!
ringaroundtherosie wijzigde dit bericht op 10-02-2021 12:58
Reden: Toevoeging
13.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ringaroundtherosie schreef:
10-02-2021 12:58
Wij hebben onze bruiloft van deze lente, die al een verplaatsing was van lente 2020, ook maar uitgesteld naar volgend jaar zomer. Mijn God, ik hoop dat we dan eindelijk van deze ellende af zijn!
Wat klote dat je het al 2 keer hebt moeten verplaatsen! Willen jullie om een speciale reden graag in de lente trouwen?
Alle reacties Link kopieren
theeleuten schreef:
10-02-2021 15:46
Wat klote dat je het al 2 keer hebt moeten verplaatsen! Willen jullie om een speciale reden graag in de lente trouwen?
Omdat ik de natuur dan op zijn mooist vind, en de dagen lekker lang. En de locatie zeker buiten heel mooi is, waar we graag het grootste deel van de dag willen vieren.
Alle reacties Link kopieren
ringaroundtherosie schreef:
10-02-2021 16:07
Omdat ik de natuur dan op zijn mooist vind, en de dagen lekker lang. En de locatie zeker buiten heel mooi is, waar we graag het grootste deel van de dag willen vieren.
Jaa echt super mooi! Eigenlijk wilde ik dit jaar in mei gaan trouwen, ook omdat ik de natuur dan echt heel mooi vindt maar het zat al helemaal vol. Daarom trouwen we nu in juli, waar ik ook heel blij mee ben hoor haha! En stiekem vooral nu vanwege de corona ook wel blij, omdat er nu nog een kans is dat het uberhaupt nog op een beetje ''normale'' manier door zou kunnen gaan. Als we wel dit jaar in mei zouden gaan trouwen, hadden we het waarschijnlijk al verplaatst...
ringaroundtherosie schreef:
10-02-2021 12:58
Wij hebben onze bruiloft van deze lente, die al een verplaatsing was van lente 2020, ook maar uitgesteld naar volgend jaar zomer. Mijn God, ik hoop dat we dan eindelijk van deze ellende af zijn!
Wat onwijs balen! Precies hoe het bij ons gegaan is, het wordt ook 2022... Gaan nu echt voor hele mooie fijne dag, en als er weer wat mag weet ik nu al dat echt iedereen er van gaat genieten!!
Alle reacties Link kopieren
Aloe_vera schreef:
11-02-2021 11:04
Wat onwijs balen! Precies hoe het bij ons gegaan is, het wordt ook 2022... Gaan nu echt voor hele mooie fijne dag, en als er weer wat mag weet ik nu al dat echt iedereen er van gaat genieten!!
Dat is inderdaad wel iets waar ik ook aan dacht: stel bij de bruiloft mag er weer een feest gegeven worden, dan wordt dat echt een topfeest omdat iedereen er extra van geniet!
Alle reacties Link kopieren
theeleuten schreef:
11-02-2021 11:37
Dat is inderdaad wel iets waar ik ook aan dacht: stel bij de bruiloft mag er weer een feest gegeven worden, dan wordt dat echt een topfeest omdat iedereen er extra van geniet!
Zo is dat! Dan wordt jullie feest het corona eindelijk voorbij feest :)
Alle reacties Link kopieren
ringaroundtherosie schreef:
11-02-2021 13:19
Zo is dat! Dan wordt jullie feest het corona eindelijk voorbij feest :)
Nu nog hopen dat er ook een feest gegeven mag worden! *fingers crossed* :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven