Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Cateautje schreef:
18-04-2020 14:26
Ondertussen niet koud meer. :)

Lekker! In welk deel van het land zit je?

Hier in Rotterdam is het grijs en miezerig en maar 13 graden, echt een frisse rotdag.
Maar goed, morgen is het weer lekker.
Ik zit in Schiedam en hier is het ook koud. Het heeft net flink geregend.
Madrid87 schreef:
18-04-2020 13:47
Dank jullie Geraldine en Pauze. :redrose:
En je bent een geweldige tante. Ik hoop voor je dat je zo snel mogelijk je neef kunt zien. :rose: :)
Alle reacties Link kopieren
*Pauze* schreef:
18-04-2020 11:51
Gefeliciteerd!
Wat fijn dat alles zo goed is gegaan.

(Sorry AeonOfWinter , moest echt nog even....)
Haha, prima toch? ;-D
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Je ziet het al van een afstand: 2 kleine honden die het baasje uitlaten. En dat ze niet luisteren en tegen voorbijgangers opspringen, ligt niet zozeer aan die honden, maar aan degene die de lijn vasthoudt...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Jij rekent 1500,- voor een half uurtje een ‘inspirational talk’ te houden over hetgeen WIJ in al die jaren hebben opgebouwd toen jij nog bij Unilever wat bedrijven de vernieling in zat te helpen.

Wat denk je dat ik die leerling heb geadviseerd? Dat hij dat gratis voor jou moest gaan doen? Fuck you met je fuckmailtje over je ‘teleurstelling’. Weet je ook hoe je moeder zich vast moet voelen. Loser.

Die kinderen weten niet eens wie je bent omdat je in al die jaren dat ze bij ons op de locatie zitten jij nog niet één keer de moeite hebt genomen je eens aan hen voor te stellen. Allicht dat ze mij mailen met ‘Mevrouw wie is die man en hoe komt hij aan mijn mailadres van school?’ Laat staan dat het hen ook maar één moer kan boeien hoe ‘teleurgesteld’ jij bent in hun ‘betrokkenheid’. Je hebt nog geluk dat je niet de verkeerde hebt gemaild want anders had je nu met je LinkedIn profielpic op Twitter gestaan met #rare pedo #vieze man.
Gefeliciteerd Madrid! Hopelijk kan je snel met je neefje knuffelen, je klinkt als een enorme trotse tante!

Ontopic: waarom stop ik niet met eten? Ik was net zo lekker op weg weer maar heb nu alleen maar HONGER en wil het een na het ander in mn mond stoppen. Morgen heb ik weer spijt natuurlijk :facepalm:
Madrid, Proficiat met je neefje!!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik heb een waterdrager nodig, die telkens als ik een dutje op de bank doe een emmer water over me gooit.
Het is heerlijk dat gedut, maar ik word er steeds lamlendiger en slapper van.
Wat ik eigenlijk dacht... Als ik net 3 weken verkering heb dan wil ik niet schoonmaken en klussen maar gezellig samen in bed of in de tuin liggen. Dat jij dat wel doet maakt je in mijn ogen een stomkop die gebruikt wordt door een vrouw met een bezemsteel in haar aars.
Maar enig voor je hoor, verkering, echt hartstikke leuk.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
lolapaloeza schreef:
19-04-2020 12:46
Wat ik eigenlijk dacht... Als ik net 3 weken verkering heb dan wil ik niet schoonmaken en klussen maar gezellig samen in bed of in de tuin liggen. Dat jij dat wel doet maakt je in mijn ogen een stomkop die gebruikt wordt door een vrouw met een bezemsteel in haar aars.
Maar enig voor je hoor, verkering, echt hartstikke leuk.
:rofl:
Ik krijg een sik van mezelf, echt hoor. Ik ben bezig met 2 kamers en kom kleding tegen dat ik al meer dan 2 jaar niet heb gedragen en hoewel ik het allemaal in vuilniszakken heb gedaan, kan ik er geen afscheid van nemen. :|
Het moet weg!!! Ik moet ermee kondoën, maar kan het niet over mijn hart verkrijgen.
Zeg maar gerust een lange baard... (6)
lemoos2 schreef:
18-04-2020 19:21

Die kinderen weten niet eens wie je bent omdat je in al die jaren dat ze bij ons op de locatie zitten jij nog niet één keer de moeite hebt genomen je eens aan hen voor te stellen. Allicht dat ze mij mailen met ‘Mevrouw wie is die man en hoe komt hij aan mijn mailadres van school?’ Laat staan dat het hen ook maar één moer kan boeien hoe ‘teleurgesteld’ jij bent in hun ‘betrokkenheid’. (-)
Lemoos, zeg het hardop, als je daar de energie voor hebt.
De baas van de baas die ineens gaat micro-managen, zich nu bemoeit met al doordachte plannen, scenario's in uitvoering en contacten met studenten. Hij / zij zonder kennis van onderwijszaken. Hou je bij de strategie, die allang rond is. Herkenbaar dus...
Alles sal reg kom
Sharing* schreef:
19-04-2020 17:02
Lemoos, zeg het hardop, als je daar de energie voor hebt.
De baas van de baas die ineens gaat micro-managen, zich nu bemoeit met al doordachte plannen, scenario's in uitvoering en contacten met studenten. Hij / zij zonder kennis van onderwijszaken. Hou je bij de strategie, die allang rond is. Herkenbaar dus...
Ik heb maar een ‘beleefd’ mailtje gestuurd met daarin handig al zijn tekortkomingen van de afgelopen twee jaar verwerkt de feiten waarom die kinderen niet KUNNEN weten wie hij is. En een mailtje naar locatiemanager met de schijnheilige vraag of wij als team hier ook een rol in moeten spelen (lees: kijk wat die klojo doet achter je rug om ondanks eerdere afspraken).

In die figuren moet je niet teveel moeite en energie steken, na maximaal 36 maanden zijn ze weer toe aan een ‘nieuwe uitdaging’ (lees: er is geen hond meer te vinden die een positieve of zelfs maar neutrale ‘feedforward’ wil/kan geven op de wanprestaties).
Cateautje schreef:
19-04-2020 16:14
Ik krijg een sik van mezelf, echt hoor. Ik ben bezig met 2 kamers en kom kleding tegen dat ik al meer dan 2 jaar niet heb gedragen en hoewel ik het allemaal in vuilniszakken heb gedaan, kan ik er geen afscheid van nemen. :|
Het moet weg!!! Ik moet ermee kondoën, maar kan het niet over mijn hart verkrijgen.
Zeg maar gerust een lange baard... (6)
Ik laat het een paar weken staan. En kan echt's nachts ineens wakker schieten van:'onee! Die niet!'
En die haal ik er dan weer uit.
Ineens krijg ik dan de geest en is het weg.
En die kleding mis ik geen minuut.
Het-groepje schreef:
19-04-2020 17:13
Ik laat het een paar weken staan. En kan echt's nachts ineens wakker schieten van:'onee! Die niet!'
En die haal ik er dan weer uit.
Ineens krijg ik dan de geest en is het weg.
En die kleding mis ik geen minuut.
Dat is ook een plan.
Maar goed, ik had de zakken meegenomen naar beneden om in de container te dumpen, met de gedachte, dan kan ik niet meer terug, blijken de containers tot de rand toe vol, moest ik ze weer mee naar boven nemen. :-?
Cateautje schreef:
19-04-2020 17:24
Dat is ook een plan.
Maar goed, ik had de zakken meegenomen naar beneden om in de container te dumpen, met de gedachte, dan kan ik niet meer terug, blijken de containers tot de rand toe vol, moest ik ze weer mee naar boven nemen. :-?
Was laatst op het nieuws volgens mij, ze kunnen de kleding momenteel niey sorteren omdat de medewerkers dan te dicht bij elkaar staan. Het wordt nu opgeslagen, maar dat is niet goed voor de kleding. Ze riepen op om even te wachten met het doneren van kleding.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Quaintrelle schreef:
19-04-2020 17:26
Was laatst op het nieuws volgens mij, ze kunnen de kleding momenteel niey sorteren omdat de medewerkers dan te dicht bij elkaar staan. Het wordt nu opgeslagen, maar dat is niet goed voor de kleding. Ze riepen op om even te wachten met het doneren van kleding.
Goed om te weten. Dankje daarvoor.
val in herhaling maar....
hou nou is op met dat gezeik wanneer je weer open kunt!!!!!!! :whip: :thunder: :thunder:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
19-04-2020 19:24
val in herhaling maar....
hou nou is op met dat gezeik wanneer je weer open kunt!!!!!!! :whip: :thunder: :thunder:
Belangrijke vraag 2 dagen voor D-day😁
Quaintrelle schreef:
19-04-2020 17:26
Klopt, dat item heb ik ook gehoord. Het kan in principe geen kwaad die kleding in de containers maar er zijn dus mensen die restafval over hebben en dat maar in de kledingcontainer dumpen waardoor de kleding gaat schimmelen e.d.
kerst schreef:
19-04-2020 21:23
Belangrijke vraag 2 dagen voor D-day😁
deze vraag komt iedere keer voorbij D-day of niet :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition
En dan wordt ik gebeld door collega die vraagt of ze gelegen belt, en als ik dan nee zeg lult ze gewoon door....
Wat begrijp je niet aan nee.....
prada schreef:
20-04-2020 08:08
Klopt, dat item heb ik ook gehoord. Het kan in principe geen kwaad die kleding in de containers maar er zijn dus mensen die restafval over hebben en dat maar in de kledingcontainer dumpen waardoor de kleding gaat schimmelen e.d.
Dat probleem hebben wij hier ook en sinds dit jaar is het nog erger geworden sinds het restafval nog maar 1 keer per maand opgehaald wordt. Mensen pleuren hun vuil ook in de natuur weg zoals in de bossen. Echt asociaal.
Froezel schreef:
20-04-2020 12:28
En dan wordt ik gebeld door collega die vraagt of ze gelegen belt, en als ik dan nee zeg lult ze gewoon door....
Wat begrijp je niet aan nee.....
Mensen die wel de telefoon aannemen en dan zeggen dat het niet gelegen komt/zit in meeting/conference... Neem dan niet op en bel zelf later terug.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
MUTS *notetoself*

Kluns?!! *vorigebewoner*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven