Nu daten?!?

19-04-2020 09:35 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een fijne chat met iemand die ik online heb leren kennen.
Ik ben wel benieuwd hoe hij in het echt is.
Zouden jullie afspreken voor een 1,5 meter afstand ontmoeting?
Nope. Als hij leuk is wil je toch zoenen of minstens aanraken, beetje lastig nu.
Nee
Jezus ben je 16 ofzo
Anderhalve meter gaat het nieuwe normaal worden zo te lezen ga daar iets op verzinnen.
Van picknick mand tot samen wandelen in een park twee fietsen huren.
Je kan zelf wel wat bedenken.
*2020* schreef:
19-04-2020 09:41
Anderhalve meter gaat het nieuwe normaal worden zo te lezen ga daar iets op verzinnen.
Van picknick mand tot samen wandelen in een park twee fietsen huren.
Je kan zelf wel wat bedenken.
Doe mij ff tongen voor op 1.5m afstand. Hou op hoor met je nieuwe normaal. Gewoon nog even uitzitten dit en daarna met z’n allen weer los en aan de sjans.
In tv programma van Lang Leve de Liefde daten ze ook gewoon door op anderhalve meter afstand. :proud:
ClumsyNinja schreef:
19-04-2020 09:45
Doe mij ff tongen voor op 1.5m afstand. Hou op hoor met je nieuwe normaal. Gewoon nog even uitzitten dit en daarna met z’n allen weer los en aan de sjans.
Moest er dan meteen gezoend worden? kom op zeg..
eind wandelen kan prima
Tuurlijk ga je een eind wandelen of picknicken! Kun je mekaar eindelijk leren kennen vóórdat je je geilheid op elkaar botviert. Komt misschien zelfs wel een leuke relatie uit voort.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Bulbul schreef:
19-04-2020 10:00
Tuurlijk ga je een eind wandelen of picknicken! Kun je mekaar eindelijk leren kennen vóórdat je je geilheid op elkaar botviert. Komt misschien zelfs wel een leuke relatie uit voort.
Helemaal mee eens!
Dubbel
Moeilijk, ik denk dat je ook op anderhalve meter afstand wel een leuke date kan hebben. Er zijn genoeg leuke dingen te doen. Aan de andere kant is er natuurlijk wel wat meer risico wanneer je op date gaat.
Ja ik zou op anderhalve meter afspreken. Dan leer je hem echt kennen zonder de vraag moet ik hem zoenen ja of nee.
Je kan ook online dates hebben via Skype, Zoom e.d.
Bulbul schreef:
Eens.
Een vriendin van mij is toch wel gaan daten, eerst 4x met 1,5 meter afstand (wandelen, picknicken etc.) en daarna hebben ze afgesproken alleen elkaar te zien en niemand anders (deden ze toch al niet). Mits ze geen klachten hebben.
Ze zijn nu al een aantal weken intensief aan het daten en het lijkt erop dat het een onwijs goede match is. Vriendin is al heel lang alleen en voelde zich in deze tijd super eenzaam dus ik ben erg blij voor haar en vind dat ze het op een verantwoorde manier heeft aangepakt en dit echt geen kwaad in de zin heeft.
Bulbul schreef:
Zoiets
Ik zou wel gewoon afspreken, stukje wandelen of zo, je hoeft toch niet meteen te zoenen.
Ja oké die 1,5 m maar wie weet blijft dat nog een jaar zo. Als je op een gegeven moment een leuke klik hebt en op een gegeven moment exclusief date is er toch niets aan de hand.
.
Je kunt prima daten, zoenen en neuken. Tenzij je een professional bent en meerdere klanten op een dag afwerkt. Ik begin dat corona-autisme kotsbeu te worden.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Volgens mij kan dat prima. Ik heb vaker voor een eerste date een picknick gedaan. Voor mij hoeft een date niet meteen dichterbij te komen dan 1,5 meter. Gewoon elkaar leren kennen. Dan kunnen jullie, mijn insziens, altijd toch dichterbij komen dan 1,5 meter. Als de 1,5 meter samenleving lang blijft, moeten alle singles dan maar een jaar niet daten? Worden mensen ook niet gelukkiger van lijkt mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven