De grootste verandering
dinsdag 21 april 2020 om 14:38
Dat hoop ik niet, want dan heeft mijn man geen werk. Van mijn kinderen heb ik geen last. Laatste hoop ik ook.redbulletje schreef: ↑21-04-2020 14:35Ik hoop dat mensen massaal blijven thuiswerken (want minder verkeer op de weg, dus minder files)
En ik hoop dat er minder kinderen genomen worden nu men ervaart wat 't is om er mee thuis te moeten zitten
En ik hoop dat vliegreizen wel terug betaalbaar worden
dinsdag 21 april 2020 om 14:39
Hoewel ik ook blij ben als kind weer naar de opvang mag en ik weer een beetje kan werken, zou ik nog veel ongelukkiger zijn geworden van helemaal in mijn eentje in huis dan met kind. Dus dat gaat echt lang niet voor iedereen op.redbulletje schreef: ↑21-04-2020 14:35Ik hoop dat mensen massaal blijven thuiswerken (want minder verkeer op de weg, dus minder files)
En ik hoop dat er minder kinderen genomen worden nu men ervaart wat 't is om er mee thuis te moeten zitten
En ik hoop dat vliegreizen wel terug betaalbaar worden
(Ik weet het, je gelooft het niet, maar er zijn mensen die hun kinderen gewoon echt leuk vinden. En die het dan toch zat kunnen zijn om er wekenlang mee in huis opgesloten te zitten).
dinsdag 21 april 2020 om 14:43
Autoschaderedbulletje schreef: ↑21-04-2020 14:41In wat voor sector zit hij dat hij last heeft van minder verkeer op de weg?
dinsdag 21 april 2020 om 14:44
benzinepomphouder misschienredbulletje schreef: ↑21-04-2020 14:41In wat voor sector zit hij dat hij last heeft van minder verkeer op de weg?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 21 april 2020 om 14:44
Hier hetzelfde, die afstand mag van mij blijven.
Ik hoop dat er besef komt wat we me deze planeet doen en we allemaal wat duurzamer gaan leven. We zien wat het nu doet met de aarde en natuur. Maar ik ben bang dat we dat binnen no time weer vergeten zijn.
anoniem_63a041da40279 wijzigde dit bericht op 21-04-2020 14:45
5.16% gewijzigd
dinsdag 21 april 2020 om 14:45
Dat vliegen een stuk duurder wordt en voor veel mensen daardoor niet meer mogelijk zal zijn. Het zal bovendien een stuk minder vanzelfsprekend worden. Er wordt minder gevlogen doordat veel maatschappijen omvallen en daardoor zijn er minder plekken beschikbaar. Het zal veel exclusiever worden gok ik.
Maar gelukkig zijn er genoeg andere manieren om te reizen.
Maar gelukkig zijn er genoeg andere manieren om te reizen.
dinsdag 21 april 2020 om 14:46
Nee hoor let maar op.
dinsdag 21 april 2020 om 14:51
Ik hoop het ook zo erg, maar ben inderdaad bang van niet.
dinsdag 21 april 2020 om 14:53
Ik geef al nooit geld uit aan troep uit China of de Action, ik denk dat ik inderdaad wel nog meer lokaal uit ga geven. Zeker in de horeca.
dinsdag 21 april 2020 om 15:08
Ik hoop dat mensen zich wat bewuster van hygiene zijn, en vaker hun handen wassen. Ook hoop ik dat mensen met de griep bijvoorbeeld sneller thuisblijven (eventueel thuis werken, mochten ze zich goed genoeg voelen), en dat dit ook geaccepteerd wordt. Ik heb altijd al een pleurishekel gehad aan in een coupe vol met rochelende medepassagiers te zitten.
Ik hoop dat mensen lokaler blijven winkelen.
Ik denk ook dat vliegreizen in ieder geval voorlopig duurder wordt (want minder vluchten).
Wat ik heel erg zou vinden is als grootschalige evenementen taboe blijven. Ik mis mijn festivals nu al.
Ik hoop dat mensen lokaler blijven winkelen.
Ik denk ook dat vliegreizen in ieder geval voorlopig duurder wordt (want minder vluchten).
Wat ik heel erg zou vinden is als grootschalige evenementen taboe blijven. Ik mis mijn festivals nu al.
dinsdag 21 april 2020 om 15:12
Op wat meer thuiswerknormalisering na gaat er denk ik niets veranderen.
Ik hoop daarnaast op wat minder gevlieg, zeker zakelijk, maar dat zal ook wel tegen vallen. En het was mooi geweest als daarna wat meer regionaal/ nationaal product in Nederland zelf blijft hangen.
Dus dat wij minder vlees exporteren om daarna massaal Iers vlees te gaan kopen bij de Appie en de keurslager.
Bijvoorbeeld.
Maar ook daar heb ik een hard hoofd in.
En de 1,5 meter maatschappij is na vaccin hopelijk verdwenen.
Ik hoop daarnaast op wat minder gevlieg, zeker zakelijk, maar dat zal ook wel tegen vallen. En het was mooi geweest als daarna wat meer regionaal/ nationaal product in Nederland zelf blijft hangen.
Dus dat wij minder vlees exporteren om daarna massaal Iers vlees te gaan kopen bij de Appie en de keurslager.
Bijvoorbeeld.
Maar ook daar heb ik een hard hoofd in.
En de 1,5 meter maatschappij is na vaccin hopelijk verdwenen.
dinsdag 21 april 2020 om 15:12
Jawel, dan kan ik tenminste een huis kopen.
ugli wijzigde dit bericht op 21-04-2020 15:23
3.70% gewijzigd