Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

maandag 20 april 2020 om 18:05
Jezus, het lijkt hier wel een kleuterschool. Wat een kinderachtig gedoe, ga in godsnaam een keer doen waarvoor je betaald wordt.
En jij, lamlul met al je smoezen, hou op met dat vage gelul ga eigenlijk eens serieus aan het werk. Ik weet dat het niet meevalt in jouw positie. Echt. Maar denk je nu echt dat ik niet doorheb dat je helemaal niets doet?
En jij, lamlul met al je smoezen, hou op met dat vage gelul ga eigenlijk eens serieus aan het werk. Ik weet dat het niet meevalt in jouw positie. Echt. Maar denk je nu echt dat ik niet doorheb dat je helemaal niets doet?

maandag 20 april 2020 om 21:48
Dan had je niet iedere keer op FaceTime moeten zaniken over het tekort aan mensen, hoe jullie gepensioneerden weer terug op de werkvloer hadden, dat er mensen van de opleiding werden ‘getrokken’.
Nu mag je morgen aan de slag met je schoonmoeder, fijn samen carpoolen
. Enjoy. Ik weet uit ervaring dat ze geen naald nodig heeft om bloed te trekken.
Zet ‘m op mam!
Nu mag je morgen aan de slag met je schoonmoeder, fijn samen carpoolen

Zet ‘m op mam!

maandag 20 april 2020 om 21:56
lemoos2 schreef: ↑20-04-2020 21:48Dan had je niet iedere keer op FaceTime moeten zaniken over het tekort aan mensen, hoe jullie gepensioneerden weer terug op de werkvloer hadden, dat er mensen van de opleiding werden ‘getrokken’.
Nu mag je morgen aan de slag met je schoonmoeder, fijn samen carpoolen. Enjoy. Ik weet uit ervaring dat ze geen naald nodig heeft om bloed te trekken.
Zet ‘m op mam!

maandag 20 april 2020 om 21:56
Zo herkenbaar

En ik was altijd faliekant tegen een weegschaal, maar had er toch echt 1 nodig om het een beetje te monitoren.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu

maandag 20 april 2020 om 22:46
Nou inderdaad! Ik heb er een aangeschaft om mezelf met de neus op de feiten te drukken en dat is ook echt gelukt. Gelukkig kan ik hier op het forum anoniem meedoen in het afvaltopic, dat schema is ook een stok achter de deur. Heb altijd gedacht dat het vanzelf wel goed zou komenQuaintrelle schreef: ↑20-04-2020 21:56Zo herkenbaar.
En ik was altijd faliekant tegen een weegschaal, maar had er toch echt 1 nodig om het een beetje te monitoren.

dinsdag 21 april 2020 om 16:15
Godverdekut
Wat vind ik jou toch een kwalitatief uitermate teleurstellend persoon. Heb je nu je zin? Je hebt amper wat met me te schaften maar je mag me vanaf dag 1 al niet.
Je komt jezelf nog wel tegen, want het aantal collega's waar JIJ nog credits bij hebt is lachwekkend triest.
Oh en leidinggevende; ik had je hoog zitten, maar als je dit zo laat gebeuren ben je behoorlijk in mijn achting gedaald. Je gaat nog van me horen en dan donder ik alles op tafel, beslis zelf maar wat je er mee doet.

Wat vind ik jou toch een kwalitatief uitermate teleurstellend persoon. Heb je nu je zin? Je hebt amper wat met me te schaften maar je mag me vanaf dag 1 al niet.
Je komt jezelf nog wel tegen, want het aantal collega's waar JIJ nog credits bij hebt is lachwekkend triest.
Oh en leidinggevende; ik had je hoog zitten, maar als je dit zo laat gebeuren ben je behoorlijk in mijn achting gedaald. Je gaat nog van me horen en dan donder ik alles op tafel, beslis zelf maar wat je er mee doet.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

dinsdag 21 april 2020 om 17:00
dinsdag 21 april 2020 om 17:03

ik ook hoor, hoor al de hele dag niks anders wil het liefst onder elke post zetten : pas als dat kut-virus is opgerot kan je daar over beginnen!!!!!
ontopic: lord begin jij ook nog is met je bek.... heb je drama nu ingeruild voor complot theorieën

rouge__ wijzigde dit bericht op 21-04-2020 17:34
17.16% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition

dinsdag 21 april 2020 om 17:06
Eens! Zoals er b.v. gediscussieerd wordt wanneer de Horeca weer open gaat. Er zijn mensen die gokken dat deze na 28 april open gaan met strengere maatregelen,anderen zeggen pas in juni en de derde groep zegt pas in oktober. Vermoedens uiten of gokken snap ik nog wel en erover discussiëren. Maar zeggen dat het ''echt zo'' gaat gebeuren dat kan je helemaal niet weten. Dat horen we van de overheid.friezinnetje2014 schreef: ↑21-04-2020 17:00ik ook en ook alle topics die er geopend worden over hoe het mss over een week/maand/jaar is. We weten het niet, we hebben geen glazen bol

dinsdag 21 april 2020 om 17:23
Je bent een schat Rouge_! Ook een dikkeRouge__ schreef: ↑21-04-2020 17:03![]()
ik ook hoor, hoor al de hele dag niks anders wil het liefst onder elke post zetten : pas als dat kut-virus is opgerot kan je daar over beginnen!!!!!
ontopic: lord begin jij ook nog is met bek.... heb je drama nu ingeruild voor complot theorieënje bent echt een mega doos dat je het ff weet.

dinsdag 21 april 2020 om 17:45
dit, als iemand er tegen mij er over begint, is mijn standaard antwoord: pas als dat virus is uitgeroeid gaat alles weer open. misschien het wel een blijvende maar ja over Sars & Ebola hoor je ook niemand meerfriezinnetje2014 schreef: ↑21-04-2020 17:00ik ook en ook alle topics die er geopend worden over hoe het mss over een week/maand/jaar is. We weten het niet, we hebben geen glazen bol
Geraldine schreef: ↑21-04-2020 17:23Je bent een schat Rouge_! Ook een dikkevoor jou! Het hangt uiteraard van het topic af op de Coronapijler. Er zijn topics die wel interessant zijn en waar ik met andere forummers op een normale manier kan discussieren en mijn mening kan uiten of mijn angsten of zorgen van me kan afschrijven. Rare dingen erbij halen zoals complottheorieën of ''per se'' gelijk willen hebben vind ik storend en sommige topics lees ik ook niet. En helaas kom je niet om het Coronagedoe heen. Maar als ik ff genoeg Coronacircus om me heen heb gehad dan ga ik ff iets anders doen om bij te tanken. Sporten,lezen en appen met familie en vrienden zijn voor mij goede uitlaatkleppen.

ik kom eigenlijk alleen in het conona humor topic, bij de rest haal ik het einde van de 1ste pagina niet . Ik bestrijd alles vooral met humor in het begin toen ik net mijn baan kwijt (door het virus) zat ik ook zwaar in de stress en angstig maar ik probeer nu gewoon bij de dag te leven en mij zo goed mogelijk te vermaken.
en heel cliché: dingen ondernemen die eerst niet konden

Relax we're all crazy, it's not a competition

dinsdag 21 april 2020 om 17:57
Same here! Ik baal ook ervan dat ik niet naar de sportschool kan,mijn vrienden niet kan zien en niet naar het verpleeghuis kan waar ik regelmatig vrijwilligerswerk doe. Maar ik sport thuis,heb een work-out-plan gemaakt,app regelmatig met familie en vrienden en bel regelmatig mijn vrijwilligerswerk. Heb ze 3 weken geleden een bos bloemen gestuurd en een kaart en kreeg er een terug. Dat deed me erg goed. En verder vind ik dit topic een fijne uitlaatklap. Soms moet je dingen gewoon eruit gooien. En uiteraard komen er ook weer betere tijden. Ik ben alRouge__ schreef: ↑21-04-2020 17:45dit, als iemand er tegen mij er over begint, is mijn standaard antwoord: pas als dat virus is uitgeroeid gaat alles weer open. misschien het wel een blijvende maar ja over Sars & Ebola hoor je ook niemand meer
jij ook het komt echt wel goed wijfie
,
ik kom eigenlijk alleen in het conona humor topic, bij de rest haal ik het einde van de 1ste pagina niet . Ik bestrijd alles vooral met humor in het begin toen ik net mijn baan kwijt (door het virus) zat ik ook zwaar in de stress en angstig maar ik probeer nu gewoon bij de dag te leven en mij zo goed mogelijk te vermaken.
en heel cliché: dingen ondernemen die eerst niet kondenmaar ik baal ook vreselijk dat ik mijn vrienden niet kan zien of mijn moeder kan knuffelen
![]()
blij met kleine stappen. Balen trouwens dat jij je baan kwijt bent! Ik denk aan je.

anoniem_2815 wijzigde dit bericht op 21-04-2020 20:41
4.91% gewijzigd

dinsdag 21 april 2020 om 18:15
Ja het zal best dat het er cosmetisch allemaal veel mooier uit zal zien met een paar kilootjes minder. Maar dat interesseert mij geen ene fuck, mijn bmi is 23 en dat vind ik dikke prima voor een moeder van 40 jaar.
Jij zou er ook beter uitzien als je eens naar een tandarts ging en die zure bek liet liften maar daar val ik je toch ook niet mee lastig?
Jij zou er ook beter uitzien als je eens naar een tandarts ging en die zure bek liet liften maar daar val ik je toch ook niet mee lastig?

dinsdag 21 april 2020 om 20:44
Ik snap die mensen niet die commentaar op een ander zijn uiterlijk hebben. Een bmi van 23 is hartstikke netjes hoor. Ik heb zelf maat 40/42lemoos2 schreef: ↑21-04-2020 18:15Ja het zal best dat het er cosmetisch allemaal veel mooier uit zal zien met een paar kilootjes minder. Maar dat interesseert mij geen ene fuck, mijn bmi is 23 en dat vind ik dikke prima voor een moeder van 40 jaar.
bij 1.75 en ben niet gebouwd voor maat 36 en als mensen me niet willen zien dan kijken ze maar de andere kant op. Ieder mens is op zijn en haar manier mooi ongeacht de maat of leeftijd of huidskleur...

dinsdag 21 april 2020 om 20:56
Ik heb alles wat ik wil. Fijn huis, leuke baan, lieve vriendinnen en de allerliefste familie. Er is niets wat ik anders zou doen als ik kon. Maar waarom lijkt het in de liefde niet te lukken? Waarom laat liefdesverdriet me idealiseren en hoop houden? Ik begrijp wat er niet goed zat en ik begrijp dat het voor hem als opluchting kan voelen.
Maar god wat mis ik het
Maar god wat mis ik het

dinsdag 21 april 2020 om 20:58
Koningsdag wordt woningsdag ha ha ha...voor iedereen is woningsdag. Gezellig om met zijn allen apart op de eigen balkon te gaan staan! Je mag je buren geen hapjes aanbieden,je mag niets aannemen,je mag niet naar elkaar toe (snap het wel,maar soms ben ik het zo beu). Zo mooi neergezet op de reclame met mooie plaatjes en muziek maar niet bij iedereen zijn de balkons zo gebouwd dat iedereen elkaar kan zien en horen,de onze zijn er in ieder geval niet voor gebouwd (het is wel mooi wonen waar ik woon maar niet geschikt). De balkons staan op elkaar. Nice try maar het werkt niet voor iedereen.
''Soms moet je afstand nemen om dichter bij elkaar te komen''...oftewel social distancing. Ja,ik hou me aan de regels maar deze zin steekt.
Of kraamvisite wordt raamvisite. Vind ik zo rot voor de mensen die hun pasgeboren kleinkind/neef/nicht alleen maar door het raam mogen zien,als dit überhaupt al mogelijk is. Gelukkig heb je tegenwoordig Whatsapp,Skype en videobellen!
Vanavond ben ik voor de buurman gevlucht toen ik de vuilniszak naar beneden bracht. Hij begon erover dat oude mensen,chronisch zieken,mensen met overgewicht niets toevoegen en dat ze teveel geld kosten en waarom zou je ze redden. Verheven Übermensch! Dan had mijn broer met een handicap ook niet verder mogen leven of mijn schoonmoeder die hartpatiënt is? Alsof het je eigen schuld is dat je ziek bent of oud etc...!
Ik verzon maar gauw een smoesje en dan snel uit de kelder.
''Soms moet je afstand nemen om dichter bij elkaar te komen''...oftewel social distancing. Ja,ik hou me aan de regels maar deze zin steekt.
Of kraamvisite wordt raamvisite. Vind ik zo rot voor de mensen die hun pasgeboren kleinkind/neef/nicht alleen maar door het raam mogen zien,als dit überhaupt al mogelijk is. Gelukkig heb je tegenwoordig Whatsapp,Skype en videobellen!
Vanavond ben ik voor de buurman gevlucht toen ik de vuilniszak naar beneden bracht. Hij begon erover dat oude mensen,chronisch zieken,mensen met overgewicht niets toevoegen en dat ze teveel geld kosten en waarom zou je ze redden. Verheven Übermensch! Dan had mijn broer met een handicap ook niet verder mogen leven of mijn schoonmoeder die hartpatiënt is? Alsof het je eigen schuld is dat je ziek bent of oud etc...!

anoniem_2815 wijzigde dit bericht op 22-04-2020 09:32
9.06% gewijzigd
dinsdag 21 april 2020 om 21:07
Gvd
ga je nou serieus zolang als een klein kind zitten mekkeren? En dan ook nog beweren dat je het van je zelf wel snapt want het is een mannending?!
Sorry hoor, waar zit je verstand, met zulke "argumenten" neem ik je niet meer serieus.
En als jij mij uitscheldt ja dan scheld ik dus terug ja. En wat de buren daarvan denken maakt mij even echt helemaal niks uit.
Jij begon.
Zo.
Ik kan ook klein kind uithangen zoals je ziet.
Lekker puh.
En nu ga ik mijn eigen dingen verder klaar maken en doe niks meer voor jou even. Doei.

Sorry hoor, waar zit je verstand, met zulke "argumenten" neem ik je niet meer serieus.
En als jij mij uitscheldt ja dan scheld ik dus terug ja. En wat de buren daarvan denken maakt mij even echt helemaal niks uit.
Jij begon.
Zo.
Ik kan ook klein kind uithangen zoals je ziet.
Lekker puh.
En nu ga ik mijn eigen dingen verder klaar maken en doe niks meer voor jou even. Doei.
dinsdag 21 april 2020 om 21:08
Voor veel van de make up merken en verzorgingsproducten die jullie noemen zijn dieren mishandeld. Bekende merken als Clinique, Estee Lauder, Maybelline, Mac, Max Factor, Rimmel, Yves Roches, L'Oreal en nog veel meer.
Maar er zijn dierproefvrije alternatieven. Ook bekende merken, gewoon bij de drogist en Hema verkrijgbaar en heel betaalbaar. Ik wou dat jullie net zoveel tijd en uitzoekwerk zouden besteden aan dit gegeven als aan de ingrediënten. Wil je echt mooi zijn door dierenleed?
Maar er zijn dierproefvrije alternatieven. Ook bekende merken, gewoon bij de drogist en Hema verkrijgbaar en heel betaalbaar. Ik wou dat jullie net zoveel tijd en uitzoekwerk zouden besteden aan dit gegeven als aan de ingrediënten. Wil je echt mooi zijn door dierenleed?
Ik vind hier dingen van.