Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
woensdag 22 april 2009 om 12:48
Zooooo - eindelijk mijn pakket uit de UK gekregen. Niet dat het zo lang duurde, maar ik kon niet via de website bestellen, moest het toen telefonisch doen en daarbij is er iets misgegaan met het creditcardnummer. Hele toestand, maar afgelopen vrijdag was het laatste telefoontje en nu stond de DHL-man al voor de deur. Grappig: de bubblebars zaten niet in een papiertje en het verpakkingsmateriaal was popcorn (en niet dat spul dat ze in NL gebruiken, dat je met water aan elkaar kunt plakken - daar worden mijn kinderen heel creatief van, dus die balen nu een beetje).
Wat heb ik allemaal?
* Grote fles Happy Hippy (erg fijn wakker worden met dat luchtje
* Smoothie Almond & Coconut (nieuw, ben benieuwd)
* acht bubblebars en bath melts
* dat schoonmaakspulletje met het engelengezichtje
* Breath of fresh air
* Enchanted eye cream
* mirror mirror
* Paradise regained
En de massagebars Therapy en Wicy Magic Muscles.
Jammer genoeg geen proefjes - vind ik wel een beetje stom, want alles bij elkaar is het natuurlijk een hele lijst en daar had best een klein proefje tegenover mogen staan. Volgende keer vraag ik er gewoon naar - zo voor de vakantie lijkt een shampoo blok en een conditioner me wel praktisch.
Maar goed, vooralsnog kan ik weer heerlijk badderen!
Wat heb ik allemaal?
* Grote fles Happy Hippy (erg fijn wakker worden met dat luchtje
* Smoothie Almond & Coconut (nieuw, ben benieuwd)
* acht bubblebars en bath melts
* dat schoonmaakspulletje met het engelengezichtje
* Breath of fresh air
* Enchanted eye cream
* mirror mirror
* Paradise regained
En de massagebars Therapy en Wicy Magic Muscles.
Jammer genoeg geen proefjes - vind ik wel een beetje stom, want alles bij elkaar is het natuurlijk een hele lijst en daar had best een klein proefje tegenover mogen staan. Volgende keer vraag ik er gewoon naar - zo voor de vakantie lijkt een shampoo blok en een conditioner me wel praktisch.
Maar goed, vooralsnog kan ik weer heerlijk badderen!
woensdag 22 april 2009 om 13:17
Leuke bestelling, blijftblozen! Wat vind je van de producten?
Wel jammer dat je geen proefjes hebt gekregen- dat zou je inderdaad wel verwachten bij zon bestelling! Ikzelf heb het bij mijn bestelling wel aangegeven - zal later laten weten wat erbij zat.
Hoop stiekem dat de bestelling er vandaag is, maar heb eergisteren pas besteld, dus dat kan eigenlijk niet. Heb wel ontdekt dat het dichtsbijzijnde dhl-punt hier heel dicht bij is, dus als ze het morgen en overmorgen aanbieden (dan ben ik niet thuis), kan ik het daar gewoon makkelijk ophalen.
Wel jammer dat je geen proefjes hebt gekregen- dat zou je inderdaad wel verwachten bij zon bestelling! Ikzelf heb het bij mijn bestelling wel aangegeven - zal later laten weten wat erbij zat.
Hoop stiekem dat de bestelling er vandaag is, maar heb eergisteren pas besteld, dus dat kan eigenlijk niet. Heb wel ontdekt dat het dichtsbijzijnde dhl-punt hier heel dicht bij is, dus als ze het morgen en overmorgen aanbieden (dan ben ik niet thuis), kan ik het daar gewoon makkelijk ophalen.
donderdag 23 april 2009 om 08:38
Nog steeds niet mijn buffy gebruikt.......
Wat er ook gebeurt......vanavond ga ik buffiën
Was de hele week hartstikke laat, dus gewoon douchen en haren wassen.
Ik wil er altijd wel lekker de tijd voor nemen als ik mijn lush spulletjes gebruik, en had het nu zo druk en bijna geen tijd.
Maar vanavond ga ik buffy gebruiken!
Mooi lijstje blijftblozen!
Heb je al wat meer gebruikt?
Ik heb in de UK ook in het opmerkingenveld gevraagd om proefjes en heb er 4 gehad!
Mijn lijstje wordt steeds langer
Wat er ook gebeurt......vanavond ga ik buffiën
Was de hele week hartstikke laat, dus gewoon douchen en haren wassen.
Ik wil er altijd wel lekker de tijd voor nemen als ik mijn lush spulletjes gebruik, en had het nu zo druk en bijna geen tijd.
Maar vanavond ga ik buffy gebruiken!
Mooi lijstje blijftblozen!
Heb je al wat meer gebruikt?
Ik heb in de UK ook in het opmerkingenveld gevraagd om proefjes en heb er 4 gehad!
Mijn lijstje wordt steeds langer
donderdag 23 april 2009 om 10:33
quote:indonees schreef op 22 april 2009 @ 11:11:
Hey Elle, heb je gisteravond nog lekker gebuffiet?
Gaat er iemand die vanille parfum kopen die je tussen vandaag en vrijdag kunt bestellen?
Nee...........ik moet ook eerst de boel een beetje opmaken van mezelf.
Als ik iets ga bestellen, dan bestel ik gelijk meer dat ik even een poosje vooruit kan.
Als ik andere dingen bestel dan blijven de dingen die ik dan minder fijn vindt liggen en dat vind ik jammer!
Hey Elle, heb je gisteravond nog lekker gebuffiet?
Gaat er iemand die vanille parfum kopen die je tussen vandaag en vrijdag kunt bestellen?
Nee...........ik moet ook eerst de boel een beetje opmaken van mezelf.
Als ik iets ga bestellen, dan bestel ik gelijk meer dat ik even een poosje vooruit kan.
Als ik andere dingen bestel dan blijven de dingen die ik dan minder fijn vindt liggen en dat vind ik jammer!
donderdag 23 april 2009 om 11:43
Gisteren in bad gedoken met een grote roze met witte bubblebar waarvan ik de naam even niet meer weet. Tenminste, met een stuk ervan, want het ding was zo groot dat ik het bad met eenderde ook vol bubbels kreeg. Heerlijk. Lekker luchtje, fruitig, zacht velletje... ben helemaal gelukkig. Die gezichtsdingen moet ik nog even mee wachten - moet eerst mijn Clinique-spullen opmaken en die zijn toch echt te duur om in al mijn enthousiasme alvast in de prullenbak te gooien (hoewel ik die aandrang wel heb, moet ik opbiechten, maar dat is natuurlijk belachelijk)
donderdag 23 april 2009 om 11:44
donderdag 23 april 2009 om 11:49
donderdag 23 april 2009 om 11:58
[quote]blijftblozen schreef op 23 april 2009 @ 11:43:
Gisteren in bad gedoken met een grote roze met witte bubblebar waarvan ik de naam even niet meer weet. Tenminste, met een stuk ervan, want het ding was zo groot dat ik het bad met eenderde ook vol bubbels kreeg.
The Comforter!! Die is echt superlekker! You snap the whip, een scrubber ruikt hetzelfde! En sweety pie, de jelly ruikt ook ongeveer zo, echt een van mijn favoriete geuren.
Gisteren in bad gedoken met een grote roze met witte bubblebar waarvan ik de naam even niet meer weet. Tenminste, met een stuk ervan, want het ding was zo groot dat ik het bad met eenderde ook vol bubbels kreeg.
The Comforter!! Die is echt superlekker! You snap the whip, een scrubber ruikt hetzelfde! En sweety pie, de jelly ruikt ook ongeveer zo, echt een van mijn favoriete geuren.