Droogmolen tips

24-04-2020 12:07 16 berichten
Ik ontdekte gister een gat in de tuin voor een droogmolen en nu lijkt mij dat een heel fijn ding om aan te schaffen. Maar ik zie door de droogmolens de juiste droogmolen niet meer o_o

Ik lees reviews over slappe draden, automatische dradentrekkers en snel roest. Mijn gat is 4,9 cm en het mag een hele hoge zijn.

Welke droogmolen heb je en ben je er blij mee? En zijn die dingen wel eens in de aanbieding?

Bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een camping droogmolen gekocht. Die is niet super groot, inklapbaar en hoeft niet in een gat. Ideaal!
Ik heb een Brabantia topspinner met 50 m lijn. Ideaal ding. Heb hem nu een jaar of 5 en geen klachten. Betaalbaar en past in het gat van 4,9cm. Blokker heeft ze wel eens in de aanbieding volgens mij.
Ik heb ook de Brabantia Topspinner maar dan de 60m. Erg blij mee!

Edit: ik heb een lift-o-matic
anoniem_240865 wijzigde dit bericht op 24-04-2020 15:40
22.62% gewijzigd
Ik heb al meer dan 20 jaar een Brabantia, een grote. Ondertussen ziet het er niet meer uit, want verbogen door lakens in een storm te laten hangen, inklappen met de draden verdraaid, veel keren verhuisd. Maar de nieuwe wordt ook weer een Brabantie. De draden zijn gecoat, dus geen roest.
Ik heb er een met een dak, lijkt een beetje op een parasol. Super handig, tenzij het stormt (note to self: inklappen als de weersverwachting niet goed is :$ )
Ik heb deze:

brabantia lift o'matic advanced

Tevreden van!
Vind het wel meer werk om op te hangen zo in de hoogte, vind het wasrek handiger in dat opzicht! Maar voor grote dingen heel fijn
Ik heb nu een leifheit en de buurvrouw heeft een brabantia: die van haar is veel beter. Draden staan strakker en hij klapt makkelijker in en uit.
Ik neem volgende keer een brabantia
Een grote Brabantia. Ik denk 50 meter, maar zou ook 60 meter kunnen zijn, we hebben hem al meer dan 20 jaar.

Heb je alleen een "gat" of zit er ook een steun in? Die is namelijk wel aan te raden.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik heb een Brabantia in de tuin en een leifheit in een parasolvoet op zolder.

De Brabantia heeft strakkere lijnen.
Wij hadden eerst een crappy goedkope en daarna een Brabantia, en die laatste is zijn geld dubbel en dwars waard. Geen roest, strakke lijnen, makkelijk open te klappen.
Ik heb brabantia. Ideaal. Ding is niet kapot te krijgen. Hij staat in de tuin met een afdekhoes als ik hem niet gebruik.
Mijn ouders hebben een Brabantia, gaat al heel lang mee!
Het is een Brabantia van 500cm geworden. Bedankt! :)
Snoesje666 schreef:
24-04-2020 12:40
Een grote Brabantia. Ik denk 50 meter, maar zou ook 60 meter kunnen zijn, we hebben hem al meer dan 20 jaar.

Heb je alleen een "gat" of zit er ook een steun in? Die is namelijk wel aan te raden.

Er zit een buis in het beton van 26cm diep. Is dat ok?
Wij hebben ook een Brabantia, tweedehands. Als ik ooit gaan verhuizen gaat deze zeker mee! Ik gebruik de buitenlijnen nu elke dag, met dat mooie weer:)

26 cm lijkt mij genoeg, ik denk dat wij ook zoiets hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven