peuter-hond-voetbal lek

vrijdag 24 april 2020 om 15:28
Die hebben we, alleen vind peuter die niet leuk..
vrijdag 24 april 2020 om 15:29

vrijdag 24 april 2020 om 15:33
dit vind ik wel een goeie inderdaad.. plezier voor hond en peuter.. die vrouw lijkt er gemakkelijk tegenaan te schoppen iig..
vrijdag 24 april 2020 om 15:37
Bij Zooplus de beste prijs:GinnyJones schreef: ↑24-04-2020 15:33dit vind ik wel een goeie inderdaad.. plezier voor hond en peuter.. die vrouw lijkt er gemakkelijk tegenaan te schoppen iig..
https://www.zooplus.nl/shop/honden/spel ... len/776593
Honey, you should see me in a crown
vrijdag 24 april 2020 om 15:38

vrijdag 24 april 2020 om 15:46
Is dat van belang dan? Of zoek je een reden om te roepen 'dat soort honden"?

vrijdag 24 april 2020 om 15:48
En als er stafford had gestaan?
vrijdag 24 april 2020 om 15:49
Mijn (allerliefste) lease hond was een Amerikaanse Staf en in mijn familie heeft iedereen Rottweilers, dus neestrings-attached schreef: ↑24-04-2020 15:46Is dat van belang dan? Of zoek je een reden om te roepen 'dat soort honden"?

Ik was benieuwd naar het ras, want dan kon ik een beetje de kaakkracht inschatten en op basis daarvan bedenken welke bal geschikt zou kunnen zijn. Een oprechte vraag dus.

vrijdag 24 april 2020 om 15:50
De hond aanleren welke speeltjes voor hem zijn en welke niet. Hond weghouden als peuter met de bal wil spelen. Dat zijn ook opties.
Ik opt voor de eerste trouwens. Niets zo vervelend als een hond die aan dingen knaagt die niet voor hem of haar bedoelt zijn.
En ja dat kun je een hond echt prima aanleren.
Ik opt voor de eerste trouwens. Niets zo vervelend als een hond die aan dingen knaagt die niet voor hem of haar bedoelt zijn.

vrijdag 24 april 2020 om 17:06
Daar heb ik oprecht moeite mee. Hij is zo lief en wil zo graag meedoen. De band die hij met peuter heeft is ook zo hecht en lief. Echt een twee-eenheid. Hond komt niet uit een fijne situatie en ik vind het dan ook moeilijk om zijn enthousiasme te dimmen. Hij heeft nu een thuis en hij is enorm blij. Afstraffen dat hij samen met zijn peutervriendje wil spelen kan ik dan ook eigenlijk niet gevoelsmatig. Het feit dat peuter het zo leuk vind speelt ook mee.strings-attached schreef: ↑24-04-2020 15:50De hond aanleren welke speeltjes voor hem zijn en welke niet. Hond weghouden als peuter met de bal wil spelen. Dat zijn ook opties.
vrijdag 24 april 2020 om 17:15

vrijdag 24 april 2020 om 17:44
GinnyJones schreef: ↑24-04-2020 17:06Daar heb ik oprecht moeite mee. Hij is zo lief en wil zo graag meedoen. De band die hij met peuter heeft is ook zo hecht en lief. Echt een twee-eenheid. Hond komt niet uit een fijne situatie en ik vind het dan ook moeilijk om zijn enthousiasme te dimmen. Hij heeft nu een thuis en hij is enorm blij. Afstraffen dat hij samen met zijn peutervriendje wil spelen kan ik dan ook eigenlijk niet gevoelsmatig. Het feit dat peuter het zo leuk vind speelt ook mee.

zaterdag 25 april 2020 om 16:42
Mijn hond is ook over enthousiast, wil zo zo zo graag meedoen. Ook mijn hond een moeilijke start gehad. Maarja, hij heeft zoveel spelende kinderen de bal kapot gebeten, tijdens uitlaten, weg hond, wederom huilend kindje. Overigens was ik ook bang dat ze, in haar enthousiasme straks, de bal uit de handen van mijn zoon wil pakken en, in haar enthousiasme, z’n hand per ongeluk heeft. Denkend aan dat een hond, ondanks dat hij zielig en heel lief was, vast ook niet van de roedelleider het eten/speeltje af mag pakken. Dit mijn hond ook aangeleerd. Geen huilende kindjes meer of godsvermogen aan ballen kwijt. Blije hond, ik gooi namelijk met de tennisbal voor haar. Iedereen blij, en ja, ook echt de hond hoor, die is er echt niks minder van geworden...GinnyJones schreef: ↑24-04-2020 17:06Daar heb ik oprecht moeite mee. Hij is zo lief en wil zo graag meedoen. De band die hij met peuter heeft is ook zo hecht en lief. Echt een twee-eenheid. Hond komt niet uit een fijne situatie en ik vind het dan ook moeilijk om zijn enthousiasme te dimmen. Hij heeft nu een thuis en hij is enorm blij. Afstraffen dat hij samen met zijn peutervriendje wil spelen kan ik dan ook eigenlijk niet gevoelsmatig. Het feit dat peuter het zo leuk vind speelt ook mee.