TML foundation ervaringen
maandag 13 april 2020 om 22:57
vrijdag 24 april 2020 om 17:21
Ik breng vloeibare foundation ook met mijn vingers aan, maar dit product is daar echt niet geschikt voor. Je moet het met een grote kwast inmasseren, zodat het zich vermengd met je huidolie. Meer gedoe, maar geen vlekken.2020-12 schreef: ↑24-04-2020 17:16Ik heb vandaag de donkerste kleur geprobeerd, de nude kleur, en die was dus ook echt te donker.
Ik heb het zelf op een papiertje gestrooid en het vervolgens zowel met een make up borsteltje als mijn mijn vinger proberen aan te brengen. Ik vond het drama. Zoals ik al zei was de kleur te donker, maar goed dat was mijn verkeerde keuze. Ik krijg het alleen niet mooi egaal over mijn gezicht heen. Je blijft er vlekken in zien.
Morgen zal ik de lichtste kleur proberen, maar ik merk wel dat ik toch echt meer van de vloeibare foundation ben, stuk makkelijker. Al is dat natuurlijk mijn eigen voorkeur, zegt niks over het merk zelf.
vrijdag 24 april 2020 om 17:54
@jufjoke ja precies! Ik denk ook dat dat zuiniger is. Vooral voor dat geld wil je er wel even mee vooruit. Ik heb dat er ook voor over gehad, maar nu vind ik het wel zonde van het geld (student, haha).
@2012-12 bij mij lukte het wel goed. Ik had al zo'n 'kabuki' kwast thuis, en hiermee lukt het ook goed. Ook wel op aliexpress te bestellen, maar dat duurt lang voor je die dan hebt. Heb vantevoren wel dagcreme of primer op gedaan en dan direct de poeder erop met de kwast. Vlekken ook geen last van! Maar mijn huid is heel licht dus misschien valt het bij jou meer op
@2012-12 bij mij lukte het wel goed. Ik had al zo'n 'kabuki' kwast thuis, en hiermee lukt het ook goed. Ook wel op aliexpress te bestellen, maar dat duurt lang voor je die dan hebt. Heb vantevoren wel dagcreme of primer op gedaan en dan direct de poeder erop met de kwast. Vlekken ook geen last van! Maar mijn huid is heel licht dus misschien valt het bij jou meer op