Relatie problemen/toxic

25-04-2020 13:29 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste ik wil ff wat delen. Graag positieve feedback. Wil het graag van me afschrijven. Vanochtend escalatie.

Ik ga 2 jaar met mijn vriend nu. Hij was in het begin van de relatie met verschillende vrouwen in contact omdat hij niet wist hoe we ervoor stonden. Toen het serieus werd was hij nog steeds met andere vrouwen contact aan zoeken.
Het veranderde gewoonweg niet! Ik kon er niet tegen! Als ik het dan aangaf. Of berichtjes zag dat hij seksistische berichten stuurde naar vrouwen of aandacht zocht. .Dan worden er vingers gewezen in me gezicht. Dat er een reden voor is. dat ik onzeker ben en dat ik geen echte vrouw ben of was dat kreeg ik vaak te horen. Als er ruzie was dan zei hij: je bent een zielig zwakke kleine meid: houd je bek man anders zet ik je er weer uit! Wat hij dus al een x heeft gedaan. Dreigen. Ik ga er dan ook hard tegen in. Ik moet zeggen dat ik het vertrouwen niet meer heb. Erg onzeker ben geworden. We wonen nu samen. En krijgen oplopende ruzies. Vooral met de corona is het alleen maar erger aan het worden. Ik irriteer me nu ook mateloos aan zijn gedrag hij zoekt via social media aandacht door te provoceren. Geen respect voor vrouwen! Daar kan ik niet tegen. Want zo ben ik niet! Vloeken tegen elkaar ik zeg ook lelijke dingen terug.

Vanochtend al wakker worden met gescheld meneer ging met spullen gooien. Daarna opruimen. Opeens komt ie volgens mij ben ik niet duidelijk geweeest. Want zie dat je spullen opruimt. Ik ga ook weg zei ik.Ik heb me spullen gepakt om weg te gaan. Wil je je sleutel inleveren prima. Oke dit gedaan dacht bij mezelf ik heb net gvd 350 euro huur betaald shit zeg. Dat doe ik dus elke maand om hem te helpen. Maar goed ik wilde eigenlijk me gelijk halen en wilde niet weg. Na meerde malen gebeld te hebben deed hij niet open. Ik ben toen naar binnen gegaan want stond buiten de buurman deed open. Uiteindelijk kwam hij ik was al weggegaan hoor sta je hier als een hond. Ik was uiteindelijk al naar de metro gereden. Ik dacht shit me paspoort ligt daar nog. Dat vond hij prima. Heb hem nog even laten weten wat ik ervan vind en dat dit niet oke is. Meneer vroeg of ik geen lelijke dingen over hem ging zeggen op social media. Dat je daar aan denkt. (Dacht ik) dacht meteen aan narcisme.Zijn moeder gebeld die vond het vreselijk (heb daar een goede band mee) ben daar heen gegaan (stomme beslissing dacht ik later) mijn koffer gezet had ik niet moeten doen. Moeder gesproken die zag er angstig uit. Bang voor haar zoon! Mijn verhaal gedaan. Ze heeft mijn koffer gepakt en achter verstopt. Dalijk ziet hij het! Zei ze! Toen dacht ik oh hij gaat hier dus bij zijn moeder stennes maken. Zo gaat dat dus hier! Even later ging de deur open! Hij kwam heel opgefucked binnen. Deruit schreeuwde hij: ma ik heb gezegd haar niet binnen laten en nu is zij hier! Het was heftig zijn broer schreeuwde hem dat hij normaal moest doen tegen mij! Veel kabaal en ruzie ik dacht dalijk vechten ze. Zijn broer heeft mijn koffer gepakt en heeft even gesproken tot mij! Toen kwam hij richting ons lopen en zei: oh mijn broertje was toch een profiteur en kijk jullie nu samen zitten. Hij is en blijft mijn broertje en weg was hij. Wat me echt vreselijk ernstig pijn doet is dat zijn omgeving dit heeft gezien schreeuwen op straat tegen mij andere moesten het zien en nog meer mensen. Dit zijn zoveel rode vlaggen.
Diep schande.

Het gekke is ik hou nog wel ergens van hem. Denk dat er zoveel oplopende emoties zitten. Alleen kan ik nu nog niet de stap zetten om het uit te maken. Ben bang dat we er niet uit komen.

Genoeg signalen gezien dat het niet oke is!
En hierop moeten wij positieve feed-back geven ? ...
Het begint en eindigt bij je eigen partnerkeuze. Je houdt van hem maar niet van jezelf. Em je pakt je koffer en je gaat naar zijn moeder...je bent zelf ook wel een aardig de weg kwijt. Heb je zelf geen familie of vrienden?
viva-amber wijzigde dit bericht op 25-04-2020 15:08
64.44% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Klinkt als een topper hoor, ik zou zeker teruggaan en een liefdesbaby gaan maken...
En wat wil je nu precies horen?
Onsamenhangend verhaal. Maar één ding lijkt me duidelijk: deze relatie is voorbij en dat is voor jullie allebei echt het beste.
Tja, ik val niet op opgefokte idioten, dus ik heb geen tips verder.
wij slapen nooit.
Jullie gaan het sowieso niet redden. Deze problemen komen voort uit karakter. Je kan de relatie nog wel een tijdje aanhouden totdat je helemaal gebroken bent en jaren verspillen aan een idioot. Maar samen oud worden gaat hem echt niet worden. Ik zou zo snel mogelijk die pleister eraf trekken en kiezen voor vrijheid en liefde. Er zijn veeeel leukere mannen.
hij was altijd maar bezig met andere vrouwen... waarom wilde je met hem een relatie?
Lorem Ipsum
En wat wil je nou dat wij hiermee doen?
Wat een situatie. Sommige mensen zoeken hun ongeluk toch echt zelf op. Hoezo ben je niet klaar om het uit te maken, bang om gelukkig te worden?

Alsook, als jij zegt dat je houdt van iemand die je eerder beschuldigt van narcisme en agressie, dan schort er evenveel aan jou als aan hem.
leeg
Ga echt weg, naar je eigen mensen die niks met hem te maken hebben.
Hij doet lelijk maar hij heeft wel gelijk dat je als een trouw puppy elke keer weer terug gaat voor meer vernedering.
En wat deed je bij zijn moeder.
Gewoon weggaan, laat een vriendin of vriend of broer oid je paspoort ophalen en laat het voor wat het is.
Sterkte, het klinkt alsof je helemaal in zijn realiteit zit en als een poppetje precies doet wat hij wil.
Want dat gesputter van jou over die aandachtszoekerij van hem voedt hem in zijn idee dat hij een fantastische macho is en de vrouwtjes om hem vechten.
Terwijl hij in werkelijkheid waarschijnlijk een opdringerige viespeuk is die door al die dames wordt uitgelachen.
Jij bent de enige die hem zo te horen serieus neemt, plus zijn arme moedertje.
Laat dit achter je.
:woa: hou op, echt.
Hier is niks leuks aan en zit geen greintje liefde bij.
Klaar, over en uit.
En uitmaken?
Je bent net uit zijn huis vertrokken, dat is duidelijk genoeg.
Haal je koffer op bij zijn moeder en zoek je eigen logeeradres.
1. Uitmaken
2. Leren schrijven, je verhaal is onleesbaar
Je hoeft het niet meer uit te maken, het is al uit. Nou nog zorgen dat je voor de rest van je leven uit zijn buurt blijft en hij uit jouw buurt.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Positieve feedback: wat goed van je dat het je maar 2 jaar heeft gekost om te concluderen dat een dergelijke relatie inderdaad niet ok is. Ik heb er in een vergelijkbare situatie wel 5 jaar moeten doen.
En nu definitief wegwezen bij die engerd. Kom op, je kunt het :cheer:
Ya no puede caminar
Positieve feedback: lekker weer vandaag wel
TO er is niks positiefs aan jouw verhaal. Ga weg en blijf weg van die natte tosti
Wat een tokkies zijn jullie. Zo te lezen passen jullie perfect bij elkaar O_o :bonk:
Ik heb wel iets positiefs, jullie hebben geen arme onschuldige kinderen op de wereld gezet!'
En wat ook positief is: van zo iemand kun je niet houden hoor.
Ben je op de fiets naar de metro gegaan?
Waarom heb je gezegd dat zijn broertje een profiteur is?
Waar ga je slapen?
Ik weet niet wat ik voor positiefs kan zeggen. Dit klinkt heel erg toxic. Ook dat er aan het begin al problemen tussen jullie waren, en dat jullie nu samen wonen vind ik een beetje gek. Ga alsjeblieft bij hem weg.
Ik heb ook nog positieve feedback. Ik vind het heel dapper dat je dit verhaal met ons deelt.
Je wist vanaf het begin wat voor vlees je in de kuip had. Kennelijk accepteer je het toch dus wat kunnen wij er nog over zeggen?
Wat bedoel je met seksistische berichten? Stuurt hij teksten naar andere vrouwen waarin hij neerbuigend over vrouwen in het algemeen spreekt?
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 25-04-2020 18:31
0.55% gewijzigd
Snap niets van je verhaal, maar waarom ga je naar zijn moeder? Kun je niet naar je eigen familie of een vriendin?

Blijf gewoon weg daar, het klinkt als een idioot die niets om jou geeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven