Niet ruilen maar lullen: de kletszone.
vrijdag 17 april 2009 om 18:55
Hoi iedereen,
Het concept is bekend: jij van je zooi af, een ander blij. Nou hebben we de neiging nogal veel te kletsen. Vandaar de strikte onderverdeling: lullen hier, ruilen daar. Waar is daar: op het niet lullen maar ruilen topic.
niet lullen... maar ruilen
Hier wordt in principe gekletst maar het kan voorkomen dat er door al het kletsen per ongeluk nog geruild wordt.
Het concept is bekend: jij van je zooi af, een ander blij. Nou hebben we de neiging nogal veel te kletsen. Vandaar de strikte onderverdeling: lullen hier, ruilen daar. Waar is daar: op het niet lullen maar ruilen topic.
niet lullen... maar ruilen
Hier wordt in principe gekletst maar het kan voorkomen dat er door al het kletsen per ongeluk nog geruild wordt.

donderdag 23 april 2009 om 15:55
donderdag 23 april 2009 om 16:09
donderdag 23 april 2009 om 16:11
quote:varisha schreef op 23 april 2009 @ 15:26:
Ik hoop dat ik dit ook weer bij t goeie topic plaats...
ben dr weer (h)
jammer dat er mensen zijn die slechte ervaringen met mij hebben...qua ruilen...kunnen deze mensen me ff mailen..kunnen we t dr over hebben..
gelukkig zijn veel mensjes ook wel tevreden..
leuk trouwens die avaters
mochten mensne nog iets van me te goed hebben...mail me dan ff...want laatste tijd was t n beetje n chaos
Ik hoop dat ik dit ook weer bij t goeie topic plaats...
ben dr weer (h)
jammer dat er mensen zijn die slechte ervaringen met mij hebben...qua ruilen...kunnen deze mensen me ff mailen..kunnen we t dr over hebben..
gelukkig zijn veel mensjes ook wel tevreden..
leuk trouwens die avaters
mochten mensne nog iets van me te goed hebben...mail me dan ff...want laatste tijd was t n beetje n chaos
donderdag 23 april 2009 om 16:38
@ Schravelot.......geweldig wat je doet met die avatars!
Die van noa vind ik echt gaaf, helemaal Patsy.....als ze het zou zien....
, ben erg Patsy fan...
Noa, Darling...wist je dat je met TomTom haar kan downloaden, als stem......lachen joh!!
Heerlijk door Patsy de weg gewezen worden...."turn around darling"
Die van noa vind ik echt gaaf, helemaal Patsy.....als ze het zou zien....

Noa, Darling...wist je dat je met TomTom haar kan downloaden, als stem......lachen joh!!
Heerlijk door Patsy de weg gewezen worden...."turn around darling"
donderdag 23 april 2009 om 16:39
quote:lola68 schreef op 23 april 2009 @ 16:28:
Oh, die is gaaf!!!
Ik loop de hele dag al jouw motto te zingen!
4HK oefening baart kunst haha, ik zag net in mijnalbum dat ik er al 8 ofzo (check: 10 ) gemaakt heb..
Oh, die is gaaf!!!
Ik loop de hele dag al jouw motto te zingen!
4HK oefening baart kunst haha, ik zag net in mijnalbum dat ik er al 8 ofzo (check: 10 ) gemaakt heb..
anoniem_57018 wijzigde dit bericht op 23-04-2009 16:40
Reden: viev werkt niet mee
Reden: viev werkt niet mee
% gewijzigd
donderdag 23 april 2009 om 16:42
quote:4Hellokitty schreef op 23 april 2009 @ 16:33:
Jee Schravelvot, ze worden steeds gaver!Ik ben helemaal weg van je Hollands Kitty zo schattig! Ik heb trouwens nog niet genomineerd bedenk ik me net maar er zijn nu zoveel mooie avatars te zien overal. Die van Luxaflex is ook erg komisch, te vinden op het AvatOrtopic.
Jee Schravelvot, ze worden steeds gaver!Ik ben helemaal weg van je Hollands Kitty zo schattig! Ik heb trouwens nog niet genomineerd bedenk ik me net maar er zijn nu zoveel mooie avatars te zien overal. Die van Luxaflex is ook erg komisch, te vinden op het AvatOrtopic.
donderdag 23 april 2009 om 16:48
Nu we toch hier bezig zijn..
Ik zoek een geheel nieuwe avatar.
Iets wat bij mij past. Dus Schravel als je zin hebt
Mss dat je via mijn hyves op een idee kan komen kwa persoon die ik ben.
Mail me maar voor mijn hyves id jolandalina@hotmail.com
Ik zoek een geheel nieuwe avatar.
Iets wat bij mij past. Dus Schravel als je zin hebt
Mss dat je via mijn hyves op een idee kan komen kwa persoon die ik ben.
Mail me maar voor mijn hyves id jolandalina@hotmail.com
donderdag 23 april 2009 om 16:53
Schravelot:
Patsy is de avatar mevrouw van Noa, is een personage uit een BBC serie: Absolutely Fabulous
even linkje: http://www.bbc.co.uk/comedy/abfab/
Geweldige serie!
Patsy is de avatar mevrouw van Noa, is een personage uit een BBC serie: Absolutely Fabulous
Geweldige serie!
donderdag 23 april 2009 om 16:56
Jolantje daar was een tijdje terug een topic over, misschien dat je daar je vraag eens kan posten. Er werden erg mooie plaatjes gezocht en er was een iemand die ze precies naar wens kan googlen (zo leek het) Ik zou het eens proberen
Niet dat ik jou niet wil helpen hoor -begrijp me niet verkeerd - maar ik heb meer verstand van pimpen
Ik heb even voor je gekeken en
dit is het topic
Niet dat ik jou niet wil helpen hoor -begrijp me niet verkeerd - maar ik heb meer verstand van pimpen
Ik heb even voor je gekeken en
dit is het topic
donderdag 23 april 2009 om 16:57
quote:vos24 schreef op 23 april 2009 @ 16:53:
Schravelot:
Geweldige serie!Ow die serie ken ik wel ja, maar de personages niet. Schijnt vrij melig te zijn toch?
Schravelot:
Geweldige serie!Ow die serie ken ik wel ja, maar de personages niet. Schijnt vrij melig te zijn toch?