Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
in de n-nak en in je mail mop.
Lil, wat goed om te horen dat het met La Dotta weer wat beter gaat en dat ze thuis mocht blijven vannacht. Hopelijk doet ze dit nooit meer.

Shit Kjong, als ik niet zo'n klote eind bij je vandaan zou wonen zou het geen probleem zijn. Nu weet ik niet hoe ik het logistiek gezien voor elkaar moet krijgen.

Ik zie wel foto's in de n-nak, maar heb niks in de mail. Geen idee of dat andere foto's waren. Zo ja, dan ben ik ook reuze nieuwsgierig natuurlijk.

Bikkel is trouwens aangenomen op de school die we wilden. Ze hebben een dependance in de stad/het stadje naast Madodorp speciaal voor kleuters. Hij start daar, dan hoeft hij in het begin hopelijk ook niet zulke achtelijk lange dagen te maken vanwege het vervoer.
Meave; heb de slempfoto's naar je gemaild. Wil jij ze naar Madootje sturen? Kon haar mailadres zo snel niet vinden...

Fijn dat Bikkel zo dichtbij naar school kan Mado!
Slemp-kwoot: Masturbatiemarathon! Kom meiden, diep ademhalen, je kúnt ut! Goed zo, heeeeeeel goed, dieper ademen! Jajajajajaj! Ik zie het gebeuren!
Bloes

Jaaaa.... nu balen MMenX natuurlijk helemaaal dat ze er niet bij waren...

Hoop dat alle kindjes wat opgeknapt zijn

Dat de kemphanen het met advocaten kunnen regelen, zonder rechter..

Fijn dat Bikkel naar school dichtbij kan!

en ohja.. ik zat achter de pc voor een dringende email

Toedels

Go Pimpel
Later is nu
you can do it~!!! Come on!!

Fijn mado! Wanneer wordt hij 4, ben het even kwijt?

Hoe is het deze morgen met dot en leentje?

Oja, ik ging foto`s mailen gisterenavond en het lukte niet (bestand te groot gok ik), had geen puf om het nog eens te doen, ze volgen spoedig....

Even voor de verzameling: heeft iemand eigenlijk ook nog foto`s van vorig jaar slempen?
tsssk, iedereen aan het werk vandaag?
Ja, heel hard ook nog eens
Hoe is het met La Dotta en Leentje vandaag???

En heeft iedereen nu alle foto's of moet ik nog wat mailen?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Heb jij nog foto's dan??

Vertel vertel!

La Dotta was volgens Lil weer aardig boven jan ("Zo, en nu wil ik chocopasta!";-) ). Gelukkig maar.

Kjong, beetje kunnen bijslapen vannacht? Hoe is dag vier on the new job?
ja kjong, ik ben ook zo benieuwd! Wel jammer dat we het nu zonder jouw levendige imitatie moeten stellen...

Ik denk dat alex bedoelt dat ze dingen door kan mailen, of heb jij nog nieuwe foto`s??

Fijn dat dot weer fit genoeg is voor chocopasta.
Ik en foto's??? Welnee, joh. We hebben hier ooit eens een fototoestel aangeschaft want ja, dat was zo leuk voor op vakantie. Bovendien zou Zoon later vást dingen gaan doen die erom zouden schreeuwen om gefotografeerd te worden. Nu doen we dat laatste inmiddels gewoon met de mobiele telefoon en MMS'en we elkaar de resultaten, maar het eerste bleek helemaal een ramp; dan kwamen we terug van vakantie en bij het uitpakken van de tassen/koffers diepten we dan opeens een fototoestel op. Oh ja. Die hadden we óók nog.

Eén keer had ik er aan gedacht om het fototoestel ook daadwerkelijk mee te nemen naar locatie; de Apenheul. Het was het laatste jaar dat de doodshoofdaapjes aan het begin van het park nog gewoon los mochten lopen en ze sprongen al snel op Zoons buggy. Zoon -normaliter bang voor alles- vond het machtig interessant en zat erbij te lachen als een idioot. Fototoestel! Fototoestel uit tas gediept (wat nog niet zo eenvoudig was, want in de Apenheul moet je je eigen tassen in een speciale aapbestendige Apenheultas doen), aan gezet, wil foto maken - batterij leeg. Echter, áls ik me al voorbereid op zaken, dan doe ik het ook goed en dus had ik reservebatterijen mee. Batterijen eruit, reservebatterijen erin en in de tussentijd was het leuke er voor Zoon er inmiddels ook wel af, maar ik moest en zou een foto nemen. Camera weer aangezet, wil een foto maken - reservebatterijen ook leeg. Nu waren al die batterijen van de oplaadbare variant en hadden de onze inmiddels al zoveel oplaadsessies achter de rug zonder gebruikt te worden (die krengen lopen blijkbaar ook leeg als ze niet gebruikt worden), dat ze compleet op waren.

Weer geen foto's dus. Kutdingen.

Maar goed; ik bedoelde dus inderdaad wat Bent al zei: ik wil met alle liefde even jóuw foto's naar anderen doormailen, Toet
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Hahaha, wat een fotoverhaal Alex

Jullie kunnen het vast niet voorstellen, maar zo heb ik ook wel eens een vakantie gedaan.. fototoestel tot 2e week in de tas laten zitten en toen is m'n móeder maar foto's gaan maken. Achteraf enorm jammer, want was speciale vakantie, alleen met ouders, langs de kust van Spanje en Portugal. 4 weken weg en zo'n 10 foto's gemaakt

Ik wil de foto's van Toet ook nog wel in de nnak zetten?

Over de nnak gesproken, hebben we daar al een nieuwe naam voor (ik dropte deze week vakantiehuisje, maar dat is natuurlijk niet altijd van toepassing.... ) en waarom kan Toet daar niet in?????

Fijn dat Dot weer bovenLil is
Later is nu
Is er dan een nieuwe nieuwe AK (dus nieuwer dan de nieuwste?). Ik ben de kluts kwijt.

Briljant verhaal Alex!
geweldig verhaal alex!!

klaar voor wat egotripperij mijnerzijds??

Zo wat ben ik prduktief vandaag:

naar de kapper geweest, boodschappen gedaan, 3 wassen gedaan en opgehangen, boek uitgelezen, lasagna voor morgen gemaakt, salade voor bij de tortilla`s van vanavond gemaakt, foto`s doorgemailed, foto`s van school uitgezicht en doorgemailed, 5 x op en neer gefietst naar school, "gewinkeld" in het dorp (lees: die ultrasexy glansbodylotion van ely en pimpel gezocht en gevonden), boek uitglezen, geverfd met KK.Ik sta te kijken van mezelf op mijn enige vrije dag! Nog maar 3 avonden werken en dan heb ik 2 weken vakantie!!!

Die nieuwste AK is die van pimpel dacht ik? Nu je het zegt, ik heb toetje daar inderdaad nog niet gezien. Pim, nodig die meid is efkes uit!
anoniem_28895 wijzigde dit bericht op 23-04-2009 16:30
Reden: het was wel een heel warrig verhaal!
% gewijzigd
IK heb je een link gestuurd waar mijn foto's staan, Toet. Als het goed is, is dat de nieuwste AK

Ik liep vandaag trouwens onze Koningin tegen het lijf.. Nouja... ónze Koningin..., die andere eigenlijk. Beatrix. En ik liep haar ook al niet écht tegen het lijf. Het was meer dat ik er niet langs kon, omdat zij zonodig met 2 Zweedse Majesteitelijkheden en hun gevolg en hun beveiliging enzovoorts over dezelfde weg moesten als ik. Maar toch.. dat klinkt al een stuk minder spannend, of niet dan Raar genoeg vond ik het nog een apart iets ook, dat ik echt Beatrix gezien heb. (en passant tussen wat schouders en rennende fotografen door) Ik ben maar bij wat marktkraampjes gaan kijken, tot de stoet voorbij was. Helaas hing daar niet wat ik zocht. Of gelukkig, want ik had al 2 broeken en 2 'iets erboven' gekocht
Later is nu
Zo, productief dagje Bentetje! Ik neem mijn petje af!
Later is nu
Sjonge, Bentetje: en dat op een gewone donderdag * haartjes omhoog * ! Da's mooi meid, en nu glans je dus fraai van de bodylotion ?

Dot is vanmiddag alweer naar de creche gestuurd, ze was (is) zo ontzettend beter dat het raar was om haar thuis te houden en bovendien konden GG en ik allebei wel wat ongestoorde werkuren gebruiken - en toch voelde het raar en heb ik na anderhalf uur gebeld om te vragen of het allemaal wel goed gaat. En natuurlijk gaat het goed, en straks komt GG alweer met haar thuis. Komende maandag hebben we trouwens weer een obesi-consult, ben benieuwd wat daar uitkomt.

Heb heerlijk zitten werken vanmiddag, achter elkaar allemaal rapportages geschreven (sorry Kjong), telefoontjes gepleegd, helemaal lekker. Komende weken allemaal vrije dagen, maar ik ga even door met schrijven denk ik, heb ik het maar af en het werkt ook wel lekker als ik eenmaal in de 'flow' zit.

Alex Ik heb erg hard gelachen om je foto-verhaal. Al moet ik toegeven dat ik tegenwoordig ook weinig foto's meer maak, maar ik vind het wel heel leuk. Alleen dan - inplakken, webalbums: het komt er maar niet van en dus staat halve laptop vol met allemaal foto's waar nog 'iets mee moet' en het worden er steeds meer - help!!
Ik zou in elk geval rap al die foto's op een ceedeetje fikken, Lil.. stel je voor dat je klaptop crasht... gruwel!

Alex.

Kindjes staan in lange file na schoolreisje, die zijn hier pas rond 19.00u is me net verteld.. Ach goss.. ik voorspel twee héle gare kindjes.
ach gossie, wat hebben ze gedaan? Lekker gauw door naar bed gok ik?
Dank voor de foto's Bentetje.

Heb voor mijn verjaardag een externe harde schijf gekregen van Lief. Lekker Handig hoor. Maar dan moet ik dat ding wel gaan gebruiken en al mijn foto's daar op gaan zetten zodat ik bij eventuele compucrash idd niet alles kwijt ben!

Was het een leuk schoolreisje Bam?

Mijn donderdag:

Lunchboxjes maken, kinderen naar school fietsen, overleg met juf over vertrek van één van de kindjes en de schoolkrant, thuis werken (de gehele dag), drie postpakketjes maken en naar postkantoor brengen, langs printshop met idee voor iets op rompertje laten drukken, met mijn moeder bellen omdat oma naar het ziekenhuis moest, kinderen ophalen en doorfietsen naar de Mac. Nu thuis, was in de machine gedaan zodat ik morgen voor werkafspraak wat netjes aan kan en kindjes in bed "gooien".

Okay, Bentetje wint.

Morgen moet ik al om 7 uur van huis om naar werkafspraak te reizen. Dat is best vroeg...... Maar in het geheel der dingen op aarde een nietig klein ongemakje.

Nu even voorlezen. doeg!

Volledig genegeerd: gigantische berg afwas en stapel was.
Dat is mij een keer gebeurt he.. pc gecrasht en er stonden ruim 2 jaar foto's op.. vakanties, weekendjes weg, heel veel foto's van N en Y. Heel kut was dat.

Ze waren op schoolreis naar Duinrell, niks gare kindjes, de adrenaline en sugar-rush kwam nog uit hun oren. Het was een goeie dag, dus.

Nou, jouw dag klinkt anders ook best pittig, Toet! Een hele dag werken en je kinderen daarna meenemen naar de Mac had me ook wel voldoende activiteit geleken, heur..

Mijn dag was veel luier: Wekker tig keer uitslaan, ontbijten met kindjes, tasjes inpakken, kindjes schoolklaar maken, naar school fietsen en 2 herten droppen, naar psz fietsen en een hert droppen, naar school fietsen om kindjes uit te zwaaien voor schoolreis. Naar huis, rondje huis doen (opruimen, bedden opmaken, wasjes vouwen, wasje + droger draaien, vaatwasser uit-inruimen, stofzuigen) ruim een uur met vriendin gebeld tijdens de koffie, wat werk (offertes, facturen, mails) voor Bambo gedaan, rondje forum, nog maar kop koffie, Levi halen van psz, broodje met Levi, rondje koffie met Bambo en zijn collega die hier even tussenstop kwamen doen vanwege vakbeurs, daarna z'huis, in stad koffie, Levi halen van psz, boekjes voorlezen in de tuin met limo en eh.. koffie, eten koken, kindjes halen van schoolbus, eten, bad/bedritueel, koffie met Bambo en nu even forum.

Interessant he? Ik vind het wel leuk om te lezen van Bent en Toet, doe ff allemaal jullie donderdag hier melden. Wie de leukste/indrukwekkendste/enerverende* dag had, wint een leukigheidje uit de Dries Roelvink-merchandise. Kom maarrrrrrrrrrrrr

*omcircelen wat van toepassing is.
Pfoei

gewoon

opgestaan

gewerkt

wat kleren gekocht

naar bedrijfsarts

gewerkt

naar huis

Gezwaaid naar de koningin

in de tuin gezeten

gekookt (patat)

naar waterpolo

voor tv gehangen

Ik vind 't enerverend!

Hoezo.. leuke foto's Bentetje??

WAAR??
Later is nu
OHja. en bij ons crashte dus niet de pc maar de nieuwe* externe harde schijf, waar we net alle foto's opgezet hadden.. dus... ook alle foto's op een schijfje, zou ik doen

(* deze nieuwe harde schijf was aangeschaft, omdat Elvis de oude steeds meenam wegens werk en ik bang was dat deze daardoor zou crashen en we dus de foto's kwijt raakten. Needles to say: de oude is nooit gecrasht....)
Later is nu
OH

én houd je Driesmerchandise maar.. ik ga voor Elvis
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven