Haar verven man
zondag 26 april 2020 om 16:44
Hallo,
Misschien zijn jullie dit type vragen niet echt gewend hier van een man. Daarom wil ik jullie alvast bedanken voor eventueel advies. Ik ben een jonge man van net 25 en ik begin al sinds enkele jaren hier en daar een grijze haar te vertonen. Nu heb ik laatste jaar al een paar keer een opmerking erover gekregen van leeftijdsgenoten. Het is not niet heel erg, maar toch begint het precies steeds erger te worden. Vooral wanneer, bijvoorbeeld, mensen naast mij zitten aan tafel en mijn kant opkijken merken ze het op, van ver is dit natuurlijk nog niet echt zichtbaar.
Toch geef mij dit een minder prettig gevoel en zeker wanneer ik met vrouwen praat lijkt mij dit een "minpunt" voor de vrouw in kwestie, wat mij dus minder aantrekkelijk maakt. Mijn enige optie zie ik dan dat ik mijn haar moet beginnen verven, waar ik eigenlijk echt geen zin in heb. Ik ken niets van haar verven en ik weet niet om de hoeveel tijd dit moet, of dit gezond is op lange termijn voor mijn haar (ik wil graag wel nog haar hebben tegen mijn 40), enzoverder. Bovendien ben ik wat bang voor de reacties, mannen die hun haar verven op 25 jaar is iet wat vreemd.
Hebben jullie misschien advies hieromtrent? Alvast bedankt!
Misschien zijn jullie dit type vragen niet echt gewend hier van een man. Daarom wil ik jullie alvast bedanken voor eventueel advies. Ik ben een jonge man van net 25 en ik begin al sinds enkele jaren hier en daar een grijze haar te vertonen. Nu heb ik laatste jaar al een paar keer een opmerking erover gekregen van leeftijdsgenoten. Het is not niet heel erg, maar toch begint het precies steeds erger te worden. Vooral wanneer, bijvoorbeeld, mensen naast mij zitten aan tafel en mijn kant opkijken merken ze het op, van ver is dit natuurlijk nog niet echt zichtbaar.
Toch geef mij dit een minder prettig gevoel en zeker wanneer ik met vrouwen praat lijkt mij dit een "minpunt" voor de vrouw in kwestie, wat mij dus minder aantrekkelijk maakt. Mijn enige optie zie ik dan dat ik mijn haar moet beginnen verven, waar ik eigenlijk echt geen zin in heb. Ik ken niets van haar verven en ik weet niet om de hoeveel tijd dit moet, of dit gezond is op lange termijn voor mijn haar (ik wil graag wel nog haar hebben tegen mijn 40), enzoverder. Bovendien ben ik wat bang voor de reacties, mannen die hun haar verven op 25 jaar is iet wat vreemd.
Hebben jullie misschien advies hieromtrent? Alvast bedankt!
zondag 26 april 2020 om 16:47
Verven moet om de 2 a3 weken wil je geen uitgroei zien, heb je dat er voor over. En daarbij moet het door een kapper gebeuren Het gemêleerde dat haar van nature heeft kun je niet bij jezelf voor elkaar krijgen. En alles in één kleur maakt dat je ziet dat het geverfd is.
Kaal kan natuurlijk ook. Kekke 3 dagen groei er bij op de kin en klaar. Waarom denk je dat er zoveel mannen kaal zijn
Echt niet vanzelf hoor.
Kaal kan natuurlijk ook. Kekke 3 dagen groei er bij op de kin en klaar. Waarom denk je dat er zoveel mannen kaal zijn
zondag 26 april 2020 om 16:51
zondag 26 april 2020 om 16:51
Richard Geer was ook in zijn twintigers helemaal grijs en is altijd nog één van de meest sexy mannen op aarde. Zelfde geldt voor Sam Elliot, waar ik jaren een vreselijke crush op heb gehad.
Kortom, grijs haar bij een man is zo sexy als maar zijn kan en een man met geverfd haar, de afknapper van de eeuw.
Kortom, grijs haar bij een man is zo sexy als maar zijn kan en een man met geverfd haar, de afknapper van de eeuw.
zondag 26 april 2020 om 16:56
zondag 26 april 2020 om 16:58
Cateautje schreef: ↑26-04-2020 16:51Richard Geer was ook in zijn twintigers helemaal grijs en is altijd nog één van de meest sexy mannen op aarde. Zelfde geldt voor Sam Elliot, waar ik jaren een vreselijke crush op heb gehad.
Dit!
Kijk naar Gerri Eickhof, als die weer juist de boel egaal zwart heeft gemaakt. Dat ziet er echt niet uit.
zondag 26 april 2020 om 17:01
Grijs is geen probleem hoor. Niet voor vrouwen, als het aan mij is, maar in het algemeen zeker niet voor mannen. Een collega van mij verfde zijn haar altijd net een tintje te donker. Als hij dan naar het werk kwam moest je echt moeite doen om niet te lachen ‘Fred met zijn helm op’. Gek genoeg vindt dan weer niemand het gek als vrouwen met een onnatuurlijk fel rode coupe lopen.
zondag 26 april 2020 om 17:01
zondag 26 april 2020 om 17:06
'Toch geef mij dit een minder prettig gevoel en zeker wanneer ik met vrouwen praat lijkt mij dit een "minpunt" voor de vrouw in kwestie, wat mij dus minder aantrekkelijk maakt.'
Nee hoor. De meeste vrouwen die ik ken - incl ikzelf - hebben moeite om niet in schaterlachen uit te barsten bij het zien van een 'het valt vast niet op' geverfd mannenhoofd: 'Dat is eentje die denkt dat je het niet ziet en die geen zelfvertrouwen heeft'.
Grijze haren in een goed geknipt kapsel dat bij je gezicht past, doet helemaal niets af aan je aantrekkelijkheid. Leeftijd maakt daarbij wat mij betreft niet uit.
Nee hoor. De meeste vrouwen die ik ken - incl ikzelf - hebben moeite om niet in schaterlachen uit te barsten bij het zien van een 'het valt vast niet op' geverfd mannenhoofd: 'Dat is eentje die denkt dat je het niet ziet en die geen zelfvertrouwen heeft'.
Grijze haren in een goed geknipt kapsel dat bij je gezicht past, doet helemaal niets af aan je aantrekkelijkheid. Leeftijd maakt daarbij wat mij betreft niet uit.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 26 april 2020 om 17:08
Huh? Zijn kapper werkt, schoonmoeder ging aan de slag met krullers en spul? Of jij hebt je schoonvader nog nooit ontmoet?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 26 april 2020 om 17:12
Of het is een thuispermanent, of zijn vrouw is/was kapster. Of de schrijver van deze post heeft schoonvader even twee maanden niet gezien.
Kan allemaal.
zondag 26 april 2020 om 17:14
De meeste mannen zijn kaal omdat ze hun haar verliezen, niet omdat het grijs wordt....strings-attached schreef: ↑26-04-2020 16:47Verven moet om de 2 a3 weken wil je geen uitgroei zien, heb je dat er voor over. En daarbij moet het door een kapper gebeuren Het gemêleerde dat haar van nature heeft kun je niet bij jezelf voor elkaar krijgen. En alles in één kleur maakt dat je ziet dat het geverfd is.
Kaal kan natuurlijk ook. Kekke 3 dagen groei er bij op de kin en klaar. Waarom denk je dat er zoveel mannen kaal zijnEcht niet vanzelf hoor.
leeg